Gå til innhold

Finnes det menn som ikke slikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Arild37 skrev (1 time siden):

Er det ikke litt rart å se på sex som en byttehandel? Høres veldig egoistisk ut, jeg ville ihvertfall følt meg som en umoden egoist om jeg nektet å slikke dama pga hun ikke er så glad i å suge. Manipulerende er det også. Glad jeg heller er i et forhold hvor vi fokuserer på hverandres nytelse, ikke bare en selv 

Jeg slikker gjerne, men om de ikke er gjensidige så blir det mindre av det, om overhode noe. 

Men, jeg har aldri opplevd kvinner som ikke gir BJ. Samboer er en gud på BJ, og hun kommer lett selv når hun har den i munnen. Litt gjensidighet så kommer hun som en kule mens hun choker seg ned på staken mens hun gisper etter luft og kroppen gripes av orgasmen. Det er motiverende for mer tungearbeid. 

Heldigvis klarer jeg å holde igjen egen orgasme, for jeg vet at etter en slik orgasme kommer hun lett mange ganger under samleie. Så slikking og 69 er for oss starten på et løp som binder oss sammen, som mann og kvinne.

Anonymkode: 5b43a...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min mann er god til det, min eks syns det var ekkelt, godt det er en eks 😅

Anonymkode: 20df0...8d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 11.20):

Selvsagt finnes det mange menn som ikke slikker, og kanskje enda flere kvinner som ikke ønsker å bli slikket? Det er mitt tilfeldige inntrykk. Men jeg tror de aller fleste menn liker å slikke, og de blir skuffet om de ikke får. Jeg bare tipper og tror ut fra hva jeg har erfart, lest og hørt.

Anonymkode: f0031...52b

Dette. Å bekymre seg for utseende, lukt, smak der nede, kan gjøre det vanskelig å slappe av og det kan ta bort hele nytelsen ved det. 

Anonymkode: bd705...ef6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette. Å bekymre seg for utseende, lukt, smak der nede, kan gjøre det vanskelig å slappe av og det kan ta bort hele nytelsen ved det. 

Hvis bekymringer for utseende, lukt og smak forhindrer at man har oralsex, så har man ikke et gjensidig rikt sexliv. I et velfungerende sexliv har man kommet over - og forbi - slike bagatellmessige og helt unødvendige bekymringer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke ts, men har spørsmål om dette temaet så spør her istedenfor å lage ny tråd.

Jeg har vært sammen med kjæresten i over 10 år (vi ble sammen når vi var 19 og 21 så var unge). I starten av forholdet så viste han interessere for å slikke meg, men jeg var ukomfortabel med han og tenkte bare på om det var ekkelt for han osv, syntes også at det kilte og var ubehagelig. 

Etter det har det liksom ikke blitt prøvd igjen, jeg glemte og tenkte ikke på slikking de neste 9 årene😂 mens nå, etter å ha sluttet å amme det minste barnet for et par mnd siden har jeg fått ekstrem høy sexlyst og har kjent jeg har lyst at han skal prøve igjen. Er jo mye mer komfortabel rundt han nå og er ikke så opptatt av å gjøre et godt inntrykk lenger🙈 så tror jeg kunne klart å slappe av nå.

Men hvordan gå frem?? Når han ikke har prøvd på 9 år så tenker jeg han kanskje ikke har lyst? Er redd for avvisning og aner ikke hvordan jeg skal spørre. Han er flink med fingre osv, så han er jo opptatt av at jeg skal komme også. Han går aldri lenger ned med munnen enn på puppene så han er liksom alltid "langt unna". 

Anonymkode: 0a55e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slikking er ekkelt og jeg gjør det ikke med mindre jeg er sammen med kvinnen og hun er 10/10 i utseende (nesten ingen kvinner med andre ord). 

Slikking på ONS er det bare idioter og tapere som gjør.

Tenk om menn snakket om kvinner slik dere snakker om menn! Har aldri sett så mye mannehat som på dette forumet.

Anonymkode: 12aca...620

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Topper og daler skrev (1 time siden):

Statistisk er det en ganske normal aktivitet i senga, skal vi tro Seksualvaneundersøkelsen. Antakelig en aktivitet som bare vil bli vanligere og vanligste etterhvert som fokuset på klitorisstimulans får økt oppmerksomhet. Personlig er det en klar favoritt!!! Jeg er klar for absolutt alt etter å ha gitt kvinnen oral. Det er neste uforståelig for meg at det kan finnes heterofile menn som ikke liker det. For meg handler det ikke om å gi, men å FÅ! 

Men det finnes kvinner som ikke liker å bli slikket. Jeg synes det er ufattelig kjedelig å bli slikket. Gir meg absolutt ingenting. Jeg får orgasme og nytelse av piv. Aldri av slikking. Flere har prøvd. Ok 30 sekunder, så blir det bare kjedelig 

Anonymkode: ed23d...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har aldri bekymret meg for noe av det, likevel gir det meg ingenting. Synes bare det er kjedelig å bli slikket 

Anonymkode: ed23d...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men hvordan gå frem??

Tror du ikke han ville syntes at det var utrolig spennende om du foreslo det for ham??? Det tror jeg!!! Heldige han! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes menn som ikke slikker, akkurat som det finnes damer som ikke suger. Det er helt normalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 minutter siden):

Klart det finnes menn som ikke slikker, akkurat som det finnes damer som ikke suger. Det er helt normalt. 

Jeg tipper at oralsex er en ingrediens i sexlivet til et flertall av befolkningen under 40 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg slikker gjerne, men om de ikke er gjensidige så blir det mindre av det, om overhode noe

Men da høres det ut som at lysten til å gi automatisk går litt ned om du ikke får selv, noe jeg mener er noe veldig anderledes enn det å krever oralsex for å kunne gi oralsex. Da består jo sexlivet kun av byttehandel. Og denne holdningen til sex har jeg sett mye av her på KG, men heldigvis aldri møtt noen slike ellers 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (23 minutter siden):

Jeg tipper at oralsex er en ingrediens i sexlivet til et flertall av befolkningen under 40 år. 

Ja, det tror jeg også. Men det er også mange som ikke er begeistra for det. Smak og behag. Bokstavelig talt. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten å gi og motta oralsex, men jeg vet at mange kvinner får lite utbytte av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var borti en sånn. Nektet å slikke, men forlangte at jeg skulle suge han. Og han skulle ha sex i kun EN stilling. 

Traff ikke han mange ganger for å si det sånn 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (5 minutter siden):

Ja, det tror jeg også. Men det er også mange som ikke er begeistra for det. Smak og behag. Bokstavelig talt. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten å gi og motta oralsex, men jeg vet at mange kvinner får lite utbytte av det. 

Ja, er selvsagt grunnleggende enig i det du skriver her. Men kan likevel ikke helt fri meg fra å tenke at mange hadde hatt det kjekkere og hyggeligere i livet dersom de ikke hadde et så høytidelig forhold til kroppen generelt og sexlivet spesielt. Det som er ufarlig kan man ikke dø av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 9.24):

Min date har sagt at ikke slikker dama. Jeg fikk sjokk. Er dette vanlig ? 

Anonymkode: 9d6bc...f68

Aldri møtt en slik mann😅 Alle jeg har vært med ELSKET det. 

Anonymkode: 5a709...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 9.24):

Min date har sagt at ikke slikker dama. Jeg fikk sjokk. Er dette vanlig ? 

Anonymkode: 9d6bc...f68

Jeg gir gjerne orealsex til dama, men om hun ikke ville gjøre det med meg, hadde jeg nok sluttet på henne også. Deilig å gi og enda mer deilig å få.

Anonymkode: 299cf...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59

Selvsagt er det nytelse å gi nytelse. 
Selvsagt er det skjønt å gjøre noe som gir henne nytelse og deilige orgasmer.
Selvsagt pirrer det meg å gi henne dette nettopp fordi hun nyter. Min egen nytelse ved å gi ligger jo i å fryde meg over hennes nytelse.

Ser noe mener det egoistisk å selv bli opphisset av å gi sin kvinne nytelse, slik "logikk" overser man jo elegant da den overhodet ikke gir  mening.   

Noen oppfatter visst sexlivet sitt som en byttehandel, et slags null-sum-spill. Da blir det ikke mye igjen til kreativitet - og nytelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde gjort det hver dag om jeg fikk muligheten, ingenting i livet er bedre. Dessverre vil ingen ha meg, så det er noe som tilhører fortida. Synd for begge parter.

Anonymkode: ef4cd...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/11/2024 at 11:40 AM, AnonymBruker said:

Min mann liker det ikke. Det er helt ok, han løser det på andre måter og det er heelt greit for meg🥰

Anonymkode: 20371...b39

Så fordi mannen ikke liker alt du vil, så gidder ikke du gjøre noe for han. Tenk hvis det var motsatt, at det var kvinnen som ikke likte å slikke og mannen ikke gadd gjøre noe. Men morsomt at dere har så mye dobbeltmoral.

Anonymkode: a1c40...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...