Gå til innhold

Barnefri ferie. Hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I sommer skal jeg på min første voksen ferie alene. Jeg ser på Hellas, Italia og Spania. Jeg ønsker både bading og byliv, helst uten innslag av barnefamilier og bråket som medfølger dem. Gjerne noe langs kysten. Ikke altfor dyrt. Jeg har til nå satt av ca 10500,- Har dere noen gode tips? Det er jo så mye å velge i 

Anonymkode: b89a9...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Budsjettet ditt er ikke særlig høyt (Italia kan du glemme), særlig om du skal bo alene på hotellrommet, og du ønsker deg jo mye av det samme som barnefamilier. 

Tror du må avfinne deg med at barnefamilier finnes overalt, deretter fokusere på å finne billige flybilletter og se hvor du kan komme deg, deretter sjekke hotellpriser. 

Anonymkode: 69bad...71d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Budsjettet ditt er ikke særlig høyt (Italia kan du glemme), særlig om du skal bo alene på hotellrommet, og du ønsker deg jo mye av det samme som barnefamilier. 

Tror du må avfinne deg med at barnefamilier finnes overalt, deretter fokusere på å finne billige flybilletter og se hvor du kan komme deg, deretter sjekke hotellpriser. 

Anonymkode: 69bad...71d

Det er det jeg har klart å spare spesifikt til ferie siden januar. Så det er det jeg har å ta av :) Joda, men man trenger ikke å velge ett typisk barnefamilie hotell feks.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det jeg har klart å spare spesifikt til ferie siden januar. Så det er det jeg har å ta av :) Joda, men man trenger ikke å velge ett typisk barnefamilie hotell feks.

Ville gått for en gresk øy, bare ikke Kreta og Rhodos fordi der er det sykt mye barnefamilier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med det budsjettet hadde jeg heller sett på Montenegro eller Albania. Albania er nok billigst, de har ikke euro heller.

Anonymkode: 48d3c...733

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det lureste er egentlig å reise utenfor skoleferien, færre barnefamilier og billigere reise

Anonymkode: 01419...fba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I sommer skal jeg på min første voksen ferie alene. Jeg ser på Hellas, Italia og Spania. Jeg ønsker både bading og byliv, helst uten innslag av barnefamilier og bråket som medfølger dem. Gjerne noe langs kysten. Ikke altfor dyrt. Jeg har til nå satt av ca 10500,- Har dere noen gode tips? Det er jo så mye å velge i 

Altfor lite budsjett. Du kommer ikke langt midt på sommeren med det budsjettet dessverre. Hvis dette skal være fly + hotell.

Anonymkode: 623c9...803

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nice eller Palma, kanskje? (Sopot i Polen er jo fint, ikke like dyrt)

Anonymkode: 0b855...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storetora

Vi velger å reise utenom fellesferie, gjerne tidlig juni eller september. Da er det oss og pensjonistene på tur. Vi ønsker heller ikke å bo på familie-typ hoteller. Mange å velge i så er de ofte ikke så dyre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...