AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Jeg er litt skeptisk. Jeg bruker omtrent ikke Facebook så jeg vet ikke hva jeg går til. Er det profilen din andre ser, eller lager man en annen profil for dating? Ser andre venner hva man skriver og gjør? Håper på svar. Jeg er litt skeptisk og nervøs. Anonymkode: 39a1d...c23
bvp Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Jøss, visste ikke at det eksisterte jeg! Ville aldri brukt det for man vet aldri hva FB finner ut at de kan tjene penger på, plutselig lan de komme med en endring i brukerbetingelsene som gjør at de kan selge profilen din videre.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 11 minutter siden, bvp said: Jøss, visste ikke at det eksisterte jeg! Ville aldri brukt det for man vet aldri hva FB finner ut at de kan tjene penger på, plutselig lan de komme med en endring i brukerbetingelsene som gjør at de kan selge profilen din videre. Sant, men det tror jeg alle datingsider kan gjøre. Anonymkode: 39a1d...c23
bvp Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant, men det tror jeg alle datingsider kan gjøre. Anonymkode: 39a1d...c23 Mulig du har rett.
Fighter83 Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 Prøvde det litt men etter at flere søkte meg opp og sendte meg meldinger via messenger så da droppa jeg det. Føltes så veldig grenseoverskridende og lite ok ut det disse gjorde + at de var utro ut fra hva jeg kom fram til av informasjon de ga meg. Utseendemessig var folka mer normale vil jeg si. Mye mer variert 👏 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå