Gjest Lurven Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Nå er jo lagene som rykker ned klare. Men fortsatt litt spenning igjen mtp på Tittelkampen og E cup plasser. Jeg heier på Newcastle men ser ut til at de må vinne 2 vanskelige bortekamper nå på slutten etter at Chelsea plutselig begynte å vinne en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Så Luton klarer seg ikke uansett? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai Bringebærsyltetøy skrev (2 timer siden): Så Luton klarer seg ikke uansett? 😕 Nei, for dårlig målforskjell, og de fortjener det ikke heller siden forest ble trukket poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 12. mai #4 Del Skrevet 12. mai Lurven skrev (10 timer siden): Nei, for dårlig målforskjell, og de fortjener det ikke heller siden forest ble trukket poeng Bryr meg ikke om Forest. Forstår jeg det riktig at hvis Luton vinner neste kamp og Forest taper, beholder Luton plass i PL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai Bringebærsyltetøy skrev (1 time siden): Bryr meg ikke om Forest. Forstår jeg det riktig at hvis Luton vinner neste kamp og Forest taper, beholder Luton plass i PL? Luton må vinne med 6 mål og forest må tape med 6 mål. Så sjansen er svært liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai Det meste er vel egentlig avgjort foruten hvem som vinner og hvem som havner i de ulike turneringene. Usikker på hva jeg tror egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai #7 Del Skrevet 13. mai Håper jo så klart på at Newcastle får 6.plass og får spille conference e cup neste år. Det vil være em god sesong med alle skadene de har hatt. Men slik det ser ut nå er det størst sjans for at Chelsea tar 6 plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 13. mai #8 Del Skrevet 13. mai Lurven skrev (23 minutter siden): Håper jo så klart på at Newcastle får 6.plass og får spille conference e cup neste år. Det vil være em god sesong med alle skadene de har hatt. Men slik det ser ut nå er det størst sjans for at Chelsea tar 6 plass Tjaa jeg er usikker på hvor Chelsea faktisk ender. 2 kamper igjen. For NewCastle er det viktig å slå United. Usikker på hva jeg tror om den kampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. mai #9 Del Skrevet 14. mai Ludovica- skrev (18 timer siden): Tjaa jeg er usikker på hvor Chelsea faktisk ender. 2 kamper igjen. For NewCastle er det viktig å slå United. Usikker på hva jeg tror om den kampen. Litt vanskelig å spå den ja. Men man u har mange skader nå, så det er en liten fordel til Newcastle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. mai #10 Del Skrevet 15. mai City vant i går ja. Men ennå er det ikke avgjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. mai #11 Del Skrevet 15. mai Det var en mindre bra kveld med fotball. Åpent til siste runde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai Jeg er sur, hvordan er det mulig å tape mot tidenes dårligste Man u lag🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16. mai #13 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (15 minutter siden): Jeg er sur, hvordan er det mulig å tape mot tidenes dårligste Man u lag🙄 Siste hjemmekamp osv.. hva tror du plasseringen blir da på topp 7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #14 Del Skrevet 16. mai Ludovica- skrev (16 minutter siden): Siste hjemmekamp osv.. hva tror du plasseringen blir da på topp 7? Ja tror de blir 7. Tror Man u taper siste kamp. Der vil i såfall bli første gang Newcastle kommer foran Man u på tabellen i PL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16. mai #15 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (24 minutter siden): Ja tror de blir 7. Tror Man u taper siste kamp. Der vil i såfall bli første gang Newcastle kommer foran Man u på tabellen i PL De har Brighton? Tja den kan vippe begge veier. Det jeg syns er fascinerende er hvordan det var snakket om at Tottenham har hatt en bra sesong men likevel så er de kun 3 poeng foran Chelsea.. selv om jeg antar de vinner sin siste kamp da. Og Chelsea vil uansett resultat komme over Man United på tabellen. Med mindre de tar igjen målforskjellen selvsagt men da skal ekstremt mye gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #16 Del Skrevet 16. mai Man vet jo før sesongen begynner at Manchester City vil vinne ligaen, så hva er egentlig poenget med og følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai Ludovica- skrev (2 timer siden): De har Brighton? Tja den kan vippe begge veier. Det jeg syns er fascinerende er hvordan det var snakket om at Tottenham har hatt en bra sesong men likevel så er de kun 3 poeng foran Chelsea.. selv om jeg antar de vinner sin siste kamp da. Og Chelsea vil uansett resultat komme over Man United på tabellen. Med mindre de tar igjen målforskjellen selvsagt men da skal ekstremt mye gå galt. Tottenham har vel gjort det omtrent som jeg forventet. Var vel bare et tidsspørsmål før Chelsea begynte å bli bra , med alle pengene de har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #18 Del Skrevet 16. mai Odhrán Ó Máille skrev (26 minutter siden): Man vet jo før sesongen begynner at Manchester City vil vinne ligaen, så hva er egentlig poenget med og følge med? De har ikke vunnet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. mai #19 Del Skrevet 16. mai (endret) Lurven skrev (3 minutter siden): De har ikke vunnet ennå Nei, men man kan med ganske stor sikkerhet si at de kommer til å vinne serien, noe man også kunne si før sesongen startet. Endret 16. mai av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #20 Del Skrevet 16. mai Odhrán Ó Máille skrev (1 minutt siden): Men de kommer til å vinne. Vi får se, ingenting er sikkert. Uansett kommer de ikke til å vinne neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå