AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Del Skrevet 11. mai 2024 Hei! Min mann og jeg skal på en liten ferie fra Bergen og innover mot Odda og Kinsarvik. Vi har lyst å ta ta noen fine stopp på veien, gjerne med overnatting dersom plassen er veldig fin. Jeg lurer derfor på om noen kan tipse om fine steder å padle kajakk (for nybegynnere) på strekket fra Bergen til Odda? Enten via Voss, eller via Norheimsund feks? Tar også imot forslag fra andre steder som er sånn noenlunde i nærheten, kjøreruten er veldig åpen for oss. Har egne kajakker, ønsker ikke å være påmeldt i gruppe eller lignende. 😊 På forhånd tusen takk! Hilsen Bergenseren 😄 Anonymkode: 508b3...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Del Skrevet 11. mai 2024 Hva med å padle inn til Botnen? Altså inn fjorden under Fyksesundbroa. Anonymkode: 76c22...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guitarhero Skrevet 11. mai 2024 #3 Del Skrevet 11. mai 2024 (endret) Det så veldig fint ut! Hvordan kommer man seg til Botnen? Endret 11. mai 2024 av Guitarhero . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guitarhero Skrevet 12. mai 2024 #4 Del Skrevet 12. mai 2024 Skjønte nå at du mente at man padler fra Fyksesund bro…. 😅 hvor lang tid bruker man t/r Botnen? Og er det noenlunde nybegynner-vennlig tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #5 Del Skrevet 12. mai 2024 Guitarhero skrev (3 timer siden): Skjønte nå at du mente at man padler fra Fyksesund bro…. 😅 hvor lang tid bruker man t/r Botnen? Og er det noenlunde nybegynner-vennlig tur? Jeg har bare kjørt der med jolle. I følge ut.no er det 20 km tur/retur og å anse som en krevende tur. Kanskje mest fordi det er få steder å gå i land underveis. Anonymkode: 76c22...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå