Gå til innhold

Finnes det menn som ikke slikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Irak skrev (2 minutter siden):

Hvilken forskjell er det da? 

Kan du opplyse meg? 

Hilsen nysgjerrig K 40

Det er nok mange forskjeller, men det jeg legger mest merke til er at kvinner ikke tenner på snille menn, mens menn nok i større grad tenner på snille damer. Det er i alle fall fremgangsmåten til mange menn her inne, å være flink gutt, snill mann, guds beste barn, mors lille elskling. De slår av hovedmotoren til kvinners sex drive innen de er i nærheten av kroppen hennes.

Anonymkode: 1429b...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skrøt av at menn var så generøse og ga oralsex. Dersom dette var noe de gjorde for kvinners del, og ikke for sin egen, da ville vel kvinnene fått orgasme?

Du kunne heller sagt, som du gjør her, at det er noe du selv liker, noe du gjør av egeninteresse. Det ville vært mer riktig.

Da leste du feil. Jeg henviste til en spørreundersøkelse, fakta er ikke skryt. Altså snakket jeg ikke om meg når det gjelder den statistikken. Veldig spesielt å kalle det skryt, nesten så jeg tenkte du svarte feil person 

Anonymkode: 4c99f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jada jada selvskryt selvskryt.

Rart dere ikke klarer å gi kvinner orgasme da, siden dere er så flinke til å gi nytelse og ikke gjør det fordi dere selv synes det er digg…

https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/lesbiske-pa-orgasmetopp-ifolge-forskning/

Undersøkelsen sier at de fleste menn klarer å "gi" kvinnen orgasme. Tross alt svarer heterofile kvinner at de får orgasme over 60% av gangene. Ikke noen bombe at lesbisk sex er mer spesialisert på å gi kvinnen orgasme.

Det interessante for denne tråden er at kvinner som mottar oralsex oftere får orgasme.

Poenget er nok ikke å være lesbisk, men å bruke tid, kysse, bruke tunge og hender.

Anonymkode: 3bd95...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da leste du feil. Jeg henviste til en spørreundersøkelse, fakta er ikke skryt. Altså snakket jeg ikke om meg når det gjelder den statistikken. Veldig spesielt å kalle det skryt, nesten så jeg tenkte du svarte feil person 

Det var du som brukte ordet generøs, og postet en undersøkelse hvor det sto om å gi (oralsex). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Undersøkelsen sier at de fleste menn klarer å "gi" kvinnen orgasme. Tross alt svarer heterofile kvinner at de får orgasme over 60% av gangene. Ikke noen bombe at lesbisk sex er mer spesialisert på å gi kvinnen orgasme.

Det interessante for denne tråden er at kvinner som mottar oralsex oftere får orgasme.

Poenget er nok ikke å være lesbisk, men å bruke tid, kysse, bruke tunge og hender.

Keep telling yourself that :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var du som brukte ordet generøs, og postet en undersøkelse hvor det sto om å gi (oralsex). 

Ja, fordi det er det undersøkelsen viser, at vi oftere gir oralsex, altså mer generøse på det punktet. Igjen, snakket ikke om meg, men generelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, fordi det er det undersøkelsen viser, at vi oftere gir oralsex, altså mer generøse på det punktet. Igjen, snakket ikke om meg, men generelt 

Ja? Rart hvordan du fyrer deg opp, da. Det er vel ingen grunn til ettersom sexlivet mellom deg og din partner går på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men saken er at vi menn nesten alltid får orgasme av samleie. Vi er fortere klare for sex.

Derfor er det ikke like viktig å suge en mann som å slikke en kvinne. Han kommer bare for fort hvis han blir for mye stimulert på forhånd. (Det gjør i alle fall jeg noen ganger)

Derfor er det helt naturlig at menn gir mest oral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja? Rart hvordan du fyrer deg opp, da. Det er vel ingen grunn til ettersom sexlivet mellom deg og din partner går på skinner.

Ikke fyret meg opp, prøver bare å oppklare missforståelsen siden du ikke helt forsto hva jeg mente. Sexlivet mitt er strålende det, men det har ingen relevans for den undersøkelsen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men saken er at vi menn nesten alltid får orgasme av samleie. Vi er fortere klare for sex.

Derfor er det ikke like viktig å suge en mann som å slikke en kvinne. Han kommer bare for fort hvis han blir for mye stimulert på forhånd. (Det gjør i alle fall jeg noen ganger)

Derfor er det helt naturlig at menn gir mest oral.

Ja, se her ja, nå kommet det seg! 👏🏻👏🏻👏🏻

Dette må være det beste svaret til nå i denne tråden. Nå mangler det i grunn bare at du bruker ordet ‘tar’ om oralsex, fremfor ordet ‘gir’. Da føler dama at du har lyst på henne, i stedet for at du bare gjør det for å være grei. Eller, enda bedre, ‘tar for seg’.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er nok mange forskjeller, men det jeg legger mest merke til er at kvinner ikke tenner på snille menn, mens menn nok i større grad tenner på snille damer. Det er i alle fall fremgangsmåten til mange menn her inne, å være flink gutt, snill mann, guds beste barn, mors lille elskling. De slår av hovedmotoren til kvinners sex drive innen de er i nærheten av kroppen hennes.

Javel ja....

Dette her var nytt for min del ihvertfall....

En snill mann er jo vel og bra det, men det er jo viktig at han selv vet hvem han er tenker jeg. Er jo fryktelig kjedelig med en mann som er enig i alt....Det kan være avtennende for min del ihvertfall. Elsker å bli utfordret, sagt imot til en viss grad, så lenge man er trygge på hverandre. Så elsker jeg mannfolk som er snille i bunn, som tør å være rampete med meg 😂🤭. Det er sexy det 😉. Er min mening da....

Er han for rampete så får han hente

bjørkeriset sitt sjøl 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, se her ja, nå kommet det seg! 👏🏻👏🏻👏🏻

Dette må være det beste svaret til nå i denne tråden. Nå mangler det i grunn bare at du bruker ordet ‘tar’ om oralsex, fremfor ordet ‘gir’. Da føler dama at du har lyst på henne, i stedet for at du bare gjør det for å være grei. Eller, enda bedre, ‘tar for seg’.

Det tenker jeg og. En mann som 'tar for seg', er ihvertfall glad i å slikke, og det er så sexy at jeg kan ikke få sagt det 😉🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes så klart menn som ikke liker det. Kjæresten min likte det ikke, før vi ble sammen. Jeg hatet også blowjobs før jeg møtte han, så skjønner det godt. Nå er sexlivet vårt blitt nesten kun oralsex begge veier fordi vi liker det så godt sammen, så man kan endre seg. Men man MÅ ikke endre seg, heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkedykker skrev (51 minutter siden):

Jeg er mann som ikke slikker. Det er ekkelt. 

På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han daten din innerst inne ønsker å suge på en kuk?

Ville du sagt det samme om en kvinne som ikke ønsket å suge mannen. At hun innerst inne kanskje ønsket å sleike fitte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Traktor skrev (19 minutter siden):

Ville du sagt det samme om en kvinne som ikke ønsket å suge mannen. At hun innerst inne kanskje ønsket å sleike fitte? 

U never know.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (2 minutter siden):

Smak, lukt, lyd. 

Uforståelig for meg...🤔..kunne slikket fitte hele dagen hvis tid og anledning.. Folk er vel forskjellige da..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (13 minutter siden):

Uforståelig for meg...🤔..kunne slikket fitte hele dagen hvis tid og anledning.. Folk er vel forskjellige da..

Såpass ja.....

Skal si du er lysten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes absolutt menn som ikke liker å slikke. Men jeg gir ikke blowjob om de ikke slikker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...