Gå til innhold

Flere her som misliker folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei er ikke glad i folk. Er ikke sosial på fritiden. Jeg har begynt å svare det å jeg. Skal du ikke kom til byen da? Kjedelig å bo på sånn liten plass. Nei. Passer meg perfekt. Jeg er ikke så glad i folk jeg. 😳🤨🤔🥴 får jeg tilbake da. 

Anonymkode: be764...1dc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det varierer egentlig litt, men jeg blir fort lei av endel mennesker og irriterer meg mer over fremmede enn de jeg kjenner. Jeg synes også at det kan være slitsomt og kjedelig å høre på alt tullet folk snakker om, men ikke alltid.

Jeg vet ikke om jeg misliker mennesker, men jeg blir lei av å være rundt andre. Mange er høylytte og krever mye oppmerksomhet. Barn er jeg nok vennligere innstilt mot nå enn før, men jeg er ikke glad i bråkete og frekke barn.

Jeg har egentlig alltid vært mer glad i dyr fordi jeg synes de er enklere å forholde seg til. Men jeg er veldig glad i samboeren min og andre som er nær meg.

Tror jeg har opplevd mye vondt fra mennesker og at jeg rett og slett ikke stoler på andre mennesker.

Anonymkode: d6352...304

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Misliker ikke folk generelt, men kjenner at det er ganske mange jeg IKKE liker

Anonymkode: b0aea...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har det nokså likt som deg, bortsett fra at jeg ikke hater folk og synes barn er diamanter, morsomme små mennesker som er ærlige og ikke enda er farget av livet eller verden.

Jeg liker generelt andre mennesker veldig godt, blir bare utrolig sliten, nesten utmattet av å omgås andre mennesker for ofte fordi alle er så selvopptatte og babler i vei om seg selv og sitt, sminke, hotte menn, ferier, dyre biler, inntekt, været, moteriktige klesplagg, hvem som har gjort mest hjemme av mann og kone siste uka, hvor drit sjefen er…blablabla….osv… Mange hule samtaler og lite refleksjon hos mange medmennesker. Det gir meg ikke så mye, eller det tilfører ikke livet mitt noe betydelig å omgås slike for ofte. 

Trives best i eget selskap. 

Anonymkode: 72fb1...fff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir mer og mer lei av folk. Isolerer meg mye på fritiden. Har alltid blitt veldig sliten av sosiale greier. Men har en jobb som krever mye kontakt med folk og må høre på uendelig mye klaging om helse. Derfor må jeg alltid vise profesjonell empati og lytte, samt hjelpe med å løse deres problemer gjennom hele uken. Tror dette gjør det verre siden jeg er utslitt etter jobb. 
ønsker å bo på en øde øy av og til. 

Anonymkode: 0b468...601

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff ja , jeg er drittlei av folk! Dvs de som jeg har god kjemi med kan jeg være sammen med en stund, men random folk som bråker, skravler, ler, stresser, står rundt meg og maser ; de blir jeg sliten av. Aller best å være i eget hjem. Besøk er koselig når det ikke varer for lenge. Men butikker, kjøpesenter, jobb osv er bare slitsomt. 

Anonymkode: 43840...5ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff ja , jeg er drittlei av folk! Dvs de som jeg har god kjemi med kan jeg være sammen med en stund, men random folk som bråker, skravler, ler, stresser, står rundt meg og maser ; de blir jeg sliten av. Aller best å være i eget hjem. Besøk er koselig når det ikke varer for lenge. Men butikker, kjøpesenter, jobb osv er bare slitsomt. 

Og de fleste folk er så dumme at det går ikke an å ha en normal samtale med de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opprettet denne tråden i fjor på denne tiden. 😅

Anonymkode: e96a9...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og de fleste folk er så dumme at det går ikke an å ha en normal samtale med de! 

Det er faktisk sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...