AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Helt siden første fødsel har jeg aldri fått det til... Sitter fast med + 10 kilo til min førgravid vekt. To barn, tilnærmet ingen hjelp i hverdagen med unger og husarbeid... Familien er veldig langt unna, mannen er bortreist mye pga jobb. Mye stress og ansvar på min jobb hver dag. Merker at i det siste prøver jeg å unngå å se i speilet mer enn strengt nødvendig da jeg sluttet å kjenne meg igjen i den kvinne på den andre siden. Bare evig håp om at en dag får jeg bedre tid til meg selv igjen. Men kommer det virkelig til å skje når barna blir større? Har to barn på 4 og 2 år. Er det mulig å komme tilbake i form rundt 40? Er det dumt å håpe på det? Håper på å høre noen positive historier 🙏 Foreløpig har jeg bare null fritid til noe, føler meg helt utslitt og når barna er lagt, og alt av rydding og forberedelser til neste dag er gjort faller jeg dødssliten på senga. Anonymkode: 6fbc7...976
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #2 Skrevet 12. mai 2024 Det var som å lese om meg selv. To barn (her på hhv 2 1/2 og 6 år) og har gått opp rundt 10 kilo siden første graviditet. I hverdagen er det liten tid til annet enn barn og husarbeid, og jeg er vanvittig sliten når alt som skal gjøres i løpet av en dag er unnagjort. Har begynt å flette inn små økter i hverdagen. Hoppe tau, løfte håndmanualer osv....Neste mål er å få tatt en joggetur 2-3 ganger i uken, men da må jeg klare å stå opp tidlig om mogenen før de andre våkner. Selv om det er lysere ute er det vanskelig å komme seg opp kl.05:30 når man har blitt vekket 1-2 ganger om natten og er sliten. Men håpet er at om jeg får etablert noen gode vaner nå på vår/sommer, blir det enklere å holde på dem når det går mot høst og mørkere tider. Håper som TS, at noen kan komme med oppløftende historier her Anonymkode: c4a91...c21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå