Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Pusen min røyter så fælt, er ikke det litt tidlig? Han er langhåret så det synes jo ekstra godt, men det detter av ganske mye, i dotter. Ellers virker han frisk og fin, han spiser og alt som normalt. Når er det egentlig vanlig at de røyter?
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 hvordan mat får han? Det kan være mangel på vitaminer. Vår katt røytet veldig når vi ga henne billig matbutikk fõr, men så gikk vi over til eukanuba og royal canin, og etter det har vi ikke hatt noe særlig problemer med røyting..
Night Owl Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Pusen min røyter så fælt, er ikke det litt tidlig? Han er langhåret så det synes jo ekstra godt, men det detter av ganske mye, i dotter. Ellers virker han frisk og fin, han spiser og alt som normalt. Når er det egentlig vanlig at de røyter? ← Katten min røyter året rundt han, i store hvite dotter (er også langhåret).
Champagnepiken Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Min langhårede katt røyter også hele året - men hvor mye, går litt sånn i perioder. Akkurat nå er det fryktelig mye, siden hun og jeg har flyttet og jeg må holde henne inne ganske lenge. Tar et tak med kattebørsten annenhver dag eller noe, for å hindre henne i å strø dotter over hele huset. Det funker greit. Men kanskje jeg skulle teste et annet for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå