AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 I sommer skal jeg på min første voksen ferie alene. Jeg ser på Hellas, Italia og Spania. Jeg ønsker både bading og byliv, helst uten innslag av barnefamilier og bråket som medfølger dem. Gjerne noe langs kysten. Ikke altfor dyrt. Jeg har til nå satt av ca 10500,- Har dere noen gode tips? Det er jo så mye å velge i Anonymkode: b89a9...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 Budsjettet ditt er ikke særlig høyt (Italia kan du glemme), særlig om du skal bo alene på hotellrommet, og du ønsker deg jo mye av det samme som barnefamilier. Tror du må avfinne deg med at barnefamilier finnes overalt, deretter fokusere på å finne billige flybilletter og se hvor du kan komme deg, deretter sjekke hotellpriser. Anonymkode: 69bad...71d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Budsjettet ditt er ikke særlig høyt (Italia kan du glemme), særlig om du skal bo alene på hotellrommet, og du ønsker deg jo mye av det samme som barnefamilier. Tror du må avfinne deg med at barnefamilier finnes overalt, deretter fokusere på å finne billige flybilletter og se hvor du kan komme deg, deretter sjekke hotellpriser. Anonymkode: 69bad...71d Det er det jeg har klart å spare spesifikt til ferie siden januar. Så det er det jeg har å ta av Joda, men man trenger ikke å velge ett typisk barnefamilie hotell feks. Anonymkode: b89a9...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det jeg har klart å spare spesifikt til ferie siden januar. Så det er det jeg har å ta av Joda, men man trenger ikke å velge ett typisk barnefamilie hotell feks. Anonymkode: b89a9...64a Ville gått for en gresk øy, bare ikke Kreta og Rhodos fordi der er det sykt mye barnefamilier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Del Skrevet 12. mai 2024 Med det budsjettet hadde jeg heller sett på Montenegro eller Albania. Albania er nok billigst, de har ikke euro heller. Anonymkode: 48d3c...733 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Del Skrevet 12. mai 2024 Det lureste er egentlig å reise utenfor skoleferien, færre barnefamilier og billigere reise Anonymkode: 01419...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I sommer skal jeg på min første voksen ferie alene. Jeg ser på Hellas, Italia og Spania. Jeg ønsker både bading og byliv, helst uten innslag av barnefamilier og bråket som medfølger dem. Gjerne noe langs kysten. Ikke altfor dyrt. Jeg har til nå satt av ca 10500,- Har dere noen gode tips? Det er jo så mye å velge i Anonymkode: b89a9...64a Altfor lite budsjett. Du kommer ikke langt midt på sommeren med det budsjettet dessverre. Hvis dette skal være fly + hotell. Anonymkode: 623c9...803 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #8 Del Skrevet 12. mai 2024 Nice eller Palma, kanskje? (Sopot i Polen er jo fint, ikke like dyrt) Anonymkode: 0b855...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest storetora Skrevet 12. mai 2024 #9 Del Skrevet 12. mai 2024 Vi velger å reise utenom fellesferie, gjerne tidlig juni eller september. Da er det oss og pensjonistene på tur. Vi ønsker heller ikke å bo på familie-typ hoteller. Mange å velge i så er de ofte ikke så dyre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå