Gå til innhold

Octopus prøver på første

Octopus

Anbefalte innlegg

PP2, CD 16, 1 DPO
Jeg fikk aldri positiv eggløsningstest, men hadde en jevn stigning på fredag helt til jeg drakk altfor mye vann og streken ble lysere, så jeg har regna med at den egentlig skulle blitt positiv på fredag, så jeg har tatt høyde for at eggløsningen var i går. Vi hadde sex i går morges, og blir kanskje en runde til i kveld, så får vi bare krysse fingrene🤞

Jeg tenker jeg skal begynne å tempe neste PP, hvis den ikke sitter nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

m00na skrev (1 time siden):

Spennende å følge med. Lykke til😃

Tusen takk 🥰🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri positiv eggløsningstest uansett hvor lite jeg drakk og hvor mye og når jeg testet. Klarte å få toeggede tvillinger likevel (altså dobbel eggløsning)😎. Tvi tvi!🤞🏻🤞🏻

Endret av Bovina sancta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bovina sancta skrev (18 minutter siden):

Jeg fikk aldri positiv eggløsningstest uansett hvor lite jeg drakk og hvor mye og når jeg testet. Klarte å få toeggede tvillinger likevel (altså dobbel eggløsning)😎. Tvi tvi!🤞🏻🤞🏻

Så gøy 🥰 Får håpe det klaffer her snart! Prøvde dere aktivt?

Jeg tror eggløsning var i dag, og ikke i går egentlig. Ble veldig varm i kroppen, akkurat samme følelse som sist jeg hadde det. Pluss krampe/stikking på høyre side av magen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Octopus skrev (Akkurat nå):

Så gøy 🥰 Får håpe det klaffer her snart! Prøvde dere aktivt?

Dumt spørsmål :hoho: Mtp eggløsningstestene :murvegg: Hadde dere prøvd lenge?

Bovina sancta skrev (23 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Octopus said:

Dumt spørsmål :hoho: Mtp eggløsningstestene :murvegg: Hadde dere prøvd lenge?

Haha🤣 

Vi hadde vel prøvd i et halvt år da jeg begynte med eggløsningstestene. Måtte gi meg med dem etter et par måneder fordi alt stresset med dem ødela syklusen min. Testet hver dag, tre ganger om dagen i ukesvis siden jeg ikke fikk noe positivt resultat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bovina sancta skrev (10 timer siden):

Haha🤣 

Vi hadde vel prøvd i et halvt år da jeg begynte med eggløsningstestene. Måtte gi meg med dem etter et par måneder fordi alt stresset med dem ødela syklusen min. Testet hver dag, tre ganger om dagen i ukesvis siden jeg ikke fikk noe positivt resultat. 

Ja, jeg merker jeg blir litt gal av det selv. Unngår å drikke den mengden vann jeg egentlig ønsker og tester hver eneste gang jeg skal på do. Det blir slitsomt i lengden. Jeg tror jeg skal gå for temping istedenfor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2, CD18, 2 DPO

Jeg regner med at eggløsning var på søndag, så det blir 2 DPO i dag. Hadde sex tirsdag, torsdag, lørdag morgen og søndag kveld. Får håpe det har gjort underverker :hjerteflagg: Jeg skal starte å teste 8 DPO, på mandag 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordblomst skrev (2 minutter siden):

Åh, så frisk og lett dagbok å følge! Lykke til!

Takk! :ninuskapus:Så hyggelig med følgere :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2, CD19, 3DPO
Ventetiden mellom EL og IKM er kjedelig altså😫 Jeg syns tiden fra mens til eggløsning gikk mye fortere. Heldigvis skal jeg på hytta i helgen, så da får jeg litt andre ting å tenke på :papirfly:Jeg skal prøve å tenke så lite som mulig på det, og teste på mandag morgen igjen:love:🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2, CD24, 8DPO

Jeg kom hjem fra hytta i går og tok test i dag. Hadde såre brystvorter (pleier ikke å ha det) og stikkinger i magen. Jeg regnet egentlig med at stikkingen skyldtes et høyere matinntak enn vanlig og mye kjøtt (grillmat).

Jeg ble litt satt ut av testen jeg tok i morges. Jeg syns jeg ser en veeeeldig svak strek. Prøvd å redigere et bilde også. Klarte ikke å kopiere det, så ble to ulike. Hva tror dere? Mannen tror også han ser noe svakt, men muligens skygge. Jeg skal prøve å ikke tisse og ta en ny etter jobb. 

Hva tror dere?

805B9B42-30F7-433B-9256-05AFFEFC459E.jpeg

543D1FE0-70E8-42E3-85C3-1318E13FB520.jpeg

EA71A57D-99DA-4748-9F66-E1B8B71FC105.jpeg

Endret av Octopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Octopus said:

PP2, CD24, 8DPO

Jeg kom hjem fra hytta i går og tok test i dag. Hadde såre brystvorter (pleier ikke å ha det) og stikkinger i magen. Jeg regnet egentlig med at stikkingen skyldtes et høyere matinntak enn vanlig og mye kjøtt (grillmat).

Jeg ble litt satt ut av testen jeg tok i morges. Jeg syns jeg ser en veeeeldig svak strek. Prøvd å redigere et bilde også. Klarte ikke å kopiere det, så ble to ulike. Hva tror dere? Mannen tror også han ser noe svakt, men muligens skygge. Jeg skal prøve å ikke tisse og ta en ny etter jobb. 

Hva tror dere?

805B9B42-30F7-433B-9256-05AFFEFC459E.jpeg

543D1FE0-70E8-42E3-85C3-1318E13FB520.jpeg

EA71A57D-99DA-4748-9F66-E1B8B71FC105.jpeg

Jeg ser noe på den nederste😍 såååå spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawbella skrev (47 minutter siden):

Jeg ser noe på den nederste😍 såååå spennende!!

Takk 😍😱 Skal prøve å holde meg og ta en ny i kveld 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2, CD25, 9DPO

Jeg våkna kjempetidlig i dag og løp for å sjekke. Ømme brystvorter og bittelitt kvalme. Jeg fikk dette resultatet (nederste testen). Jeg sammenlignet med den fra i går. Denne er den jo tydeligere. Jeg tok en digital, men den var negativ.

Strimmeltesten jeg brukte i dag er et annet merke enn i går. Den i går var fra eBay, mens dagens er fra Normal. Jeg har brukt begge mye opp gjennom for å utelukke graviditet og aldri opplevd skyggestrek på noen av dem. 

Jeg skal prøve å holde meg unna testingen i kveld og prøve igjen i morgen. 🤞🏻

01B1D2BC-3C75-46A8-8163-6EC53E3F4A19.jpeg

3E5787D9-69D4-47DB-9758-2C1A6538C94E.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Octopus skrev (På 4.8.2024 den 15.46):

PP2, CD 16, 1 DPO
Jeg fikk aldri positiv eggløsningstest, men hadde en jevn stigning på fredag helt til jeg drakk altfor mye vann og streken ble lysere, så jeg har regna med at den egentlig skulle blitt positiv på fredag, så jeg har tatt høyde for at eggløsningen var i går. Vi hadde sex i går morges, og blir kanskje en runde til i kveld, så får vi bare krysse fingrene🤞

Jeg tenker jeg skal begynne å tempe neste PP, hvis den ikke sitter nå. 

Er så spent på resultatet sitter selv hos gyn nå og skal sjekke eggene og få info om ovitrelle første syklus med hormoner og håper inderlig på at alt går som ønsket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...