Gå til innhold

Onani med tid

Morty70

Anbefalte innlegg

Er det fler som meg som noen ganger planlegger onani for å bruke tid og stopper før orgasme, for så å fortsette for bedre orgasmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det kalles edging. Det er veldig vanlig. 

Anonymkode: b387b...e7a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty70 skrev (På 11.5.2024 den 13.13):

Er det fler som meg som noen ganger planlegger onani for å bruke tid og stopper før orgasme, for så å fortsette for bedre orgasmer?

Jeg gjør det men ikke hver gang. men da blir orgasmen sterkere og mer deilig.

Endret av feliek54
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke maksimal nytelse hver gang.. for nytelsen blir ikke bedre av den grunn, den blir bedre av pauser.. Det samme gjør jeg med sex med en kvinne, for himmelen bør ikke oppleves for ofte🥰 Sammelign dette med å spise biff 2-3 ganger daglig.. da smaker ikke lørdagsbiffen like godt lengre vel?😉

Varierende kosthold og sex.. noen ganger smaker det godt med uperfekte pannekaker også😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg onanerer masse, men lar meg aldri komme. Vil heller ha sex med mannen, og sparer orgasmen til da. 

Og til dere som mener at onani ikke påvirker sexlivet/frekvensen på sex med partner, så gjør det det for MEG. Hvis jeg onanerer til jeg kommer, så får jeg ikke til/lyst til å ha sex på kanskje 1-2 dager. Så da sparer jeg orgasmen til jeg har sex med mannen min. Men syns det er digg å onanere, og det blir deilig edging. Blir bare enda mer kåt og gleder meg til sex.

Anonymkode: 46cfe...180

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg onanerer masse, men lar meg aldri komme. Vil heller ha sex med mannen, og sparer orgasmen til da. 

Og til dere som mener at onani ikke påvirker sexlivet/frekvensen på sex med partner, så gjør det det for MEG. Hvis jeg onanerer til jeg kommer, så får jeg ikke til/lyst til å ha sex på kanskje 1-2 dager. Så da sparer jeg orgasmen til jeg har sex med mannen min. Men syns det er digg å onanere, og det blir deilig edging. Blir bare enda mer kåt og gleder meg til sex.

Anonymkode: 46cfe...180

Dere har tydelig et åpent forhold til onani og du planlegger godt👍 all respekt fra meg🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...