Gå til innhold

Hva er det med bad boys som tiltrekker jenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en veldig god venninne som har rotet seg borti en slik. Han er rimelig aktiv i gjengmiljøet her i Oslo, utenlandsk og muslim, og jeg er oppriktig redd for henne. Hun er norsk, (faktisk) veldig smart, god utdanning og jobb, og ei nydelig jente. Jeg er redd for å blande meg, for man vet jo aldri hva disse er kapable til. Når jeg spør om hun ser en fremtid med han så sier hun at det er det for tidlig å si noe om bare.. 

Men jeg lurer oppriktig på hva som gjør at denne skjønnheten finner seg et slikt udyr? Og det er jo ikke sjeldent det er slik, jeg lurer på hvorfor det er slik?? 

Anonymkode: e3c37...b53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dukker vel opp et eller annet morsinnstinkt som gjør at de ønsker å endre mannen. Litt som når mordere får tonnevis med frierbrev, er nok mye av det samme som ligger bak der 

Anonymkode: 54c03...55f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tiltrekkes ikke av dem, kun bad girls :D

Anonymkode: 3325c...b65

Skrevet

Spenning..de e d vi er ute etter når man er ung..så endrer vi oss heldigvis med årene;)

AnonymBruker
Skrevet

De utfordrer en, får en til å leve i nuet, de er ikke forutsigbare, ikke usikre eller stotrende, de tør å ta initiativ. De tør liksom å være ærlig. Man slipper å lure på hvor man har dem. Mens folk som sier det som er forventet av dem, hvordan kan man vite hva som er sant. 😅 jeg har oppdaget at det er en balansegang og at de fleste er enten mest det ene eller det andre. Jeg har kontakt med en underlig mann som balanserer disse to veldig bra🤭🤭 trygg men også hot! How is that even possible. (Sagt med fransk aksent🤨) skulle ikke vært lov. Sho sho. 

Anonymkode: be31f...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...