AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Jeg lurer på om det er normalt at barnefar tekster, ringer og inviterer mange ganger om dagen? At han legger seg opp i alt jeg gjør, selv når barna ikke er her. Jeg sliter litt med depresjon og perioder med mye humørsvingninger. Skal utredes veldig snart. Bare tatt litt tid. Nå har han barna 70% av tiden, pga at jeg kjente jeg ikke klarte 50% prosent akkurat nå. Jeg elsker barna over alt på jord, men jeg vil ikke at mine dårlige perioder skal gå utover dem. Anonymkode: 62bc3...1bf
Brunello Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Selvfølgelig bryr far seg når barna er hos en som sliter psykisk. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 Brunello skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig bryr far seg når barna er hos en som sliter psykisk. Nå var det ikke det jeg spurte om Anonymkode: 62bc3...1bf
Brunello Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå var det ikke det jeg spurte om Anonymkode: 62bc3...1bf Men det er jo det sentrale her. Hadde du vært stabil ville han neppe brydd seg. 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Skrevet 11. mai 2024 Brunello skrev (2 minutter siden): Men det er jo det sentrale her. Hadde du vært stabil ville han neppe brydd seg. Nei han legger seg opp i absolutt alt jeg gjør og legger ut på sosiale medier. Og jeg legger aldri ut noe ille og ingenting som omhandler barna. Han sender meg ting som at jeg er så fantastisk, pen, smilet mitt og øynene mine gjør at han føler seg varm innvendig og sånne ting. Og han ringer flere ganger om dagen og tekster flere ganger om dagen. Og da selv om barna er hos han. Og så plutselig får jeg kjeft for alt uten noen årsak, og uten at jeg har sagt noe. Og han blir sint om jeg velger å ikke svare. Anonymkode: 62bc3...1bf
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei han legger seg opp i absolutt alt jeg gjør og legger ut på sosiale medier. Og jeg legger aldri ut noe ille og ingenting som omhandler barna. Han sender meg ting som at jeg er så fantastisk, pen, smilet mitt og øynene mine gjør at han føler seg varm innvendig og sånne ting. Og han ringer flere ganger om dagen og tekster flere ganger om dagen. Og da selv om barna er hos han. Og så plutselig får jeg kjeft for alt uten noen årsak, og uten at jeg har sagt noe. Og han blir sint om jeg velger å ikke svare. Anonymkode: 62bc3...1bf Synes du selv dette høres ut som normal og grei oppførsel? Anonymkode: 79e6f...187 1
PusheenPusheen Skrevet 11. mai 2024 #7 Skrevet 11. mai 2024 Selvfølgelig er det ikke normalt, det vet du nok også fra før. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Skrevet 11. mai 2024 Det er ikke normalt. Du får si fra at du ønsker at dere har kontakt om barna, ikke annet. Så du kan jo prøve å svare hver gang "Hva er det med barna?" Anonymkode: 87736...093
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #9 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei han legger seg opp i absolutt alt jeg gjør og legger ut på sosiale medier. Og jeg legger aldri ut noe ille og ingenting som omhandler barna. Han sender meg ting som at jeg er så fantastisk, pen, smilet mitt og øynene mine gjør at han føler seg varm innvendig og sånne ting. Og han ringer flere ganger om dagen og tekster flere ganger om dagen. Og da selv om barna er hos han. Og så plutselig får jeg kjeft for alt uten noen årsak, og uten at jeg har sagt noe. Og han blir sint om jeg velger å ikke svare. Anonymkode: 62bc3...1bf Det du forteller her høres mer ut som manipulasjon og kontroll fra hans side. Dette virker som trakassering, og kanskje også psykisk vold. Var han slik da dere var sammen også? Jeg tror du bør få hjelp til å sette grenser for deg selv, for slik han holder på er han psykisk skadelig for deg. Jeg synes du skal snakke med fagpersoner om hvordan du kan beskytte deg mot ham. Det kan være flere, f.eks. psykolog, politi, krisesenter. Anonymkode: 04f80...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei han legger seg opp i absolutt alt jeg gjør og legger ut på sosiale medier. Og jeg legger aldri ut noe ille og ingenting som omhandler barna. Han sender meg ting som at jeg er så fantastisk, pen, smilet mitt og øynene mine gjør at han føler seg varm innvendig og sånne ting. Og han ringer flere ganger om dagen og tekster flere ganger om dagen. Og da selv om barna er hos han. Og så plutselig får jeg kjeft for alt uten noen årsak, og uten at jeg har sagt noe. Og han blir sint om jeg velger å ikke svare. Anonymkode: 62bc3...1bf Ikke normalt noe! Dokumenter alt han legger ut på nett (og alt av meldinger og alt stort og smått). Håper du kommer i behandling asap. Om han er grunnen til din dårlige mentale helse, blir jeg ikke overrasket. Anonymkode: b8507...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå