AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #21 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Gjorde det slutt pga ting jeg ikke kunne godta i forhold, og løgner om dette. Møttes et par mnd etter, han hadde jobbet med disse tingene, vi pratet og pratet og alt kom til å bli bra. Hadde det kjempefint i 6 uker til akkurat de samme tingene skjedde igjen 😂 Så nei, jeg kommer aldri til å gå tilbake til en eks igjen fordi et brudd skjer av en grunn 😊 Anonymkode: bc925...e88 Det forstår jeg. Det virker ikke som den andre parten var særlig interesser. Men siden dere forsøkte så vet man helt sikkert at det ikke nytter å se tilbake Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #22 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nøyaktig det samme har jeg opplevd. Det ble et år ekstra, men så ble det slutt av samme grunn som det første bruddet. Anonymkode: b7a4e...9ae Da fortjente man egentlig ikke en ny sjanse om man ikke er villig til å endre seg Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #23 Skrevet 11. mai 2024 Gjorde det slutt fordi jeg var dypt deprimert.. angrer sånn og har prøvd i 2 år å få tilbake men ikke sjans. Jeg var jo ikke utro eller noe. Har gitt opp nå. Anonymkode: b4141...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #24 Skrevet 11. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Men jobbet dere sammen for å få det bedre? Hva gikk galt? Anonymkode: d1d7a...85b Vi var fundamentalt ulike på det aller meste. Verdier, interesser, sexlyst, aktivitetsnivå ++. Holdt sammen pga en herlig kjemi og at vi var veldig glade i hverandre – men det holder ikke når begge må gå på kompromiss med seg selv hele tiden. Anonymkode: b7a4e...9ae
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #25 Skrevet 11. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Da fortjente man egentlig ikke en ny sjanse om man ikke er villig til å endre seg Anonymkode: d1d7a...85b Handlet ikke så mye om å forandre seg. Vi var så ulike på mange punkter at det å skulle tilpasse seg hverandre ville blitt en evig jobb. Jeg er helt sikker på at vi begge vil få det bedre med partnere som er likere oss selv. Anonymkode: b7a4e...9ae
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #26 Skrevet 11. mai 2024 Ja. Dama gjorde det slutt en gang, men det ble i praksis en pause, for vi prøvde igjen 3mnd etterpå, og nå har vi det veldig bra 😊 Anonymkode: 75276...8f1 1
Ubulu Skrevet 11. mai 2024 #27 Skrevet 11. mai 2024 Opplevd at de kommer tilbake igjen, men var en kjempefeil jeg kun gjør en gang. Ble bare mer av det samme
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #28 Skrevet 11. mai 2024 Min gjorde det slutt tre ganger på de 9 årene vi var sammen. Brått og brutalt og kom alltid krypende tilbake. Tok han i å chatte med andre damer flere ganger så tilliten var ikke på topp. Endte med jeg tok han på fersken med ei dame når jeg kom hjem. Da hadde vi vært sammen få måneder etter at han innyndet seg med meg. Så aldri igjen! Anonymkode: ad56f...929 1
AnonymMisbruker Skrevet 11. mai 2024 #29 Skrevet 11. mai 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Har du opplevd å finne tilbake igjen med en ex? Var det du som gjorde slutt eller andre parten? Hva fikk deg til å ville forsøke på nytt? Og hva gjorde du/tenkte du i mellomtiden? Trenger ikke å høre fra dere som sier at man aldri skal gå tilbake til ex.. Anonymkode: d1d7a...85b Fikk han ikke opp for noen andre. Hun gjorde det slutt fordi jeg var en liten manbaby. Funker nå som jeg har skjerpet meg litt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #30 Skrevet 12. mai 2024 Min samboer og jeg ble gravide etter noen måneder med dating. Vi var uenige om hva vi skulle gjøre. Hun valgte å beholde barnet mot min vilje, så da ble det slutt. Skjønte etterhvert at jeg var en skikkelig dust, så ba om en ny sjanse. Det fikk jeg heldigvis, så nå har vi vært sammen i 4 år og har to barn sammen. Skikkelig glad for at hun var og er så forståelsesfull ❤️ Anonymkode: e3b2d...992 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #31 Skrevet 12. mai 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Gjorde det slutt fordi jeg var dypt deprimert.. angrer sånn og har prøvd i 2 år å få tilbake men ikke sjans. Jeg var jo ikke utro eller noe. Har gitt opp nå. Anonymkode: b4141...4fb Uff:/ havnet i akkurat samme situasjon for 3-4 uker siden. Sjansen for at hun vil prøve igjen tipper jeg er sånn 0,1%. Men har innsett at jeg bare må bli en mye bedre versjon av meg selv. Spiser mye cleanere, meldt meg som frivillig, mye mer sosial osv. Den jeg var når jeg gjorde det slutt hadde alltid gjort det samme valget. Det er viktig og vite. Man får ikke den innsikten uten kjærlighetssorgen. Det er som et veldig emosjonelt paradoks. Anonymkode: 50fec...184
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #32 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi var fundamentalt ulike på det aller meste. Verdier, interesser, sexlyst, aktivitetsnivå ++. Holdt sammen pga en herlig kjemi og at vi var veldig glade i hverandre – men det holder ikke når begge må gå på kompromiss med seg selv hele tiden. Anonymkode: b7a4e...9ae Men snakket dere om disse tingene når dere valgte å forsøke på nytt? For sexlyst er noe man kan jobbe med om man elsker hverandre uten at det skal gå på kompromiss. Interesser og aktivitetsnivå er vel noe som gjorde at man fant ut at man liker personen i utgangspunktet? Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #33 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min gjorde det slutt tre ganger på de 9 årene vi var sammen. Brått og brutalt og kom alltid krypende tilbake. Tok han i å chatte med andre damer flere ganger så tilliten var ikke på topp. Endte med jeg tok han på fersken med ei dame når jeg kom hjem. Da hadde vi vært sammen få måneder etter at han innyndet seg med meg. Så aldri igjen! Anonymkode: ad56f...929 Så trist, får man en ny sjanse på man gjøre det man kan for å beholde kjærligheten! Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #34 Skrevet 12. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Uff:/ havnet i akkurat samme situasjon for 3-4 uker siden. Sjansen for at hun vil prøve igjen tipper jeg er sånn 0,1%. Men har innsett at jeg bare må bli en mye bedre versjon av meg selv. Spiser mye cleanere, meldt meg som frivillig, mye mer sosial osv. Den jeg var når jeg gjorde det slutt hadde alltid gjort det samme valget. Det er viktig og vite. Man får ikke den innsikten uten kjærlighetssorgen. Det er som et veldig emosjonelt paradoks. Anonymkode: 50fec...184 Meldte meg selv som frivillig, skaffet ny jobb og begynte å trene etter bruddet. Gikk ned 20-kilo og har aldri hatt så bra draget. Fikk også venner med de samme hobbyene som meg, noe jeg trodde var vanskelig, men de fantes! Elsker livet nå, ble bedre bare noen måneder etter bruddet (Og jeg var helt knust, totalt lammet i flere uker og deprimert i flere måneder) Over et år har gått, er fortsatt singel men trives i livet Anonymkode: 0f1a4...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #35 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du opplevd å finne tilbake igjen med en ex? Var det du som gjorde slutt eller andre parten? Hva fikk deg til å ville forsøke på nytt? Og hva gjorde du/tenkte du i mellomtiden? Trenger ikke å høre fra dere som sier at man aldri skal gå tilbake til ex.. Anonymkode: d1d7a...85b Jeg gjorde det slutt etter to år. Ble sammen igjen etter 3 år, da hadde det gått opp et lys. Ga han en sjanse til. Gift og to barn nå som er voksne. Jeg tenkte vel som så at vi måtte litt fra hverandre fordi det var så mye en stund. Og innså at hvis det skulle være en liten flik av håp. Måtte jeg ut før vi hatet hverandre. Han er jo litt treg og litt stolt av seg. Så tok ganske lang tid før han skjønte hvorfor jeg dro. Selv om jeg hadde sagt det mange ganger før jeg dro. Så om det lykkes kommer jo helt an på hva som skjer. Men det er jo mulig om begge vil det nok. Jeg dro i utgangspunktet for alltid. Og følte meg ferdig med det forholdet vi hadde. Så når vi ble sammen igjen. Satte jeg noen harde premisser. Som han godtok Anonymkode: c9df4...c08
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #37 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du opplevd å finne tilbake igjen med en ex? Var det du som gjorde slutt eller andre parten? Hva fikk deg til å ville forsøke på nytt? Og hva gjorde du/tenkte du i mellomtiden? Trenger ikke å høre fra dere som sier at man aldri skal gå tilbake til ex.. Anonymkode: d1d7a...85b Vi drev på i 4-5 mnd, følte han ikke ga alt jeg ville ha i forholdet så avsluttet det. Vi ble aldri offisielt ilag, men for min del var det bare han fra første stund. Så gikk det 6 mnd med null kontakt, etter vi begynte ilag igjen har det vært perfekt. Var mange faktorer som gjor at det ikke funket første gangen, slik er det ikke lengre. Grunnen til begynte ilag igjen for min del var at jeg i utgangspunktet ikke ville avsluttet det. Jeg viste fra andre date at dette var mannen i mitt liv. De månedene vi ikke var ilag er de værste mnd i livet mitt, har aldri grått og angrer så mye på noe hele mitt liv. Aldri vært så ulykkelig som da. Nå er det over tre år siden vi begynte ilag igjen, bor ilag og vi har det helt fantastisk ilag❤️ Anonymkode: 7746c...794
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #38 Skrevet 12. mai 2024 TS her, rettelse i overskrift - ønsker historier om dere som klarte det og fortsatt er sammen ❤️ Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #39 Skrevet 12. mai 2024 For min del hadde det vært en kjærlighetserklæring å ville forsøke på nytt etter å ha vært fra hverandre en stund, da har begge savnet hverandre og har et fundament som er trygt. Og det kan man bygge videre på sammen. Finnes mange gode historier. Men alt avhenger vel av hvorfor det ble slutt i utgangspunktet og hva man ønsker? Noen er exer av en grunn, andre er partnere man aldri vil glemme Anonymkode: d1d7a...85b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #40 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så patetisk, nei Anonymkode: 4ab56...bec Hvorfor patetisk om begge vil det? Anonymkode: d1d7a...85b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå