Småsulten Skrevet 12. mai 2024 #1 Skrevet 12. mai 2024 Jeg er 28år gammel kvinne og er på ett par dating apper. Jeg har matcher en god del mannfolk og har prøvd å ta kontakt med dem. Men tydeligvis er jeg ikke så interessant for demmes øynene. Kontakten dør veldig fort ut og jeg begynner å bli lei.. 😩 Eneste de som faktisk viser at de er interessert er bare sex.. Og jeg ønsker meg en fast forhold og evt stifte familie etterhvert. Selv jeg er dårlig på tekser men, jeg prøver så godt jeg kan å holde kontakten og er god del mannfolk blir sure på meg for jeg virker uinteressert på chat. Men jeg kan ikke for det og jeg prøver så godt å tekste og virker interessert. Jeg har spurt noen av de hva som er galt og de sier at jeg suger på tekster og svarer kort og da gidder de ikke å snakke med meg. 🥲 Men innemellom så er det ikke lett å svare en hel novelle til dem heller og virker som de fleste forventer at jeg skal svarer noveller tilbake til dem 🙃 Måtte faktisk skrive i bioen min at jeg suger til å tekste og at de må være tålmodighet men, er best på face2face. Men det er ingen som spør meg ut uansett? Har noe nære venner og de sier jeg er veldig attraktiv og klarer fint å finne meg noen easy men, hvis jeg er det så hvorfor viser ikke mannfolk interesse? Er det noe galt med meg? Eller skjer dette med flere folk? 4
Gjest ZarahSweet Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Måten en skriver på påvirker nok mye. Men også hva type menn du kommer i kontakt med. Jeg er rå på teksting. Jeg spør og graver og er oppriktig interessert i å vite mye om den jeg chatter med. Det har effekt på de jeg skriver med og de jeg har hatt kjemi med har vært veldig villig til å dele sin historie. Ble en del kaffedates, et par litt mer seriøse og ekslusive inntil jeg møtte han som ble kjæresten min❤️
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #3 Skrevet 12. mai 2024 Mennene du vil ha er det mange andre som vil ha også. Så enkelt er det vel egentlig. Anonymkode: cef33...1df 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #4 Skrevet 12. mai 2024 Korrekt rettskrivning og grammatikk gir nok generelt et bedre inntrykk enn skrivefeil. Et tips er derfor å bruke stavekontroll. Så trenger du kanskje ikke å skrive så mye. Fokuser heller på at det er gjennomtenkt. Still spørsmål. Alle liker å fortelle om seg selv... Det at menn primært er ute etter sex, må du nok dessverre bare innfinne deg med. Anonymkode: 77998...d54 1
Ubulu Skrevet 12. mai 2024 #5 Skrevet 12. mai 2024 «Face2face» «easy» Ikke bland to språk når du skriver😅 Les igjennom det du skrev, se om det virker fornuftig Prøv i virkeligheten istedenfor Tinder. Tinder er styrt av en algoritme som viser deg mennesker som tidligere har hatt mye suksess der inne, noe som ikke er noe positivt for et langvarig forhold 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #6 Skrevet 12. mai 2024 12 hours ago, Småsulten said: Jeg er 28år gammel kvinne og er på ett par dating apper. Jeg har matcher en god del mannfolk og har prøvd å ta kontakt med dem. Men tydeligvis er jeg ikke så interessant for demmes øynene. Kontakten dør veldig fort ut og jeg begynner å bli lei.. 😩 Eneste de som faktisk viser at de er interessert er bare sex.. Og jeg ønsker meg en fast forhold og evt stifte familie etterhvert. Selv jeg er dårlig på tekser men, jeg prøver så godt jeg kan å holde kontakten og er god del mannfolk blir sure på meg for jeg virker uinteressert på chat. Men jeg kan ikke for det og jeg prøver så godt å tekste og virker interessert. Jeg har spurt noen av de hva som er galt og de sier at jeg suger på tekster og svarer kort og da gidder de ikke å snakke med meg. 🥲 Men innemellom så er det ikke lett å svare en hel novelle til dem heller og virker som de fleste forventer at jeg skal svarer noveller tilbake til dem 🙃 Måtte faktisk skrive i bioen min at jeg suger til å tekste og at de må være tålmodighet men, er best på face2face. Men det er ingen som spør meg ut uansett? Har noe nære venner og de sier jeg er veldig attraktiv og klarer fint å finne meg noen easy men, hvis jeg er det så hvorfor viser ikke mannfolk interesse? Er det noe galt med meg? Eller skjer dette med flere folk? Ja. Dating er vanskelig, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg var på Tinder to måneder sist nå før jeg slettet. Jeg gidder ikke. Jeg trenger å ha noe form for kjemi, dates, nærhet, spenning. Jeg må ha noen som jeg gleder meg til å se! Man kjenner jo ikke folk bak en skjerm. Hvordan være interessert i puling med noen du ikke kjenner en gang? Betyr det at du tar hvem som helst da? At du byr deg frem til hvem som helst av en dame? Jeg vil ha sex med noen som liker meg, og som jeg liker. Ikke bare hvem som helst.. Utover det, så er det lovebombing med menn som oppfører som vi skal gifte oss og vi har ikke møtes, gaslightning med meldinger som spammer over bare man prøver å kommunisere hva man føler fordi det får man ikke lov til å føle, aggressive og sinte meldinger om man ikke svarer fort nok, prøver å presse seg og tvinge seg til sex etter flere ganger med nei osv. Har gitt opp! 🫶 Anonymkode: ce03e...255 2
svartkatt Skrevet 12. mai 2024 #7 Skrevet 12. mai 2024 Spør du dem om å treffes? Eller venter du bare på at de skal spørre?
knooters Skrevet 14. mai 2024 #8 Skrevet 14. mai 2024 Dating er ikke så vrient. Det vanskeligste er å finne noen man klikker godt nok med, men selve prosessen er bent frem når du først finner noen som er en gjensidig god match.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #9 Skrevet 14. mai 2024 Ubulu skrev (På 12.5.2024 den 14.44): «Face2face» «easy» Ikke bland to språk når du skriver😅 Les igjennom det du skrev, se om det virker fornuftig Prøv i virkeligheten istedenfor Tinder. Tinder er styrt av en algoritme som viser deg mennesker som tidligere har hatt mye suksess der inne, noe som ikke er noe positivt for et langvarig forhold Det er veldig vanlig for mange å blande inn engelsk. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg er litt gamlere enn ts og er ikke alene om å blande inn engelsk med vilje. Syns ikke mennene du charter med virker noe hyggelige, så bra de forsvinner ut i sanden. Anonymkode: bee2e...846
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #10 Skrevet 14. mai 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: men jeg er litt gamlere enn ts Ingen som har fullført ungdomsskolen skriver "gamlere". Det heter "eldre". Men, ja, det er vanlig å blande inn engelske uttrykk når man snakker, men helst skal man gjøre det i muntlig språk og begrense det i skriftlig. Chatting har et mer "muntlig" format og skriftspråket blir påvirket av dette. Det går fort i svingene. Defor har folk blitt veldig slappe og dårlige på språk generelt. TS: Hvis du til vanlig uttrykker deg så dårlig språklig som innlegget ditt bærer preg av så kan du glemme å draget på oppegående menn. Dårlig språk gir dessverre et førsteinntrykk av at man er litt mindre begavet og er ganske usjarmerende. På datingapper finner du flest mennesker som er ute etter uforpliktende sex, så det må du ta høyde for. Noen er seriøse, men man må skille seg ut for å matche med dem. Nb. Ingen skriver eller snakker perfekt, så litt småfeil er vanlig, men ikke såpass grove feil. Anonymkode: a6a25...d8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #11 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er veldig vanlig for mange å blande inn engelsk. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg er litt gamlere enn ts og er ikke alene om å blande inn engelsk med vilje. Syns ikke mennene du charter med virker noe hyggelige, så bra de forsvinner ut i sanden. Anonymkode: bee2e...846 Først av alt, "Gamlere" er ikke et ord. Det heter eldre. For det andre, å blande inn engelsk i norsken bidrar til utartelsen og den kommende utryddelsen av det norske språk. Det er ikke kult å undergrave sin egen kulturelle identitet. Om det er et tilsvarende ord på norsk, (og det er det som oftest) bruk det! Lær deg nye ord, utvid ordforrådet! Vær gjerne flink i engelsk, men ikke vann ut ditt eget morsmål til dets fordel. Tradisjon og kultur er ikke noe som bevarer seg selv. Anonymkode: 30e18...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #12 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen som har fullført ungdomsskolen skriver "gamlere". Det heter "eldre". Men, ja, det er vanlig å blande inn engelske uttrykk når man snakker, men helst skal man gjøre det i muntlig språk og begrense det i skriftlig. Chatting har et mer "muntlig" format og skriftspråket blir påvirket av dette. Det går fort i svingene. Defor har folk blitt veldig slappe og dårlige på språk generelt. TS: Hvis du til vanlig uttrykker deg så dårlig språklig som innlegget ditt bærer preg av så kan du glemme å draget på oppegående menn. Dårlig språk gir dessverre et førsteinntrykk av at man er litt mindre begavet og er ganske usjarmerende. På datingapper finner du flest mennesker som er ute etter uforpliktende sex, så det må du ta høyde for. Noen er seriøse, men man må skille seg ut for å matche med dem. Nb. Ingen skriver eller snakker perfekt, så litt småfeil er vanlig, men ikke såpass grove feil. Anonymkode: a6a25...d8e Jo jeg gjør tydeligvis det. Har skrivevansker og dårlig tid, så kanskje konsentrasjonsvansker eller bare uvane i tilegg. Prøver å skjerpe meg. Men husk at på chat så er det ikke som på kg. For noen, men mange skriver på sin dialekt eller masse forkortelser. Det er ofte friere, jeg fikk et litt sjokk av å skrive offentlig, for det er ikke sånn kommunikasjonen foregår med noen jeg har chatter med. Det er et mye roligere skriftspråk som har hatt rom for feil og nye løsninger, som engelske ord. Så det vil variere fra sted til sted, person til person. I tilegg mange pirkere her inne, tror ikke jeg kjenner en eneste språk fanatiker i mitt private liv. Anonymkode: bee2e...846
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #13 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo jeg gjør tydeligvis det. Har skrivevansker og dårlig tid, så kanskje konsentrasjonsvansker eller bare uvane i tilegg. Prøver å skjerpe meg. Men husk at på chat så er det ikke som på kg. For noen, men mange skriver på sin dialekt eller masse forkortelser. Det er ofte friere, jeg fikk et litt sjokk av å skrive offentlig, for det er ikke sånn kommunikasjonen foregår med noen jeg har chatter med. Det er et mye roligere skriftspråk som har hatt rom for feil og nye løsninger, som engelske ord. Så det vil variere fra sted til sted, person til person. I tilegg mange pirkere her inne, tror ikke jeg kjenner en eneste språk fanatiker i mitt private liv. Anonymkode: bee2e...846 Innså nettop at jeg sier noe lignende med gamlere på dialekten min, vi sier: Gamlar. Så sikkert derfor den får bli istede for eldre. Anonymkode: bee2e...846
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #14 Skrevet 14. mai 2024 Man snakker dialekt - og skriver skriftspråk. De har vi to av (pluss samisk). Kjipt å ha skrivevansker, men det finnes hjelpemidler for det. Kjenner flere dyslektikere som bruker det og skriver helt greit. Det handler som sagt om førsteinntrykket. Anonymkode: a6a25...d8e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #15 Skrevet 14. mai 2024 Ikke skriv dialekt, det er irriterende Anonymkode: 7e251...9a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #16 Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man snakker dialekt - og skriver skriftspråk. De har vi to av (pluss samisk). Kjipt å ha skrivevansker, men det finnes hjelpemidler for det. Kjenner flere dyslektikere som bruker det og skriver helt greit. Det handler som sagt om førsteinntrykket. Anonymkode: a6a25...d8e Jeg er ikke alene om å skrive dialekt og nermest alle jeg chatter med har samme dialekt som meg. Skal du diktere livene våre wtf? Jeg er ikke ts, er ikke på tinder, men har aldri hatt problemer med å bli oppfattet som jeg er. De fleste tar det som sjarm at det går villt for seg i svingene. Men ok, og bare så du vet det, du fremstår tørr som en gammel loff. Anonymkode: bee2e...846
Fighter83 Skrevet 14. mai 2024 #17 Skrevet 14. mai 2024 (endret) I ditt tilfelle må du spørre rett ut ganske tidlig om de vil møtes. Om de ikke ønsker dette så takker du for deg og dropper videre teksting! Fjern like o.l så blir de borte for deg igjen. Ganske enkelt og lett å forholde seg til. De fleste folk i dag er både ute etter sex og forhold men kun forhold om de rette følelsene for en person dukker opp. Endret 14. mai 2024 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #18 Skrevet 14. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Skal du diktere livene våre wtf? Jeg dikterer ingen. Jeg bare opplyser om ting dere skulle ha lært på skolen og som er en gjengs oppfatning blant oppegående folk. 11 minutter siden, AnonymBruker said: bare så du vet det, du fremstår tørr som en gammel loff. Er det meningen jeg skal ta meg nært av dette? Personangrep og sjikane er vel mest et nyttig verktøy for de som ikke har noe å fare med. Anonymkode: a6a25...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå