AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai Samme hva slags tema eller spørsmål en tar opp så kommer "runkeråd". Jeg er så dritlei av folk som bare svarer dette.... en skulle tro at det er bare en ting som står i hode....runke her og runke der....dersom folk er så opptatt av dette tema lag heller en tema som kaller det også skriv det mest mulig ganger.....så får dere sagt orde mest mulig på korts mulig tid.... Vel, det jeg mener er at går det ikke ann å være litt mer seriøst enn det folk gir uttrykk for her inne? Jeg trodde at folk ikke var så lavmål som dette... Det virker som at folk er så sex-fikserte at de det bare det som står i hode på de. Eller tar jeg feil? Jeg håper at de legger ned med kommentarfeltet så kan folk ha runkinga for seg selv, og ikke fortelle omverden hvor opptatt de er av de.. Anonymkode: 1b70a...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #2 Del Skrevet 13. mai Det er nok mange på KG, som ikke har et liv, ikke et liv som er normalt. De sitter nok mest hjemme, og synes alt høres rart ut. For oss som lever i det virkelige liv er temaene i mange tråder som kalles trolling og runketråder, ikke spesielle i det hele tatt. Anonymkode: 6ba1c...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #3 Del Skrevet 13. mai Det er de som skriver "runketråd" som anser tråden som det. Det sier en del. Anonymkode: 49c55...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå