Gå til innhold

Babygulrøtter og babymais

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en datter på 8 måneder gammel. Hun begynte å spise ordentlig for et par uker siden, men nå spytter hun bare maten ut. Hva er galt da? Er det pga at hun begynner å bli lei av babygulrøtter og babymais?

Har dere noe forslag til hva jeg kan mate hun med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om hun kun har fått babygulrøtter og babymais på disse ukene kan det jo hende at hun er lei..

Skrevet

Har dere noe forslag til hva jeg kan mate hun med?

eh....... det høres ut som om du har skaffet deg en hundevalp.........

Ungen skal jo ha mat så klart! Ta deg en tur på helsestasjonen og snakk med folk der, så får du sikkert masse fine svar ;)

Skrevet

Hva i alledager har dette inne på samliv å gjøre?

Skrevet

Poteter, broccoli, blomkål, eventuelt middag på glass.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hei igjen... trådstarter her.

Dere skjønner det at jeg bor dessverre et stykke fra helsestasjonen her. Det er snakk om 3 timer unna, og jeg har ikke bil engang. (Ikke har jeg så god råd til å ta drosje heller..3 timer blir nok helv***s dyr det!!)

Dattera mi har jo spist disse babymais/babygulrøttene siden hun var 5 måneder.. Jeg blir så oppgitt! Hun har aldri klaget på disse før. Hun var jo blitt så flink til å spise disse de tre siste ukene. Da hun i det hele tatt begynte å spise, spiste hun ikke så mye, men jeg tror hun likte disse allikevel, selv om hun spiste bare litt av gangen i begynnelsen. Jeg har jo bare gitt henne babymais/babygulrøtter i 3 måneder nå ca.

Jeg har ikke så mye peil på hva et barn bør spise og sånt..

min første unge det her. :sjenert:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hei igjen... trådstarter her.

Dere skjønner det at jeg bor dessverre et stykke fra helsestasjonen her. Det er snakk om 3 timer unna, og jeg har ikke bil engang.  (Ikke har jeg så god råd til å ta drosje heller..3 timer blir nok helv***s dyr det!!)

Dattera mi har jo spist disse babymais/babygulrøttene siden hun var 5 måneder.. Jeg blir så oppgitt! Hun har aldri klaget på disse før. Hun var jo blitt så flink til å spise disse de tre siste ukene. Da hun i det hele tatt begynte å spise, spiste hun ikke så mye, men jeg tror hun likte disse allikevel, selv om hun spiste bare litt av gangen i begynnelsen. Jeg har jo bare gitt henne babymais/babygulrøtter i 3 måneder nå ca.

Jeg har ikke så mye peil på hva et barn bør spise og sånt..

min første unge det her. :sjenert:

Det finnes vel sånne glass med babymat fortsatt?

Skrevet

Jeg går ut i fra at du har tilgang på internet, og der får man faktisk veldig mye informasjon...... surf i vei ;) Ellers så er det veldig mye bra på glass, som det ble nevnt over her :) Prøv deg litt frem da vel.

Skrevet

Barn ønsker variasjon i matveien like mykje som vaksne! Prøv deg fram med slike baby-glass berekna på alderen hennes, eller mos din eigen middagsmat i småbitar. Det går nok så fint så. :)

Skrevet

Ta en titt her. Masse gode tips om hjemmelaget barnemat!

Skrevet

Er det bare jeg som tror at dette innlegget må skrevet av et TROLL....?!?!

Skrevet

etter svar nr to fra trådstarter, så tror jeg også det brunhilde..

Gjest Bellatrix
Skrevet
Er det bare jeg som tror at dette innlegget må skrevet av et TROLL....?!?!

Nei.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tror noen skal spøke med navnene babymais og babygulrøtter.

Skrevet

*ser for meg en fem måneders gamel baby som knasker babygulrøtter* :ler:

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Har du prøvd baby-paprika eller sossiser? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...