AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg har fliser over kjøkkenbenken, de er veldig stygge (ikke ødelagte, bare personlig mening), og ønsker å gjøre noe med det. Ønsker ikke å bare male flisene. Hvordan går jeg frem - hvilke muligheter finnes? Kan jeg legge plater/noe annet rett på flisene? Eller må jeg fjerne flisene som er der og legge nye? Jeg har ti tommeltotter og aner ikke hvor jeg skal begynne å finne ut av dette. Anonymkode: e31e8...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Del Skrevet 11. mai 2024 Sånne klistre på fliser. Anonymkode: aa9da...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. mai 2024 #3 Del Skrevet 11. mai 2024 Det spørs helt på hva som ligger bak flisene. Er du heldig er flisene limt på en ekstra gipsplate. Er du uheldig så er de limt på veggen. Er de limt på en ekstra gipsplater er de enklere å fjerne enn på veggen. Men hvis de er limt på samme veggplate som overskap og underskap så kan du ikke bare røske de av men være mer forsiktig. Det er også da vanskeligere å bygge opp igjen. Ta med bilder til en byggevare. Men uansett burde det ikke være så vanskelig å kjøpe en hammer og et brekkjern og hogge av flisene. Det er vel det du må gjøre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Del Skrevet 11. mai 2024 Mikrosement? Anonymkode: f470a...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Del Skrevet 11. mai 2024 Ti tommeltotter? Selvklebende vinylflis fra eksempelvis Lindas dekor. Anonymkode: f655f...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Del Skrevet 11. mai 2024 Vi limte veggplater fra BerryAlloc rett på flisene Sitter fortsatt nå etter tre år Anonymkode: 5dd5d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #7 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi limte veggplater fra BerryAlloc rett på flisene Sitter fortsatt nå etter tre år Anonymkode: 5dd5d...1dc https://www.megaflis.no/gulv-vegg--tak/kjokkenpanel/plater/berryalloc-kitchen-wall-naturskifer-brick-satin-finish?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrvyxBhAbEiwAEg_KgpaSqI9Jk5xpNd55oowwENPcCOAaY5DZ5B3TPkz_9LQIwn2grPXHHBoCE5UQAvD_BwE Sånne. Anonymkode: 5dd5d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #8 Del Skrevet 17. september 2024 „Sparkle” med Mikrosement? Anonymkode: 9b779...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #9 Del Skrevet 19. september 2024 Herregud! For guds skyld ikke klistre på noen greier fra lindas dekor! Ville også vært forsiktig med å fjerne flisen, da vi selv fikk et digert hull i gipsen når vi forsøkte det samme. Flis-på-flis fungerer som regel veldig bra. Mikrosement og veggplater som foreslått over her er jo også mye bedre løsninger enn klistremerker fra lindas dekor. Anonymkode: 4bd24...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå