Gå til innhold

Kikhullsoperasjon hofte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har tatt kikhullsoperasjon i hofta her? Har fått time til operasjon i hofta rett etter sommerferien. Gjelder langvarige problemer med slimposen i hofta. Glemte helt å spørre hva man kan forvente etterpå.

Jeg jobber som saksbehandler. Har i den forbindelse mulighet til å jobbe litt hjemmefra, men ellers flytter jeg meg litt rundt til ulike «kunder» med bil. Dette varierer veldig, enkelte dager har jeg ingen «kunder» å besøke, mens andre dager blir det 4-5 ulike «kunder». Har ellers kontor jeg kan være på, dette kontoret med heis. 

Kan man kjøre bil rett etterpå? Operasjonen er i narkose, så skjønner at man ikke kan kjøre det første døgnet i alle fall. Hva med etterpå? 

Hvor lenge går man på krykker? 2 dager, 2 uker, 2 måneder? 

Kan man sitte på et kontor i 6-7 timer iløpet av en dag? Eller må man bytte mellom sitte, stå, gå for å variere stilling?

Skjønner at dette kan lege svare meg på, men lurer på om noen har erfaringer på dette området, og som kan si noe om hvordan det var for de? 😊

Anonymkode: 7c085...e25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaring med dette?

ts

Anonymkode: 7c085...e25

AnonymBruker
Skrevet

De fleste sykehus har sluttet med hofteartroskopi, så tviler du får særlig mange svar. Hvis de bare skal inn og se er du nok tilbake på jobb raskt, mulig etter en dag eller to, hvis det skal gjøres noe kan du forvente lenger tid. 

Anonymkode: b87f8...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...