Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? Jeg er visst gravid!!! Hadde jo en anelse om at det var noe for jeg har hatt kjempeømme bryster og "menslignende" smerter, men ingen mens har kommet. Jeg fikk litt sjokk, men det er fordi jeg trodde alt bare var innbildning og ventet negativt svar! Tror jeg er ca 3 uker på vei nå!

Gubben ble jo bare glad han og jeg har jo snakket om at det er mulig jeg er gravid. Men han ville ikke at jeg skulle si det til noen, men dette er jo et "anonymt" forum, så det går vel bra håper jeg!

Mange spørsmål dukker opp... hvordan skal jeg føle det og hva er normalt egentlig? Når er det vanlig med første legetime og hva gjør man da? Hva burde jeg holde meg unna av mat og hva med katt?

Mange spm.....

Glad er jeg jo da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Dette går så bra så.

Hvordan du skal føle kan ingen fortelle deg, det er vel like mange svar som gravide.

La mannen tømme katteboksen fremover og let litt her så finner du fine oversikter over hva du kan spise.

Lykke til.

:D

Gjest *Perser*
Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE MED BABY I MAGEN :-)

så mange som har blidt gravid her i de siste...... KJEMPE GØY :P

Gjest Anonymous
Skrevet

tillykke med de 2 blå

ja du kan jo bare ringe læge med engang for at få en tid

lykke til framover

Skrevet

hovsa var vist ikke logget ind men det er mig som er gæsten over :D

Skrevet

Gratulerer kjempe mye og lykke til med din lille som er på vei 8)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Vi blir vist bare flere og flere :D :D

Skrevet

*føyer meg inn i rekken av gratulanter*

Kjempegøy dette her! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

FØRST VIL JEG GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!! ARTIG. ER DET FØRSTE GANG DU ER GRAVID, ER DET VANLIG Å HA FØRSTE LEGEKONTROLL I UKE 8-10... LYKKE TIL VIDRE I SVANGERSKAPET. KLEM FRA LINE, 12 UKER PÅ VEI. :ler:

Skrevet

:P Tusen takk for alle gratulasjonene... det er første gang jeg er gravid ja, så det er 1000 ting jeg lurer på.. Ringte legen og har fått time 28 november. Mulig det er tidlig, men det var det de foreslo.... bedre å være føre var....

Ellers så er det hele ganske rart. Har ikke blitt helt vant til det liksom (kanskje ikke så rart siden jeg testen idag tidlig), men vi har jo prøvd en stund da (siden nyåret tenker jeg). Tanken har ikke vært fremmed, men det er rart å plutselig sitte der. Må forsikre meg om at jeg virkelig ER gravid, så tenkte jeg skulle ta en i morgen også... eller er det helt bortkasta?

vel, vel. koslig dette her. har drøss av venninner som har småtrokk/er gravide, så jeg føyer meg i rekken. Kommer nok tilbake med flere sp.m. etter hvert....

klem til dere fra Kleopatra

Skrevet

Gratulerer, og lykke til :-) Kanskje jeg snart slår følge jeg også ;-)

Skrevet

gratulerer kjempemasse med baby i magen :D kos deg videre med graviditeten.

:P sola :P

Skrevet

Ok, nå er det sikkert. Testa meg igjen i dag tidlig og de to blå kom lynkjapt fram. Rart å tenke på, men det føles helt greit, et lite liv har blitt til i magen min.. Jeg håper bare alt går bra og at jeg ikke spontanaborterer eller noe.....

Skrevet

jamen så endnu engang super tillykke

og ikke tænk på ting som kan ske, men glæd dig og nyd det.

aldrig ta sorger på forskud :D

Skrevet

GRATULERER så masse med dine 2 blå!!! :D Er det ikke deilig?!! Ønsker deg all lykke til fremover med den voksende spiren/magen!

Klemmer fra Sessa 28+2

Skrevet

Hei på deg Kleopatra !!

GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN !! :) :)

Kanskje du har lyst til å skrive dagbok gjennom graviditeten. Det syntes hvert fall jeg er topp. Kikk gjerne på min hvis du vil. :)

Klemmer fra Tuva, 29+0. :)

Skrevet

GRATULERER så MYE :lol:

Håper jeg kommer snart etter.

Koz fra Håper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...