AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Har akkurat mottatt et par Skechers Uno fra Zalando. Hadde skikkelig gledet meg til å få de, da mine tidligere sko (også Skechers) er oppbrukt. Det var en skikkelig nedtur, sålen er hard og skoen virker billig. Har jeg kjøpt en kopi? Kjøpte til mannen også, annen modell, de er myk og god. Akkurat som skoen skal være. Anonymkode: d71b4...86d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Tviler på det er kopi men det store variasjoner innenfor det merket alt etter type. Anonymkode: 45d66...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 Tviler på det, noen av modellene er harde. Jeg måtte returnere ett par som var for harde og ikke lik en annen modell jeg hadde, de kom fra Sketchers i Danmark. Anonymkode: 7a862...50c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 Nei, de er nok ekte. Men noen Sketchers har mye hardere såle. Jeg bestilte Sketchers Bobs, og de har mye hardere såle - veldig fine, men jeg likte dem ikke så godt pga sålen. Jeg bestilte tre andre par også, andre modeller, og de hadde såler som forventet. Alt fra Zalando. Har null grunn til å tro at skoene er fake. Anonymkode: 3bd4e...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå