AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Skal flytte ila sommeren, men har såpass hemmende smertetilstander at det vil bli utrolig vanskelig. Er ufør, og har kun et søsken som ikke har kapasitet til å hjelpe. Pga dårlig økonomi har jeg ikke råd til å betale for nedvask og flyttelass. Kan jeg søke nav om hjelp til dette🫣Den bufferen jeg har er øremerket tannlegeregninger, sånn i tilfelle sosialhjelp blir nevnt. Og en bil som dessverre fungerer som krykker og håndveske(klarer ikke å bære matvarer eller ting). Anonymkode: 20bc6...fc5
got2go Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Det må du jo nesten høre med Nav om, vi kan jo ikke bestemme det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 got2go skrev (33 minutter siden): Det må du jo nesten høre med Nav om, vi kan jo ikke bestemme det. Nei, selvsagt ikke. Tenkte bare det var andre sjuklinger her som kanskje visste noe😄 Anonymkode: 20bc6...fc5 1
got2go Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, selvsagt ikke. Tenkte bare det var andre sjuklinger her som kanskje visste noe😄 Anonymkode: 20bc6...fc5 Du må uansett høre med Nav.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Skrevet 11. mai 2024 Jeg håper ikke det. Forhør deg hos frivillige organisasjoner om de kan hjelpe deg, det må da gå en grense for hva staten skal betale for folk. Anonymkode: 62c41...2af
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 Ja, det kan du søke om. Jeg jobber i Nav, og har sett mange slike søknader. Søk i god tid, innhent gjerne anbud fra tre firmaer, dokumenter saken din godt, og skriv en god søknadstekst som får fram behovet ditt. Om du får det helt eller delvis innvilget, og hvilket hensyn de tar til tannlegebufferen din, er vanskelig å si. Anonymkode: 166a7...537 1
Knoyken Skrevet 19. mai 2024 #8 Skrevet 19. mai 2024 Gå inn på din Kommunes hjemmeside. Mest sannsynlig finner du en rekke svar her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå