Ninaen Skrevet 9. november 2024 #121 Del Skrevet 9. november 2024 Skurketjukka skrev (9 minutter siden): Få med dere at jeg er litt hjerneskadet for tiden og at det er antageligvis derfor jeg plutselig bestemte meg for ikke la meg pille på nesa av noen som er hakket værre enn meg når det kommer til impulskontroll når jeg raser…! rett skal være rett - jeg har spurt han rett ut om ryktene stemmer - men av alle ting han mer enn gjerne ville diskutere med meg så nevnte han ikke noe på akkurat det når jeg spurte han så direkte.🤷🏻♀️🙊 han må jo gjerne si ifra om det ikke stemmer, så skal jeg slutte å gå rundt å tro det! 😂 han har både telefonnummeret mitt, mail og annen kontaktinfo hvis det skulle være noe han ønsker å dementere! 😂 Jeg elsker at du er direkte 😂Kjør på. Her er det 40-åra som senka bullshittoleransen til et minimum 😆 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. november 2024 #122 Del Skrevet 9. november 2024 Skurketjukka skrev (1 time siden): Få med dere at jeg er litt hjerneskadet for tiden og at det er antageligvis derfor jeg plutselig bestemte meg for ikke la meg pille på nesa av noen som er hakket værre enn meg når det kommer til impulskontroll når jeg raser…! rett skal være rett - jeg har spurt han rett ut om ryktene stemmer - men av alle ting han mer enn gjerne ville diskutere med meg så nevnte han ikke noe på akkurat det når jeg spurte han så direkte.🤷🏻♀️🙊 han må jo gjerne si ifra om det ikke stemmer, så skal jeg slutte å gå rundt å tro det! 😂 han har både telefonnummeret mitt, mail og annen kontaktinfo hvis det skulle være noe han ønsker å dementere! 😂 Jeg heier på deg, LV, og Fotballfruemannen får bare styre med det han styrer med, han er ikke verdt å bruke et gram med kalorier på å bry seg om, det går sikkert utover all telling av kalorier må vite.....hehehe 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10. november 2024 #123 Del Skrevet 10. november 2024 Fotballfruemannen har vel alltid vært internetts mørkeste hull. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 10. november 2024 #124 Del Skrevet 10. november 2024 Tok ikke dette med lakken på bilen… Fill me in, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 10. november 2024 #125 Del Skrevet 10. november 2024 KatteLatte skrev (10 minutter siden): Tok ikke dette med lakken på bilen… Fill me in, anyone? Mannen til fotballfrue, Lars Kristian Eriksen, sporet opp en dame som hadde kommet med saklig kritikk mot dem, da de brukte barna i forbindelse med reklame. Han fulgte etter henne og skrapte opp lakken på bilen hennes. 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. november 2024 #126 Del Skrevet 10. november 2024 BuffyTheVampire skrev (3 timer siden): Mannen til fotballfrue, Lars Kristian Eriksen, sporet opp en dame som hadde kommet med saklig kritikk mot dem, da de brukte barna i forbindelse med reklame. Han fulgte etter henne og skrapte opp lakken på bilen hennes. What?!! De er såpass voksne i hodet ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 11. november 2024 #127 Del Skrevet 11. november 2024 Skurketjukka skrev (På 9.11.2024 den 22.39): Få med dere at jeg er litt hjerneskadet for tiden og at det er antageligvis derfor jeg plutselig bestemte meg for ikke la meg pille på nesa av noen som er hakket værre enn meg når det kommer til impulskontroll når jeg raser…! rett skal være rett - jeg har spurt han rett ut om ryktene stemmer - men av alle ting han mer enn gjerne ville diskutere med meg så nevnte han ikke noe på akkurat det når jeg spurte han så direkte.🤷🏻♀️🙊 han må jo gjerne si ifra om det ikke stemmer, så skal jeg slutte å gå rundt å tro det! 😂 han har både telefonnummeret mitt, mail og annen kontaktinfo hvis det skulle være noe han ønsker å dementere! 😂 Nå ble jeg veldig nysgjerrig, hva var det han skulle "ta deg" på? Ufyselig type.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 11. november 2024 #128 Del Skrevet 11. november 2024 Haha, elsker Line 😍😍😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 11. november 2024 #129 Del Skrevet 11. november 2024 BuffyTheVampire skrev (På 10.11.2024 den 10.22): Mannen til fotballfrue, Lars Kristian Eriksen, sporet opp en dame som hadde kommet med saklig kritikk mot dem, da de brukte barna i forbindelse med reklame. Han fulgte etter henne og skrapte opp lakken på bilen hennes. Det er f**n ikke mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 11. november 2024 #130 Del Skrevet 11. november 2024 Rosa Gnom skrev (På 28.10.2024 den 21.47): Det er her jeg husker henne ifra også. MESS TV. Tror jeg det het. Herregud så mye rart det var der. Var det før eller etter Sonen på Tv2? Det er her jeg husker henne først fra. Spennende å sende inn "Tazte priv?" på felleschatten og se om man fikk svar!😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 12. november 2024 #131 Del Skrevet 12. november 2024 KatteLatte skrev (13 timer siden): Det er f**n ikke mulig. Nesten så en skulle tro det ikke er sant, men det er det. Han (Lars Kristian Eriksen) fant ut hvem hun var, hvor hun bodde, stod parkert utenfor huset hennes, fulgte etter henne i bilen, og da hun kom ut fra en butikk eller hva det var, så var bilen hennes skrapet opp. Han ringte henne vel noen ganger også, uten å si noe. Creepy. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 12. november 2024 #132 Del Skrevet 12. november 2024 BuffyTheVampire skrev (1 time siden): Nesten så en skulle tro det ikke er sant, men det er det. Han (Lars Kristian Eriksen) fant ut hvem hun var, hvor hun bodde, stod parkert utenfor huset hennes, fulgte etter henne i bilen, og da hun kom ut fra en butikk eller hva det var, så var bilen hennes skrapet opp. Han ringte henne vel noen ganger også, uten å si noe. Creepy. Hva faen 😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 12. november 2024 #133 Del Skrevet 12. november 2024 Rosewood skrev (1 time siden): Hva faen 😳😳 Jepp. Står masse om det i CBE-tråden, det skjedde vel i fjor sommer/høst. Grunnen til at det ikke blir slettet h på Kvinneguiden er fordi det verken er ryktespredning eller spekulasjoner. Det er dessverre helt sant. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 12. november 2024 #134 Del Skrevet 12. november 2024 DelvisPresley skrev (16 timer siden): Var det før eller etter Sonen på Tv2? Det er her jeg husker henne først fra. Spennende å sende inn "Tazte priv?" på felleschatten og se om man fikk svar!😆 Mess TV var først, så kom sonen 😁 Det var tider det, savner det litt kjenner jeg 🤩🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. november 2024 #135 Del Skrevet 12. november 2024 Mess TV var gøy! LV var kjempemorsom der. Jeg vant en del ting og, haha 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. november 2024 #136 Del Skrevet 12. november 2024 Granneman82 skrev (5 minutter siden): Mess TV var først, så kom sonen 😁 Det var tider det, savner det litt kjenner jeg 🤩🤩🤩 Hadde nok neppe giddet å se på det i dag, men ja det var gøy. Husker at Line V, Johanna og Tore var favoritter. Og skuffelsen når det var "kjedelige" programledere på luften 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. november 2024 #137 Del Skrevet 12. november 2024 K_mb skrev (2 minutter siden): Hadde nok neppe giddet å se på det i dag, men ja det var gøy. Husker at Line V, Johanna og Tore var favoritter. Og skuffelsen når det var "kjedelige" programledere på luften 😅 Ja når de begynte med de konkurransene om å telle alle trekantene på et bilde ble det dritkjedelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. november 2024 #138 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) Granneman82 skrev (2 timer siden): Mess TV var først, så kom sonen 😁 Det var tider det, savner det litt kjenner jeg 🤩🤩🤩 Pga denne tråden søkte jeg opp på youtube, og fant en snutt fra Sonen i 2004. Da de spilte en låt som het Cry med Lasgo strømmet minnene om russetiden seg på! Sprøtt at man brukte titalls kroner for å stemmet frem en låt man ville høre. Tenk hvor tilgjengelig alt er i dag i forhold til den gangen. En mye finere tid. Endret 12. november 2024 av DelvisPresley 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 13. november 2024 #139 Del Skrevet 13. november 2024 Rart at ikke media har plukket opp dette med LK Eriksen og bilen. I det minste Se & Hør. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 13. november 2024 #140 Del Skrevet 13. november 2024 KatteLatte skrev (4 minutter siden): Rart at ikke media har plukket opp dette med LK Eriksen og bilen. I det minste Se & Hør. Hun som ble utsatt for dette vil ikke stå frem (forståelig nok) og LK vedtok forelegg. På den måten unngår også han at det blir en sak for offentligheten. FruJohansen på insta gikk ganske grundig igjennom det som skjedde. Hun har en serie der som starter med "historien du ikke fikk lese i avisa" som jeg har lagt ved en lenke til. https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igsh=bHNrM2pwdnN4dTd3 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå