AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Jeg har blitt kjent med en dame i voksen alder som i starten virket veldig omtenksom og snill, men nå viser seg til å være ganske egoistisk og jeg ønsker egentlig ikke å være venner mer. Jeg lurer på hvordan dere faser ut folk, og om dere bare slutter å svare dem? Hvordan gjør dere det? "slår dere opp" ved å forklare at dere ikke vil ha kontakt? Anonymkode: e19d8...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Problemet her er vel ikke manglende forståelse for det sosiale, men at venninna er egoistisk? Uansett, du faser ut ved å aldri ta initiativ og si at det ikke passer hvis hun foreslår noe. Anonymkode: a3746...280 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therealslimshady Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai (endret) Gir bare f*** i å henge med slike eller å vie dem noen oppmerksomhet overhodet. Verre er det vel ikke?😂😅👍 Endret 11. mai av Therealslimshady 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Problemet her er vel ikke manglende forståelse for det sosiale, men at venninna er egoistisk? Uansett, du faser ut ved å aldri ta initiativ og si at det ikke passer hvis hun foreslår noe. Anonymkode: a3746...280 Ja, ble litt dårlig overskrift! Jeg lurte på om folk forklarer at man ikke passer som venner og "slår opp" eller om dere liksom bare ignorerer dem. Anonymkode: e19d8...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Har aldri slått opp med venninner men faset de ut. Slutte å ta kontakt og aldri være tilgjengelig. Men ikke ghostet, men over tid mindre og mindre kontakt.. men hvis personen sliter med sosiale koder så kan det jo være at du er nødt til å være mer direkte. Anonymkode: ba068...a40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MNK2017 Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurte på om folk forklarer at man ikke passer som venner og "slår opp" Det er det beste du kan gjøre. 👍 Si det ærlig på en respektfull måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, ble litt dårlig overskrift! Jeg lurte på om folk forklarer at man ikke passer som venner og "slår opp" eller om dere liksom bare ignorerer dem. Anonymkode: e19d8...cca Har slått opp med venninne én gang. Fy f så jævlig, for hun har jo "rett ti l å være seg selv" samtidig som jeg har "rett til å være meg" og personligheter ikke alltid går overens. Om du velger dette, vil hun kanskje be om eksempler, og da blir du nødt til å komme med svar, og deretter forsvare hvorfor du ikke likte dette, og det er bare vondt og ekkelt. Kan bare anbefale én av to onder: slutt å svare henne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai Har samme problemet her. Hun snakker i ett sett, overkjører andre som forsøker å si noe eller delta i samtaler på 3-4 personer, lyver så det renner av henne, er direkte usmakelig og ekkel, bla fiser hun mye enda hun sier hun sliter med diare og bæsjer i buksa. Hun er 45 år og burde vite bedre enn å stappe seg med mat som gir diare og fise slik når hun ikke har kontroll på lukkemusklene. Vi prøver å fase henne ut, men kjerringa sitter med pilsen i hånda og snakker om kvinnelist og hvordan hun skal fase ut ei vi kjenner som er en av de mest hyggeligste og oppegående mennesket vi har truffet noen gang. Morsomt hvordan hun omtaler henne og ikke ser seg selv. Anonymkode: 1288a...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Del Skrevet 11. mai Bare fase henne ut.. men gå noen runder med deg selv først. Er du helt perfekt? Kan du si rare ting eller noe? Anonymkode: ddc85...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bare fase henne ut.. men gå noen runder med deg selv først. Er du helt perfekt? Kan du si rare ting eller noe? Anonymkode: ddc85...8db Jeg er ikke det nei, men det handler om å sette grenser ovenfor en person som Overkjører meg og egentlig bare tenker på seg selv. Jeg når ikke gjennom når jeg setter grenser. Da skjerper hun seg i en måned og så er det glemt. Det bare går ikke. I tillegg vil hun ha mye mer kontakt enn det jeg har overskudd til, og komme til meg når hun vil uten å si ifra, feks. Fordi det er koselig. 🤷 Ingen forståelse for at det er slitsomt for meg. Som noen sier over her så er det nok ikke lurt å "slå opp" fordi hun blir veldig lei seg, og fordtpr det ikke helt da hun sliter litt med sosiale koder og tar Kansje ting litt bokstavelig. Og ignorerer det som er ubehagelig å ta innover seg. Det er bare slitsomt og vanskelig og ble helt ratt på senga over hvor slitsomt en voksen dame kan være. Har aldri opplevd sånt før. 🤷 Anonymkode: e19d8...cca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milea8 Skrevet 11. mai #11 Del Skrevet 11. mai Det er jo bare å prøve å fase ut, men jeg tenker er det ikke bedre å være ærlig? I stede for å gå rundt grøten? 🤷🏼♀️ Personlig er jeg ikke fan av at man faser ut/ ghoster ”venner“ det er en grusom måte å behandle noen på, jeg vet hvordan det er å bli ghostet og jeg husker hvordan jeg følte meg! Så jeg ville kanskje heller prøvd å være ærlig og si at ”vi passer ikke så godt som venner, og jeg føler… “ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Del Skrevet 11. mai Ghosting er å foretrekke. Kutt ut å blokk på sosiale medier. Anonymkode: 2b8e8...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har blitt kjent med en dame i voksen alder som i starten virket veldig omtenksom og snill, men nå viser seg til å være ganske egoistisk og jeg ønsker egentlig ikke å være venner mer. Jeg lurer på hvordan dere faser ut folk, og om dere bare slutter å svare dem? Hvordan gjør dere det? "slår dere opp" ved å forklare at dere ikke vil ha kontakt? Anonymkode: e19d8...cca To alternativ. Det første er kanskje det beste, men også det vanskeligste. Legg frem i en vennlig tone nøyaktig hvadu sliter med ift vedkommende. Feks At du føler hun ikke er så flink å ta hensyn til andre enn seg selv o.l. Så kan hun bli fornærmet og trekke seg ut selv og/eller ta lærdom av det hu forteller henne. Og kanskje du da til og med kan gi henne en ny sjanse? Det andre er å svare kort og presist at det ikke passer å ses (noe det da aldri gjør) hver gang, så skjønner hun forhåpentligvis tetninga til slutt. Å ghoste henne er slemt uansett hvor egoistisk hun måtte være. Ingen fortjener å bli ghostet. Er hun skikkelig narsissist derimot, så vil hun sikkert aldri skjønne hvorfor du alltid aviser. Heller ikke om du bare slutte å svare/ghoste. Og da kan du heller fortelle henne hvorfor i neste omgang og bare håpe hun gir seg uten å lage et helvete😅 Anonymkode: 6665e...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): det handler om å sette grenser ovenfor en person som Overkjører meg og egentlig bare tenker på seg selv. Jeg når ikke gjennom når jeg setter grenser. Da skjerper hun seg i en måned og så er det glemt. Det bare går ikke. I tillegg vil hun ha mye mer kontakt enn det jeg har overskudd til, og komme til meg når hun vil uten å si ifra, feks. Fordi det er koselig. 🤷 Ingen forståelse for at det er slitsomt for meg. Ok, leste denne først nå. Du har altså prøvd. Da gjør du det ‘slutt’ i en vennlig tone på melding. Det er enklest. Vis til det du har nevnt for henne tidligere og si du ikke syns vennskapet med henne fungerer for deg. Si dere er for forskjellige og ikke føler dere forstår hverandre. Enkelt og greit. Anonymkode: 6665e...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #15 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 15.13): Jeg har blitt kjent med en dame i voksen alder som i starten virket veldig omtenksom og snill, men nå viser seg til å være ganske egoistisk og jeg ønsker egentlig ikke å være venner mer. Jeg lurer på hvordan dere faser ut folk, og om dere bare slutter å svare dem? Hvordan gjør dere det? "slår dere opp" ved å forklare at dere ikke vil ha kontakt? Anonymkode: e19d8...cca Bedre å fortelle sannheten Anonymkode: 759ea...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #16 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bedre å fortelle sannheten Anonymkode: 759ea...a42 Bedre for hvem? Anonymkode: e9a55...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 16. mai #17 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 16.28): Har samme problemet her. Hun snakker i ett sett, overkjører andre som forsøker å si noe eller delta i samtaler på 3-4 personer, lyver så det renner av henne, er direkte usmakelig og ekkel, bla fiser hun mye enda hun sier hun sliter med diare og bæsjer i buksa. Hun er 45 år og burde vite bedre enn å stappe seg med mat som gir diare og fise slik når hun ikke har kontroll på lukkemusklene. Vi prøver å fase henne ut, men kjerringa sitter med pilsen i hånda og snakker om kvinnelist og hvordan hun skal fase ut ei vi kjenner som er en av de mest hyggeligste og oppegående mennesket vi har truffet noen gang. Morsomt hvordan hun omtaler henne og ikke ser seg selv. Anonymkode: 1288a...3de I alle dager 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå