Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noen brudesko uten hæl evt. med en svært lav hæl? De må være fine også. Nesten umulig å finne fine sko med lav/uten hæl
Gjest Pellerina Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Hvorfor vil du ikke ha hel? Husk at det gjør seg veldig!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Det har jo nett vore veldig moderne med slike "dokke-sko" utan hæl då, så dersom du tar ein runde i ein vanleg skobutikk bør det da vere mogleg å få tak i noko som kan egne seg som brudesko?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Han eg skal gifte meg med er like høy som meg, derfor kan jeg ikke ha høye heler Har lyst på fine brudesko, ikke dokkesko, men normale brudesko Virker ikke som jeg skal finne noen, kanskje jeg må gå barfot?
Gjest Gjest_Sensommerbrud_* Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Hva med noe slikt? Hvis det er sommerbryllup da? http://www.coloriffics.com/showcase/catalo...=&PROD_CD=5646M
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Tusen takk for bryderiet, men jeg skulle gjerne sagt at jeg ikke ønsker sandaler... er sommer bryllup. takker om noen har flere sko eller ideer å komme med
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Det var jo noen flate ganske fine sko (ikke sandaler) inne på den linken også da.
kitekatt Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i noen brudesko uten hæl evt. med en svært lav hæl? De må være fine også. Nesten umulig å finne fine sko med lav/uten hæl ← Hei, bilde av mine sko her. Kjøpte de her fra utlandet og de er kjempefine og gode å gå med! Trenger ikke engang gå de ut! Anbefales varmt! De farget mine Ivory for et bittelite tillegg i prisen. Kjempebillig var det også!
Gjest Bride to be Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 På http://www.rainbowclub.co.uk finnes ihvertfall 3 modeller som er lave og som jeg synes er "ordentlige" brudesko: Gaby (under "The bliss collection", nr. 3 fra høyre i øverste rad) Courtney (under "The handbeaded collection", nr. 2 fra venstre) Alice (under "The directional collection", til venstre i øverste rad) Hvordan ønsker du at skoene skal se ut?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 En del brudesalonger selger sko, der jeg har vært har de i alle fall hatt noen med helt lav hæl. Dvs sånn ca 1-2cm høye. Det er jo ordentlige brudesko i silke..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Tusen takk Bride to be! Fant noen fine, gaby på den siden som jeg kunne hatt. blir ikke det samme som høyhælte sko, men ser jo bare tuppen forhåpentligvis
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 blir takknemlig om andre har tips om penere sko av samme type. hvordan får jeg tak i de
Gjest Gjest_methea_* Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Forrige lørdag var jeg på Eurosko på Ski Storsenter, og de hadde flere par lave, hvite sommersko/pensko, som fint kan brukes til brudekjole
Gjest Fantus Skrevet 10. februar 2006 #14 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hvis du er i oslo så har de lave brudesko på Grænsens skotøimagasin. (Den store skobutikken i 3. etg som ligger i krysset mellom Grensen og Øvre slottsgate) Endret 10. februar 2006 av Fantus
Sandnesbrud Skrevet 11. februar 2006 #15 Skrevet 11. februar 2006 Da jeg kjøpte mine brudesko så så jeg de hadde noen fine lave (ca 2 cm hæl) i samme stilen som dem jeg kjøpte. Ikke sandal, men dekkede tær. Husker ikke helt om de var spisse eller butte fremme men. Uansett så hadde dem der. Ser de ikke har lagt de ut på hjemmesiden enda (dinbrudekjole.no) men det er sikkert bare å ta kontakt med dem vil jeg tro. Disse var allerede farget i ivory farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå