Gå til innhold

Snakke om alle andre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En venninne av meg har sin egen venninnegjeng. Eg er sammen med de av og til på fester. Det eneste det snakkes om er andre folk. Hvem det er slutt med, hvem som er sammen med hvem, og hvem som har hørt hva, og hvem har sett hva hvem har lagt ut på fb. 
Det er bare å bytte informasjon, og være den første som vet. 
Jeg føler meg helt utenfor. Kjekt å høre litt slarv der og da, men glemt like fort. 

jeg synes det er mye hyggeligere om folk kan snakke om seg selv når vi møtes. Hvordan en selv har det, driver med, og tanker om div ting.. enn å snakke OM alle andre. 
De jeg henger sammen med er folk som snakker mest om seg og sitt og eget liv, og jeg om mitt. 
Å snakke om andre folk jeg bare er på hils med er helt uinteressant og egentlig ikke noe hyggelig. 
Bor på mindre sted der alle vet om hverandre 

hvordan er dere der?

Anonymkode: bcbb2...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg flyttet. Orket ikke mer av småbylivet. Det er ikke greit å sitte og snakke om andre folk slik. Finnes ikke noe mindre givende. Få deg en kul hobby hvor du treffer folk som har lik interesse - det er så mye bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En venninne av meg har sin egen venninnegjeng. Eg er sammen med de av og til på fester. Det eneste det snakkes om er andre folk. Hvem det er slutt med, hvem som er sammen med hvem, og hvem som har hørt hva, og hvem har sett hva hvem har lagt ut på fb. 
Det er bare å bytte informasjon, og være den første som vet. 
Jeg føler meg helt utenfor. Kjekt å høre litt slarv der og da, men glemt like fort. 

jeg synes det er mye hyggeligere om folk kan snakke om seg selv når vi møtes. Hvordan en selv har det, driver med, og tanker om div ting.. enn å snakke OM alle andre. 
De jeg henger sammen med er folk som snakker mest om seg og sitt og eget liv, og jeg om mitt. 
Å snakke om andre folk jeg bare er på hils med er helt uinteressant og egentlig ikke noe hyggelig. 
Bor på mindre sted der alle vet om hverandre 

hvordan er dere der?

Jeg har snakket om meg selv i 20 år. Nå er jeg lei! Jeg vil være en lavmåls sladrefant. Du har fått være en skikkelig Vicky Pollard. Det er urettferdig ass. 

Anonymkode: d4f85...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maud-1919 skrev (3 timer siden):

Jeg flyttet. Orket ikke mer av småbylivet. Det er ikke greit å sitte og snakke om andre folk slik. Finnes ikke noe mindre givende. Få deg en kul hobby hvor du treffer folk som har lik interesse - det er så mye bedre! 

Jeg har mine venner, dette er venn sine venner. 
Litt interessant hva som gjør at det å snakke om andres problemer er så interessant. 
Er nok et småbys fenomen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...