Gå til innhold

Betyr ja, ett ja?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en dame jeg treffer på ofte, og det blir mye bra samtaler. Har ikke noe kontakt utenom dette, som typ snapchat, messenger osv. Gikk bare en rusletur for en liten stund siden. 

Sendte en sms og Spurte om hun ville komme på besøk en kveld, og hun sa ja. Skrev hvilke dager som passet meg, og hun skrev hun kunne gi beskjed om det passet uken etterpå. Burde jeg ta henne på ordet når hun svarer ja? Blir usikker når hun skriver det hun skriver etterpå. Føler dette er en typisk måte å unngå å skrive nei på. Hva tror folket?

Anonymkode: 1d525...6e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er definitivt et nei ja. Det er alltids en mulighet for at hun tar initiativ, men tviler på det i dette tilfellet.

Anonymkode: bb077...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er minimum lunken. Hvorfor må hun vente til neste uke? Har hun barn?

Anonymkode: 65725...7e6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er minimum lunken. Hvorfor må hun vente til neste uke? Har hun barn?

Kan jo være det bare ikke passer? Folk har jo ett liv. 

Endret av Lauvs
1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fv

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lauvs said:

Kan jo være det bare ikke passer? Folk har jo ett liv. 

jo jo, men å utsette er og så en feig avvisning ofte

• Liker 2
Skrevet

Hun er usikker. Spør mer konkret. Ring og avtal et faktisk tidspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Såklart betyr ett ja, ett ja. Hvorfor skrive ja når du ikke vil? Det gjør det bare verre. Er isåfall bare å skrive at det ikke passer eller noe i den duren.

AnonymBruker
Skrevet

Denne er vanskelig altså. Kanskje meldingen kom litt brått på? Uansett så er ett ærlig svar det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende hun faktisk ikke har mulighet denne uken. Vent før du bestemmer deg, men fortsetter hun å være lunken etter det, kanskje konfronter henne? Noen er bare sjenerte også. Men om det er negativt for deg, da kan du jo gå videre.

Anonymkode: 9447b...559

AnonymBruker
Skrevet

Garantert du får svar. Får du ett likt svar neste gang, så bare å droppe hun tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig en vanlig greie? Å si ja uten å mene ja!? Spesielt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere meninger? Ts

Skrevet

Jeg tror at det er umulig å si om hun mener nei eller om hun rett og slett er travel.

Du får gå ut ifra at hun mener akkurat det hun skriver, inntill det motsatte er bevist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Skrev hvilke dager som passet meg, og hun skrev hun kunne gi beskjed om det passet uken etterpå

Hva mener du her? Kan ikke svare før neste uke?? Da er hun lunken som havregrøten som ble stående fra i går. 

At det ikke passer denne uke men å finne en dag neste uke, derimot, er jo helt normalt for folk som har et liv. Men da bør svarfrekvensen være god, og dere komme fram til noe uten for mye om og men. 

Etter å ha blitt sammen med en dame som alltid svarer raskt, har stor vilje til å sette av tid til oss (innenfor rimelige grenser) så merker jeg at jeg er glad jeg ikke fortsatte med de som hele tiden drar sånt ut i langdrag, svarer sent og "aldri" har tid. 

Anonymkode: cbf17...562

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva mener du her? Kan ikke svare før neste uke?? Da er hun lunken som havregrøten som ble stående fra i går. 

At det ikke passer denne uke men å finne en dag neste uke, derimot, er jo helt normalt for folk som har et liv. Men da bør svarfrekvensen være god, og dere komme fram til noe uten for mye om og men. 

Etter å ha blitt sammen med en dame som alltid svarer raskt, har stor vilje til å sette av tid til oss (innenfor rimelige grenser) så merker jeg at jeg er glad jeg ikke fortsatte med de som hele tiden drar sånt ut i langdrag, svarer sent og "aldri" har tid. 

Anonymkode: cbf17...562

Hun hadde ikke mulighet denne uken, derfor skulle hun gi beskjed neste uke. Får garantert en melding fra hun uansett, så kan bli spennende å se om det blir noe eller ikke. Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere har det kjekt når dere treffer på hverandre så får du nok svar neste uke, å ett positivt svar. Ingen grunn til noe annet

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener folk, er ja ett ja?

Skrevet

Hun er lunken. Bruk tiden din på noe bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 22.41):

Er dette virkelig en vanlig greie? Å si ja uten å mene ja!? Spesielt

Ikke her. Men av og til når jeg faktisk vil. Så blir det då mye styr fra den amdre parten frem og tilbake at jeg ender opp med nei. 

Anonymkode: 571b9...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...