AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Første fødsel ble uke 35 uten at noe var galt under svangerskapet. Bare at jeg var veldig sliten men det var jeg før jeg ble gravid også. Nå er jeg gravid med igjen og formen er enda verre enn forrige svangerskapet. Selv om nå har jeg 50% sykemelding... Livredd for at det skal skje tidlig igjen/ enda tidligere denne gangen. Jeg leser flere steder at neste fødsel pleier å gå fortere og starte enda tidligere. Dette gir meg panikk. Hadde styrtfødsel første gang så jeg blir nesten hysterisk bare av å tenke hvordan andre gang skal skje. Redd å ikke rekke å komme til sykehuset, redd at det blir så tidlig at barnet ikke overlever skulle det skje ikke på sykehuset. Sliter med så mange dårlige tanker!!! Dere som har erfaring med fortidlig og/eller styrt første fødsel, hvordan gikk det andre gang? Anonymkode: 381b0...a19
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Snakk med jordmor og fastlege. ❤️ Anonymkode: cfb16...77b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk med jordmor og fastlege. ❤️ Anonymkode: cfb16...77b Det gjorde jeg selvfølgelig men begge to bare sier at andre gang ikke nødvendigvis blir lik den første. Og at jeg må være positiv. Supre råd 👍 Jeg skjønner jo det men det bare ikke fungerer sånn. Man blir ikke mindre deprimert av å bli sagt "ikke vær trust, se på det positive i livet" liksom 🫠 Anonymkode: 381b0...a19
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #4 Skrevet 13. mai 2024 Kanskje forsøke å ringe ambulanse hvis sykehuset er langt unna? Anonymkode: 381b0...a19 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Skrevet 13. mai 2024 Bare ring føden ved den minste tegn på rier. Du har nok høyere sannsynlighet for å føde for tidlig denne gangen også Anonymkode: 1e140...27e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå