-hild Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Har hørt og lest masse om at man ikke skal ta en gravi-test for tidlig, men nå klarer jeg ikke å vente lenger! Har stort sett hatt stabile sykluser på 28 dager siden jeg kastet pillene (med to unntak - den ene på 26 dager, og den andre på 30). Hadde mensen sist 10/10, og forventet å få igjen den 8.11 (oi!!! Teller på nytt nå, og burde forventet den 7. ettersom oktober har 31 dager...) Tidlig eller ikke - jeg tester i dag jeg! Var inne på en terminkalkulator i går kveld, og fant ut at hvis jeg er gravid nå, så vil jeg ha termin ca 19.juli, som er bursdagen til min kjære far - han døde før han fikk blitt bestefar. Det hadde jo vært koselig :-)
Klips Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Hvis du skulle hatt mensen 7. eller 8. er det slett ikke for tidlig med en CB. Løp og kjøøøøp (og fortell oss alt etterpå). Det er mest hormoner i morgenurin, vet du, men du er jo flere dager på overtid så du kan godt få utslag nå. Spennende!
Juli-79 Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Krysser fingrene for deg. I på dag 37 i syklusen i dag, har hatt en syklus på 35 og en på 33 dager etter at jeg sluttet med pillen. Skal vente 2-3 dager før jeg tar en test.
Nala Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Støtter de andre. LØP OG KJØP!!! *krysser fingrene for deg* Klem, Nala
Labella Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Så spennende! Kjøpe en test og fortell oss resultatet! Lykke til!
-hild Skrevet 12. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2002 nå har jeg testet - det ble bare med den ene streken... Leste på pakken at jeg kunne teste igjen etter 3 dager, jeg får vel gjøre det (hvis jeg klarer å vente så lenge) og da på morgenen, ikke langt utpå dagen etter et ukjent antall kopper te :-) Har ikke helt mistet motet enda!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 RFSU har hen test som måler hcg før forventet mens, så den kan takes tidligere enn andre tester. Lykke til! Håper det ordner seg snart. Klem fra
Charmie Skrevet 12. november 2002 #8 Skrevet 12. november 2002 Henger med på her - hva heter testen som en kan prøve tidlig? Hvor kjøpes den? Hvor tidlig kan en teste? Skal på julebord på lørdag, 23 dager etter siste mens (1.dag), er redd det blir lagt merke til hvis jeg ikke drikker, og vil ikke ha "unødvendige" rykter...
Nala Skrevet 12. november 2002 #9 Skrevet 12. november 2002 Testen heter RFSU. Men jeg ville ikke tatt den for god fisk. Jeg testa selv med den fem dager før forventa mens. Var negativ. Fem dager senere testa jeg imidlertid to blå med CB. Så negativt svar med RFSU er ikke absolutt... Nala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå