Gå til innhold

Nødhjelp kink i nakken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde kink i nakken for noen uker siden. Smertene gikk ned i armen helt til fingrene og var skikkelig vondt. Sleit med å sove, kle på meg og ja egentlig alt. Jeg hadde bestemt meg for å gi det en uke før jeg kontaktet lege. Det ble sakte bedre etter en uke. 

Jeg brukte ibuxgel og veldig forsiktige bevegelser. 

Anonymkode: 8d69c...032

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 12.33):

Nå må du slutte da. Først må du lese hva jeg skriver. Jeg skriver ringe og spørre. Ikke gå.

Akutte sterke smerter kan vente? Deg om det... Beinbrudd kan vel også vente til mandag da, eller.

Anonymkode: 72a4d...05a

Ja altså om du ringer eller går så er jo legevakten like fullt for akutte og livstruende tilfeller. Ikke kink i nakken. 

Beinbrudd kommer selvfølgelig helt an på. De fleste ribbeinsbrudd kan f. eks. ikke gjøres noe med uansett, så med mindre de penetrerer en lunge/er i fare for å gjøre det eller noe lignende har det jo ingenting for seg å gå noe sted med det. Nesebrudd kan ofte heller ikke gjøres noe med. Ofte ikke fingerbrudd heller, isåfall er det ofte bare tape eller skinne (som du kan fikse selv hjemme om så er). Samme gjelder mange brudd i tær. Samme gjelder også ganske mange brudd i de mindre beina rundt om. Haha, det var kanskje tabbe å skrive akkurat beinbrudd som eksempel til meg som har vært i et voldelig forhold og hatt over 200 brudd til sammen, hvorav over 170 av de ikke har vært noe å gå på legevakt for.... Men joda, selvfølgelig kommer det jo an på bruddet. Brudd er nå likevel milevis unna kink i nakken, da. 

Anonymkode: 87944...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 10.25):

Veldig god uten resept

https://www.apotek1.no/produkter/linnex-varmestift-50g-891659p

Anonymkode: 7d087...a0e

Jeg er ikke ts, men tusen takk til deg som tipset om denne. Jeg løp ned til apoteket og kjøpte denne asap.

Du har reddet uken min. Har ikke time hos kiropraktor før neste uke, men ser ikke ut som jeg trenger det likevel. 

Sender god karma på din vei🌻🌻🌻

Anonymkode: 592fb...59f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...