AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 En mann som er høy på seg selv ghosta meg, men begynte å ringe meg i fylla . Jeg skrev en lang tekst som «satte han på plass og bad han ringe damer som vil ha det neket som kun ringer i fylla. Er dette slemt ? Anonymkode: fd831...f38 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Ikke slemt, men jeg hadde bare ghostet fyren tilbake, det svir nok mer enn kjeft. Anonymkode: fe2ea...d18 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke slemt, men jeg hadde bare ghostet fyren tilbake, det svir nok mer enn kjeft. Anonymkode: fe2ea...d18 Sikkert mer effektfullt ja - men han er en smarting , så jeg ville bruke det psykologiske sølvtøy og ta tilbake makten. At han satt en hel helg og ringte meg i fylla synes jeg var kostelig siden han ghosta meg da jeg sa jeg falt for ham. Vel: nå har han blokkert meg og jeg har fått løst en vanskelig situasjon hvor håpet tok kvelertak på meg i en mnd. Anonymkode: fd831...f38 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Sikkert mer effektfullt ja - men han er en smarting , så jeg ville bruke det psykologiske sølvtøy og ta tilbake makten. At han satt en hel helg og ringte meg i fylla synes jeg var kostelig siden han ghosta meg da jeg sa jeg falt for ham. Vel: nå har han blokkert meg og jeg har fått løst en vanskelig situasjon hvor håpet tok kvelertak på meg i en mnd. Anonymkode: fd831...f38 Du skulle blokkert han uten så mye som et ord. Du skulle ikke gitt han noen respons. Da hadde du hatt makten. Men det klarte du ikke… Anonymkode: 43b89...c77 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Skrevet 11. mai 2024 Hvorfor si noe i det hele tatt? Beste er å blokkere og gå videre Anonymkode: 84a88...e80 3
Fighter83 Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann som er høy på seg selv ghosta meg, men begynte å ringe meg i fylla . Jeg skrev en lang tekst som «satte han på plass og bad han ringe damer som vil ha det neket som kun ringer i fylla. Er dette slemt ? Anonymkode: fd831...f38 Det beste er å totalt ignorere vedkommende. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #7 Skrevet 11. mai 2024 Slemt? Nei. Barnslig? Ja Overskriften stemmer ikke med innlegget, så tråden din blir nok stengt Anonymkode: 2a2bd...7ea 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du skulle blokkert han uten så mye som et ord. Du skulle ikke gitt han noen respons. Da hadde du hatt makten. Men det klarte du ikke… Anonymkode: 43b89...c77 Makt….. nuvel , nå vet du ikke hvordan jeg formulerte meg. Personlig føler jeg at jeg tok tilbake makten og satte skapet på plass- noe en slik type ikke er vant til Anonymkode: fd831...f38 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #9 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Makt….. nuvel , nå vet du ikke hvordan jeg formulerte meg. Personlig føler jeg at jeg tok tilbake makten og satte skapet på plass- noe en slik type ikke er vant til Anonymkode: fd831...f38 Men dette er jo tråd nummer 182 om den samme hendelsen, så du får håpe han ikke ser trådene dine…? Anonymkode: 624e7...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men dette er jo tråd nummer 182 om den samme hendelsen, så du får håpe han ikke ser trådene dine…? Anonymkode: 624e7...9d4 Ghosting og igjenopptakelse av kontakt er vår tids sosiale sykdom. Fenomenet bør diskuteres - og jeg ser det diskuteres flittig på nett. Vi damer er ekstra sårbare for slikt - det er bare søke på slike fenomener så finner man ut at nettet kryr av «objekter» som blir ghostet … Dette er min 4 tråd på dette forumet . Anonymkode: fd831...f38
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #11 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Makt….. nuvel , nå vet du ikke hvordan jeg formulerte meg. Personlig føler jeg at jeg tok tilbake makten og satte skapet på plass- noe en slik type ikke er vant til Anonymkode: fd831...f38 Det var nettopp det motsatte du gjorde. Du ga han makten, og nå har han blokkert deg. Anonymkode: 43b89...c77 3 1
Serafin Skrevet 11. mai 2024 #12 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En mann som er høy på seg selv ghosta meg, men begynte å ringe meg i fylla . Jeg skrev en lang tekst som «satte han på plass og bad han ringe damer som vil ha det neket som kun ringer i fylla. Er dette slemt ? Anonymkode: fd831...f38 Fatter ikke engang at du tok deg bryet med å skrive en melding tilbake til idioten. Han er jo ikke verdt din tid og oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #13 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var nettopp det motsatte du gjorde. Du ga han makten, og nå har han blokkert deg. Anonymkode: AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var nettopp det motsatte du gjorde. Du ga han makten, og nå har han blokkert deg. Anonymkode: 43b89...c77 Hvis din datingverden handler om makt har du kanskje rett. Jeg forholder meg annerledes til dette. Jeg fremprovoserte en løsning - og er fornøyd med utfallet. Anonymkode: fd831...f38
Erfarenmann Skrevet 11. mai 2024 #14 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det var nettopp det motsatte du gjorde. Du ga han makten, og nå har han blokkert deg. Anonymkode: 43b89...c77 Tja… jeg holder med TS her jeg. Sånne typer trenger på et eller annet tidspunkt å få høre det rett ut at deres oppførsel ikke er greit. Hvis de bare møter ghosting så tror jeg ikke det er så effektfullt siden de holder på sånn selv og tenker at det er grei oppførsel
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #15 Skrevet 11. mai 2024 Erfarenmann skrev (5 minutter siden): Tja… jeg holder med TS her jeg. Sånne typer trenger på et eller annet tidspunkt å få høre det rett ut at deres oppførsel ikke er greit. Hvis de bare møter ghosting så tror jeg ikke det er så effektfullt siden de holder på sånn selv og tenker at det er grei oppførsel Hvor erfaren er du, det er mine tanker. Hvorfor skal ts bruke tid og energi på å lære menn hvordan de skal eller ikke skal te seg? Hilsen voksen mann Anonymkode: fc597...88b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #16 Skrevet 11. mai 2024 Han høres ut som en fyr med store issues, forvirra surrekopp. Dette bekreftes særdeles når han prøver å kontakte deg i fylla.. Bra du dodga den kulen. Høres ut som en fyr som har store relasjonsproblemer. Anonymkode: 15372...46a
Erfarenmann Skrevet 11. mai 2024 #17 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor erfaren er du, det er mine tanker. Hvorfor skal ts bruke tid og energi på å lære menn hvordan de skal eller ikke skal te seg? Hilsen voksen mann Anonymkode: fc597...88b Fordi (som sagt) sånne typer trenger å møte motstand. Ser ikke bort fra at om hun bare ghosta så hadde han tenkt at han hadde henne «i bakhånd» og kunne kontakte henne hvis det passet å ha seg med henne igjen. Noe han jo tydeligvis gjorde. Det er dessverre slik at mange trenger oppdragelse lenge etter at de har blitt «voksne» Jeg synes i alle fall ikke at TS har gjort noe feil her. Hilsen enda voksnere mann
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #18 Skrevet 11. mai 2024 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Tja… jeg holder med TS her jeg. Sånne typer trenger på et eller annet tidspunkt å få høre det rett ut at deres oppførsel ikke er greit. Hvis de bare møter ghosting så tror jeg ikke det er så effektfullt siden de holder på sånn selv og tenker at det er grei oppførsel Ja - han virket genuint overrasket over kritikken. Dette betyr at han ikke er vant Til konfrontasjon. Da jeg formulerte samme type kritikk skriftlig vet jeg det måtte svi siden jeg tok for meg hvor latterlig jeg synes det er å kritisere en dame seksuelt , ghoste , så ringe i fylla for å snakke om hvor hyggelig jeg er. Det henger ikke på greip. Men men : jeg har aldri før møtt en person som er så full av selvtillit og full av seg selv. Det var grådig deilig å plassere ham langt vekk. Anonymkode: fd831...f38 1
Erfarenmann Skrevet 11. mai 2024 #19 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja - han virket genuint overrasket over kritikken. Dette betyr at han ikke er vant Til konfrontasjon. Da jeg formulerte samme type kritikk skriftlig vet jeg det måtte svi siden jeg tok for meg hvor latterlig jeg synes det er å kritisere en dame seksuelt , ghoste , så ringe i fylla for å snakke om hvor hyggelig jeg er. Det henger ikke på greip. Men men : jeg har aldri før møtt en person som er så full av selvtillit og full av seg selv. Det var grådig deilig å plassere ham langt vekk. Anonymkode: fd831...f38 Power to you 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #20 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ghosting og igjenopptakelse av kontakt er vår tids sosiale sykdom. Fenomenet bør diskuteres - og jeg ser det diskuteres flittig på nett. Vi damer er ekstra sårbare for slikt - det er bare søke på slike fenomener så finner man ut at nettet kryr av «objekter» som blir ghostet … Dette er min 4 tråd på dette forumet . Anonymkode: fd831...f38 Ja, 182 var nok en overdrivelse. Følte bare jeg hadde hørt om den samme tosken før (han fyren). Men denne har den desidert spenstigste tittelen i alle fall Anonymkode: 624e7...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå