AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Del Skrevet 12. mai 2024 Kvinne 44 her. Da tar jeg min herlige 15 år yngre mann som ha siklet etter meg i flere mnd. Du kan gjerne ta min oppbrukte like gamle single eksmann for moro. Bare husk at vi har barn sammen, og da blir han opptatt den neste uka. Selv er jeg opptatt av den unge frie barnløse mannen som hele tiden løper etter meg. Anonymkode: d5ffb...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinne 44 her. Da tar jeg min herlige 15 år yngre mann som ha siklet etter meg i flere mnd. Du kan gjerne ta min oppbrukte like gamle single eksmann for moro. Bare husk at vi har barn sammen, og da blir han opptatt den neste uka. Selv er jeg opptatt av den unge frie barnløse mannen som hele tiden løper etter meg. Anonymkode: d5ffb...7a9 Glemte å si at han har ølmage og lite håp på toppen også. Anonymkode: d5ffb...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Del Skrevet 12. mai 2024 Poenget ditt var? Anonymkode: 119d0...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kvinne 44 her. Da tar jeg min herlige 15 år yngre mann som ha siklet etter meg i flere mnd. Du kan gjerne ta min oppbrukte like gamle single eksmann for moro. Bare husk at vi har barn sammen, og da blir han opptatt den neste uka. Selv er jeg opptatt av den unge frie barnløse mannen som hele tiden løper etter meg. Anonymkode: d5ffb...7a9 Amen... Endret 12. mai 2024 av kaiturid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget ditt var? Anonymkode: 119d0...d0c Bra du spurte så poenget ble klart. Eldre menn tror de er evige unge, og kan gå etter yngre kvinner. Men fakta er at vi kvinner ofte gjør det samme, kanskje i større grad. Anonymkode: d5ffb...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Del Skrevet 12. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Bra du spurte så poenget ble klart. Eldre menn tror de er evige unge, og kan gå etter yngre kvinner. Men fakta er at vi kvinner ofte gjør det samme, kanskje i større grad. Anonymkode: d5ffb...7a9 Så fint for deg da 😊. Husk bare at det ikke er deg han vil ha, det er kjønnsorganet dit 😉 Anonymkode: 4cf60...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #7 Del Skrevet 12. mai 2024 Kos deg. Det gjør jeg med min 13 år yngre kvinne Anonymkode: 46083...507 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #8 Del Skrevet 12. mai 2024 Haha, den var god. Det er langt flere menn som ender opp med yngre damer, så markedet til ts som alenemor er tynt. Anonymkode: c314e...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #9 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kos deg. Det gjør jeg med min 13 år yngre kvinne Anonymkode: 46083...507 Samme her. Samboeren min er 13 år yngre en meg. Koser meg som bare det jeg 😊🕺🏼 Anonymkode: 5d761...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #10 Del Skrevet 12. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Bra du spurte så poenget ble klart. Eldre menn tror de er evige unge, og kan gå etter yngre kvinner. Men fakta er at vi kvinner ofte gjør det samme, kanskje i større grad. Anonymkode: d5ffb...7a9 Det er notert. Så dette sitter du oppe midt på natta og skriver altså. Viktig å få det ut? Anonymkode: 39689...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. mai 2024 #11 Del Skrevet 12. mai 2024 Folk ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #12 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Glemte å si at han har ølmage og lite håp på toppen også. Anonymkode: d5ffb...7a9 Så fint du tar en for laget 😅 Anonymkode: 210c5...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #13 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Haha, den var god. Det er langt flere menn som ender opp med yngre damer, så markedet til ts som alenemor er tynt. Anonymkode: c314e...3e1 Enn damer? Mulig. Men det er langt flere single menn, generelt. Anonymkode: 3a1b8...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 12. mai 2024 #14 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eldre menn tror de er evige unge, og kan gå etter yngre kvinner. Men fakta er at vi kvinner ofte gjør det samme, kanskje i større grad. Ja, helt klart ! Kos deg med den unge mannen du, det har du fortjent. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Haha, den var god. Det er langt flere menn som ender opp med yngre damer, så markedet til ts som alenemor er tynt. Anonymkode: c314e...3e1 Nåja, den tendensen er begynt å snu nå skal jeg si deg. Snur kraftig til og med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå