AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 Jeg er så lei meg. Hadde kraftig halsbetennelse og 39,5 i feber, og fikk antibiotika mot det. Ble fort bedre, men etter endt kur kom infeksjonen tilbake med en gang. Føler meg så dårlig, har feber, trenger bare å ligge i sengen og sove. Mannen min synes så synd på seg selv, og sier at han er syk. Når jeg spør om han har vondt i halsen sier han at det «kiler» litt i halsen. Han har ikke feber. Jogger tur med barnevogn. Vil finne på ting med venner og dra å handle. - Men sutrer og klager over at han er syk, og synes så synd på seg selv som må ta vare på vårt ene barn mens jeg er syk. Jeg blir så fortvilet. For jeg er så dårlig at jeg ikke kan gjøre noe. Ikke dusje, lage mat, rydde, passe på barnet vårt etc. Det eneste jeg vil er å være frisk og å være sammen med barnet mitt. Og så sutrer mannen min dagen lang fordi han må være med på lekeplassen etc. Begynner å lurer på hva slags mann jeg er sammen med. Hvordan blir dere behandlet når dere er syke? Anonymkode: 72c0b...d46 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Du er sammen med et stort mannebarn. Trist å høre. Din sykdom kommer aldri til å bli verre eller gjøre mer vondt enn dem Jeg falt på isen og brakk flere ben i benet, satt tidvis i rullestol og måtte gjennom hard fysio, og eksen min hadde en dårlig dag for han hadde litt vondt i magen sin. Aldri fikk jeg trøst eller omsorg, eller en gang et "hvordan går det med deg" fra ham, bare "jaja" og "åå ja" til svar når jeg fortalte hvordan jeg selv hadde det, så var det tilbake på ham. Anonymkode: 1a8f2...b53
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 Min mann er heldigvis ikke sånn. Han har mange plager og smerter hver dag, men klager sjelden. Når jeg er syk lager Han middag og passer på meg. Men minn mann kommer fra ett annet land og flyktet fra der da han var 17 år. Etter det har han klart seg selv. Ingen har dullet med han eller lagt ting oppi hendene hans. Kanskje det er grunnen. Anonymkode: 14d5d...cb9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 2023 var et vanskelig år for meg. Fikk flere forkjølelser som var kraftige etterfulgt av bihulebetennelse og fikk influensa hvor jeg ble frisk etter 2 uker, men slet med fatigue ca 1 uke etter influensa var over. To ganger var jeg sengeliggende og kunne ikke ta vare på noe som helst. Da tok mannen alt med barnet og husarbeid uten å klage. Jeg var også gravid i 2023 og slet mye med dårlig form. 6 mnd av graviditeten var det mannen som gjorde 90% av alt med barn og hjem. Han var veldig sliten, men klaget ikke på meg. Han var virkelig en helt i 2023, og vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten han🌸 Anonymkode: 23be8...b70
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Skrevet 11. mai 2024 Min EXmann reagerte på at jeg var syk med å bli «syk». Han ble SÅ dårlig hver gang. Testet en gang og latet som om jeg begynte å bli syk, og jammen meg lå han strak ut de neste dagene. Anonymkode: 074bb...4ba
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 Han legger skylden på livsstilen min. For lite trening og proteiner. Spiser lavkarbo og trener, men tydeligvis ikke konsekvent nok. Derfor blir jeg syk, jobber med barn og eldre, vi har 3 barnehagebarn, så er utsatt for smitte døgnet rundt. Så han er innvendig irritert når jeg blir smittet ab forkjølelse e.l. Da blir belastningen i hjemmet høyere på han 😣 Anonymkode: 71d16...dc1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #7 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han legger skylden på livsstilen min. For lite trening og proteiner. Spiser lavkarbo og trener, men tydeligvis ikke konsekvent nok. Derfor blir jeg syk, jobber med barn og eldre, vi har 3 barnehagebarn, så er utsatt for smitte døgnet rundt. Så han er innvendig irritert når jeg blir smittet ab forkjølelse e.l. Da blir belastningen i hjemmet høyere på han 😣 Anonymkode: 71d16...dc1 Han er aldri syk selv. Anonymkode: 71d16...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå