Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vi drev på i 4-5 mnd, følte han ikke ga alt jeg ville ha i forholdet så avsluttet det. Vi ble aldri offisielt ilag, men for min del var det bare han fra første stund. 

Så gikk det 6 mnd med null kontakt, etter vi begynte ilag igjen har det vært perfekt. Var mange faktorer som gjor at det ikke funket første gangen, slik er det ikke lengre. 
Grunnen til begynte ilag igjen for min del var at jeg i utgangspunktet ikke ville avsluttet det. Jeg viste fra andre date at dette var mannen i mitt liv. De månedene vi ikke var ilag er de værste mnd i livet mitt, har aldri grått og angrer så mye på noe hele mitt liv. Aldri vært så ulykkelig som da. 
Nå er det over tre år siden vi begynte ilag igjen, bor ilag og vi har det helt fantastisk ilag❤️ 

Anonymkode: 7746c...794

Da er dere ment for hverandre, og det viser at om man jobber med forholdet så får man det til ❤️

Anonymkode: d1d7a...85b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Interesser og aktivitetsnivå er vel noe som gjorde at man fant ut at man liker personen i utgangspunktet? 

Anonymkode: d1d7a...85b

Jeg vil heller si at vi ble sammen _til tross for_ disse forskjellene, jeg håpet det ikke skulle bety så mye. Men det gjorde det i aller høyeste grad. 

Anonymkode: b7a4e...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...