Vero95 Skrevet 9. april #101 Skrevet 9. april Jeg føder i morgen 😍 det blir keisersnitt og tatt litt tidlig fordi jeg har helt elendig form har vært inn og ut av sykehuset siden uke 28 med svangerskapshypertensjon og de siste ukene har jeg hatt ekstremt mye maserier og nedpress har tidligere hatt 2 keisersnitt så det er ikke ønskelig at jeg går i fødsel.
Octopus Skrevet 12. april Forfatter #102 Skrevet 12. april Vero95 skrev (På 10.4.2025 den 0.38): Jeg føder i morgen 😍 det blir keisersnitt og tatt litt tidlig fordi jeg har helt elendig form har vært inn og ut av sykehuset siden uke 28 med svangerskapshypertensjon og de siste ukene har jeg hatt ekstremt mye maserier og nedpress har tidligere hatt 2 keisersnitt så det er ikke ønskelig at jeg går i fødsel. Så ikke denne før nå! Å, gud, så spennende Da har du babyen din allerede da Det må være deilig å endelig bli ferdig med svangerskapet med så mange problemer. Hvordan gikk fødselen?
Vero95 Skrevet 15. april #103 Skrevet 15. april Ja nå har jeg babyen 😍 utrolig deilig å være ferdig og ikke minst fylle dagene med babykos! Fødselen gikk fint men jeg sleit i mange dager med etterrier og er enda ikke helt kvitt de og de har vært helt grusomme denne gangen (det er min 3) så jeg viste det ville bli verre denne gangen men var ikke forberedt på at det skulle bli så ille som det ble.
Octopus Skrevet 18. april Forfatter #104 Skrevet 18. april Vero95 skrev (På 15.4.2025 den 12.10): Ja nå har jeg babyen 😍 utrolig deilig å være ferdig og ikke minst fylle dagene med babykos! Fødselen gikk fint men jeg sleit i mange dager med etterrier og er enda ikke helt kvitt de og de har vært helt grusomme denne gangen (det er min 3) så jeg viste det ville bli verre denne gangen men var ikke forberedt på at det skulle bli så ille som det ble. Gratulerer så mye! Her er jeg fortsatt gravid Så koselig med baby! Et terrier høres så slitsomt ut! Kjenner flere som sliter med det. Ei venninne hadde KS i uke 35+5, og opplevde etterrier plutselig rundt termin. Utrolig kjedelig å ha det sånn
Vero95 Skrevet 20. april #105 Skrevet 20. april Ja de har vært grusomme i tillegg har jeg fått infeksjon i keisersnittet
Octopus Skrevet 4. mai Forfatter #106 Skrevet 4. mai Vero95 skrev (På 20.4.2025 den 9.29): Ja de har vært grusomme i tillegg har jeg fått infeksjon i keisersnittet Ånei! Går det bedre med deg nå? Keisersnittsår høres vondt nok ut i seg selv, må være forferdelig med infeksjon i tillegg.
Octopus Skrevet 4. mai Forfatter #107 Skrevet 4. mai (endret) Jeg har blitt mamma Lillegull er to uker i dag. Nøyaktig en uke før termin kom babyen vår til verden. Vi som trodde det var en liten jente, ble overrasket over at det hele tiden hadde vært en liten gutt der inne Fødselen startet med rier 00:13, 19. april, men Lillegull så ikke dagens lys før 21:50, 20. april. Det ble en lang og hard fødsel, og han måtte til slutt trekkes ut med vakuum. Etter fødselen endte jeg opp på barsel og han på intensiven (fostervann i lungene), men etter to døgn var begge friskmeldt, og vi kunne reise hjem. Nå koser vi oss hjemme. Pappaen skal på jobb igjen i morgen, så det blir en liten overgang, men jeg tror vi skal klare oss bra. 🌞 Jeg kan skrive mer utfyllende fødselshistorie senere, hvis det er interesse for det. Endret 4. mai av Octopus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå