Octopus Skrevet 13. august 2024 Forfatter #41 Del Skrevet 13. august 2024 Vero95 skrev (1 time siden): Er så spent på resultatet sitter selv hos gyn nå og skal sjekke eggene og få info om ovitrelle første syklus med hormoner og håper inderlig på at alt går som ønsket Oi, så spennende! Lykke til! Håper det gikk veien Oppdater gjerne etter besøk! Veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 13. august 2024 Forfatter #42 Del Skrevet 13. august 2024 PP2, CD25, 9DPO (kveld) Jenta som skulle vente til i morgen helgarderte og testet med fire(!) ulike tester kl. 17. Jeg hadde da ikke tisset siden kl. 12. Fra øverst til nederst: Clearblue ultratidlig, Metode, eBay og Normal. Jeg er gravid 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 13. august 2024 #43 Del Skrevet 13. august 2024 Gratulerer🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 14. august 2024 Forfatter #44 Del Skrevet 14. august 2024 m00na skrev (5 timer siden): Gratulerer🥳 Takk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 14. august 2024 Forfatter #45 Del Skrevet 14. august 2024 (endret) Uke 3+4, 10DPO Spennende tider Jeg er redd for å miste, men prøver å ikke tenke på det. Jeg har så lyst å fortelle det til alle, jeg tenker jo ikke på annet! Men det får vente Jeg har sagt det til mamma og bestevenninnene mine. Og mannen så klart. Han skal slutte å snuse, sier han. Jeg tenkte å ringe inn til helsestasjon og bestille første time. Jeg tok test i dag, glemte selvfølgelig bilde. Lett økning siden i går. Skal teste frem til 20DPO og se at HCG stiger. Håper den sitter Endret 15. august 2024 av Octopus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 15. august 2024 Forfatter #46 Del Skrevet 15. august 2024 3+5, 11DPO I dag fikk jeg en deilig, tydelig babystrek på 11DPO Det er så deilig å se at den øker for hver dag. Håper lille klumpen i magen holder seg der og blir stor og sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero95 Skrevet 15. august 2024 #47 Del Skrevet 15. august 2024 Octopus skrev (8 timer siden): 3+5, 11DPO I dag fikk jeg en deilig, tydelig babystrek på 11DPO Det er så deilig å se at den øker for hver dag. Håper lille klumpen i magen holder seg der og blir stor og sterk Ååå gratulerer så mye krysser fingrene for deg og håper på samme resultat for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 15. august 2024 Forfatter #48 Del Skrevet 15. august 2024 Vero95 skrev (2 timer siden): Ååå gratulerer så mye krysser fingrene for deg og håper på samme resultat for meg Tusen takk Håper inderlig at Ovitrelle gjør underverker og du får en liten klump i magen du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 16. august 2024 Forfatter #49 Del Skrevet 16. august 2024 3+6, 12DPO Hver morgen er jeg redd babystreken skal avta, men den blir sterkere og sterkere for hver dag 💪 Det er så deilig å se. Jeg har ei venninne som mista i uke 7, det ble oppdaget i uke 9. Jeg har det veldig i bakhodet og er redd det skal skje med Octobaby også Men jeg prøver å tenke positivt! Jeg gleder meg veldig til jeg har passert 12 uker. I går var jeg på butikken og kjøpte alkoholfri øl. Jeg ble overrasket over utvalget! Jeg gleder meg veldig til å smake i helgen 🍺 Selv om øl egentlig ikke frister sånn veldig i utgangspunktet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 17. august 2024 Forfatter #50 Del Skrevet 17. august 2024 4+0, 13DPO I dag fikk jeg enda tydeligere babystrek. IKM i dag! Virker ikke som dette er en kjemisk med den fine streken Jeg prøvde meg på alkoholfri øl i går. God på smak den, men hadde virkelig ikke lyst på øl. Holdt med en. Rart hvordan ting man likte før smaker vondt nå. Til middag i går grillet vi, og jeg spiste kun kjøtt. Brød og potetsalat var helt uinteressant. Ulikt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 18. august 2024 Forfatter #51 Del Skrevet 18. august 2024 4+1, 14DPO Hver eneste morgen er jeg så redd for at HCG-stigningen skal avta, men streken blir sterkere og sterkere og mor blir mer og mer betrygget Det er rart å være gravid. Jeg drømmer så mye rare greier, og det er det første jeg tenker på når jeg våkner Jeg har alltid vært en som våkner tidlig, men nå er det helt ekstremt. Våkner 3-4 på natta og får ikke sove igjen. Slukner på sofaen flere ganger om dagen da, og legger meg kl. 21, men likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero95 Skrevet 18. august 2024 #52 Del Skrevet 18. august 2024 Octopus skrev (16 timer siden): 4+1, 14DPO Hver eneste morgen er jeg så redd for at HCG-stigningen skal avta, men streken blir sterkere og sterkere og mor blir mer og mer betrygget Det er rart å være gravid. Jeg drømmer så mye rare greier, og det er det første jeg tenker på når jeg våkner Jeg har alltid vært en som våkner tidlig, men nå er det helt ekstremt. Våkner 3-4 på natta og får ikke sove igjen. Slukner på sofaen flere ganger om dagen da, og legger meg kl. 21, men likevel Har du tatt ovitrelle? Jeg er nå på dag 6 etter sprøyte og hcg testene mine er helt like vist ikke hcg synker kan jeg da forvente at jeg er gravid? Jeg har tidlig tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 19. august 2024 Forfatter #53 Del Skrevet 19. august 2024 Vero95 skrev (3 timer siden): Har du tatt ovitrelle? Jeg er nå på dag 6 etter sprøyte og hcg testene mine er helt like vist ikke hcg synker kan jeg da forvente at jeg er gravid? Jeg har tidlig tester. Nei, dessverre. Jeg leste i en annen tråd at du brukte/skulle bruke det, men jeg har ikke noe personlig erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 19. august 2024 Forfatter #54 Del Skrevet 19. august 2024 4+2, 15DPO Jeg syns ikke streken var så veldig mye sterkere i dag, men har googla litt og det virker som det er normalt? Den er i hvert fall ikke svakere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 20. august 2024 Forfatter #55 Del Skrevet 20. august 2024 4+3, 16DPO I dag var streken mye sterkere og det beroliger meg litt Men syns likevel det er skummelt å ikke vite at alt er som det skal, eller at det skal gå bra. Ei venninne hadde MA i uke 7 nylig, som ble oppdaget på UL i uke 9. Jeg har det veldig i bakhodet, og tror ikke jeg klarer å være beroliget før etter uke 12 og vi har sett at det ser bra ut på UL. Jeg har ikke så mye symptomer. Trøtt og hodepine, det føles som en mild fyllesjuke, og litt ømme brystvorter nå og da. Litt aversjoner mot enkelte matvarer og får veldig lyst på spesifikke ting i blant, men ellers lite. Ikke noe kvalm, men hørt at det for mange kommer i uke 6. Jeg er til vanlig veldig sjelden kvalm og jeg har aldri opplevd å bli kvalm av legemidler for eksempel, selv om det står oppgitt som den vanligste bivirkningen. Jeg har bestilt time både hos lege og jordmor og gleder meg til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 21. august 2024 Forfatter #56 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) 4+4, 17DPO Økning i HCG, men lite symptomer foreløpig. Annet enn trøtthet. I går følte jeg meg nesten full på jobb pga trøtthet rundt kl. 13 og ut dagen fordi jeg var så trøtt. Sovna på bussen hjem Bestilt TUL i uke 7. Må dobbeltsjekke at det ikke er MA Endret 21. august 2024 av Octopus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 22. august 2024 Forfatter #57 Del Skrevet 22. august 2024 4+5, 18DPO Nå kan snart teststreken ikke bli mørkere. I dag var den hakket mørkere enn kontrollstreken Skal teste i morgen og lørdag og ta en digital på lørdag og sørge for at det står «3+», så skal jeg roe ned på testingen. I går var jeg faktisk litt kvalm på jobb. Jeg skulle spise italiensk salat, men det smakte veldig vondt. Det er deilig å kjenne litt symptomer i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 23. august 2024 Forfatter #58 Del Skrevet 23. august 2024 4+6, 19DPO I dag hadde jeg ikke flere tester fra Metode, så det ble en fra Normal. Den så nesten svakere ut, men vanskelig å sammenligne to helt forskjellige merker. Jeg får bruke dagens test og sammenligne med morgendagens I morgen fullfører jeg uke fem, og det er veldig gøy. Det går sakte, men likevel fort. Jeg har hørt fra flere at kvalmen ofte kommer som verst i uke 6, så det blir spennende om det gjelder meg. Håper selvfølgelig jeg slipper unna I morgen er det en uke siden mannen tok sin siste snus! Stolt av ham. Håper lillevenn Octobaby har det fint i magen 🐙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. august 2024 #59 Del Skrevet 23. august 2024 Min kvalme startet rundt uke 6 og varte til 13 ish håper du slipper unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 24. august 2024 Forfatter #60 Del Skrevet 24. august 2024 Fame skrev (19 timer siden): Min kvalme startet rundt uke 6 og varte til 13 ish håper du slipper unna Huff, det var lenge. Jeg merket det litt da jeg kom hjem fra jobb i går. Men da var jeg også utrolig sliten. I dag har jeg ikke kjent på det. Håper jeg slipper unna, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå