Gå til innhold

PL innspurt

Gjest Lurven

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (Akkurat nå):

Vi får se, ingenting er sikkert. 

Uansett kommer de ikke til å vinne neste år

Nei for da er de forhåpentligvis kastet ut av ligasystemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurven
Odhrán Ó Máille skrev (Akkurat nå):

Nei for da er de forhåpentligvis kastet ut av ligasystemet. 

Ja, det hadde jo vært rettferdig men hele systemet er korrupt. Lettere å straffe små klubber som Everton og forest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (8 timer siden):

Man vet jo før sesongen begynner at Manchester City vil vinne ligaen, så hva er egentlig poenget med og følge med?

Tja det kan man si i mange ligaer da, at det er det samme eller stort de samme som vinner hver sesong. Jeg tror ikke City kommer til å fortsette å vinne uansett. På et tidspunkt drar Pep og da vil det bli en ny epoke. Også får vi vente å se hva eventuell straff blir. 

For min del handler ikke en hel sesong kun om hvem som sitter igjen med pokalen til slutt men alt som skjer på veien. Er jo der underholdningen ligger (og frustrasjonen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Ludovica- skrev (18 timer siden):

Tja det kan man si i mange ligaer da, at det er det samme eller stort de samme som vinner hver sesong. Jeg tror ikke City kommer til å fortsette å vinne uansett. På et tidspunkt drar Pep og da vil det bli en ny epoke. Også får vi vente å se hva eventuell straff blir. 

For min del handler ikke en hel sesong kun om hvem som sitter igjen med pokalen til slutt men alt som skjer på veien. Er jo der underholdningen ligger (og frustrasjonen). 

Ja , sjelden at noen vinner mange år på rad. I hvertfall i England der er konkurransen hardere enn i andre ligaer.

Om city vinner i år er der første gang i historien at et lag vinner serien 4 år på rad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker både City og Arsenal, men om jeg skulle velge...Da håper jeg at Arsenal tar dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Bringebærsyltetøy skrev (8 timer siden):

Misliker både City og Arsenal, men om jeg skulle velge...Da håper jeg at Arsenal tar dette. 

Ja , lenge siden de har vunnet nå, kjedelig om det samme laget vinner hvert år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei Gud for et sjokk, Manchester City vant serien, hvem kunne spådd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...