Basementart Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Dette har vel sikkert noen her inne svar på: Hvor lenge holder en åpnet vinkartong seg?
Nilma Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Det er lurt å oppbevare kartongen litt kjølig, da holder den seg bedre enn på kjøkkenbenken.
Basementart Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2006 Maks 3 uker. Så drikk i vei! ← Hoho, ja da må det drikkes!
Basementart Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2006 Det er lurt å oppbevare kartongen litt kjølig, da holder den seg bedre enn på kjøkkenbenken. ← Ok, takk for råd! Jeg får gjøre det med en eneste gang da
loffen Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 På rødvinskartongene jeg har kjøpt står det 6 uker, men så lenge har de aldri vart.. Kanskje det er forskjell på rød og hvit vin?
Basementart Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2006 På rødvinskartongene jeg har kjøpt står det 6 uker, men så lenge har de aldri vart.. Kanskje det er forskjell på rød og hvit vin? ← Hmm.. ja det kan jo tenkes at rødvin kanskje holder lengre enn hvitvin? Jeg syns i alle fall at hvitvin blir skremmende fort dårlig, har opplevd at en ble dårlig bare på et par dager i kjøleskapet.. *skuffa* Men jeg tenkte egentlig på rødvin da jeg stilte spørsmålet, det er det som er best, syns jeg da
loffen Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Det kjekke med å ha en kartong rødvin på benken er at det går an å ta bare ett glass!...
Basementart Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2006 Det kjekke med å ha en kartong rødvin på benken er at det går an å ta bare ett glass!... ← Hehe, men det blir fort flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå