AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Del Skrevet 11. mai 2024 Hei! jeg har et trekantet bed foran inngangspartiet som i dag huser et prydepletre og en liten japansk spisslønn. Tidligere har det stått en stor barlind og noen rosebusker i bedet, men de har avgått med døden. jeg vil gjerne ha noe lettstelt og fargerikt der, men har komplisert det max i år med en liten valp som ELSKER å grave. 🙈 Jeg trenger altså både tips til hva jeg kan ha i bedet, og hvordan jeg kan motvirke graving i bedet… bark/ikke bark, noe jeg eventuelt kan ha i jorda/på barken som hunden ikke liker etc. hjelp! 🤣 Anonymkode: 08cd7...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Del Skrevet 11. mai 2024 Kompostgrinder rundt så den ikke kommer til? Kompostgrinder og plaststrips er uansett veldig kjekt når en har valp Anonymkode: e6d40...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kompostgrinder rundt så den ikke kommer til? Kompostgrinder og plaststrips er uansett veldig kjekt når en har valp Anonymkode: e6d40...7de 👆 Dette! Etterhvert lærer du den at den ikke skal grave. Men ikke forvent noe før den runder året. Anonymkode: b56a5...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 11. mai 2024 #4 Del Skrevet 11. mai 2024 Kakaobark er giftig for hund så det bør du ikke ha i bedet iallefall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå