AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #1 Skrevet 11. mai 2024 De siste ukene har jeg vært litt lei meg fordi han jeg dater (eksklusive) er litt tilbakelent og avskrudd. Jeg vet hvorfor han er det og det har ikke med meg å gjøre men likevel tøft at han ikke tar så mye initiativ, ikke så oppmerksom. I går fikk jeg en henvendelse på messenger. En mann jeg vet hvem er som ber meg på date. Han er en skikkelig flott og fin fyr og jeg ville takket ja om jeg var singel. Skal jeg fortelle dette til han jeg dater? Ja eller nei? Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: 492fd...3f4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #2 Skrevet 11. mai 2024 Jeg ville faktisk avsluttet det med han du dater nå, en mann som er tilbakejolden og avskrudd i datingfasen allerede, er jævlig turnoff. Se for deg at han nye ikke hadde dukket opp, hva hadde du gjort da? Jeg ville ikke bedt han nåværende om å komme nærmere eller ta mer initiativ, ærlig talt ha litt stolthet og lær deg å gå fra ting som ikke funker. Dropp han nuværende hvis han ikke møter forventninger og krav til dating, og gi han nye en sjanse, men IKKE bruk den nye som et pressmiddel for han du dater nå ala "skjerp deg for jeg har andre beilere". Det er bare tacky spill. Enten avslutter du og prøver med han nye, eller dropp han nye, eller begge. Anonymkode: 9e563...0f1 16 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3 Skrevet 11. mai 2024 Hvis du var singel, ut fra det du skriver er du singel. En hot & cold mann hadde jeg uansett ikke vært interessert i, så for meg hadde valget vært åpenbart. Anonymkode: f58d8...c4a 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #4 Skrevet 11. mai 2024 Jeg er gammeldags og ville aldri «date» mer enn én av gangen. Anonymkode: 6cf32...b5e 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #5 Skrevet 11. mai 2024 Spørsmålet er egentlig ikke om jeg skal på date med fyren men om jeg skal si det til han jeg dater pr nå.? Anonymkode: 492fd...3f4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #6 Skrevet 11. mai 2024 Jeg hadde gått på date med han nye uansett. Er vel uansett bare snakk om å møtes for en kaffe eller en øl sammen sånn i første omgang? Uskyldig, med andre ord. Du kunne vel møtt en kompis for kaffe, og dette blir lignende. Hvis det klaffer med han nye og kjemien er på plass, så avslutter du med nåværende (for dét forholdet høres uansett dødfødt ut), men UTEN drama. Det er utrolig teit og barnslig. Hvorfor skal du fortelle at flere er interessert i deg? Jeg (dame) ville personlig ikke blitt mer "påskrudd" av det, snarere tvert imot. Det et tacky oppførsel, som andre har nevnt. Anonymkode: 3be9b...8b4 4 1
Satansopp Skrevet 11. mai 2024 #7 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spørsmålet er egentlig ikke om jeg skal på date med fyren men om jeg skal si det til han jeg dater pr nå.? Anonymkode: 492fd...3f4 Selvfølgelig skal du ikke si det. Du er vel ikke fjorten år? 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spørsmålet er egentlig ikke om jeg skal på date med fyren men om jeg skal si det til han jeg dater pr nå.? Anonymkode: 492fd...3f4 Hvorfor lurer du på det en gang? Leste du ikke det første svaret mitt? Hva skulle du oppnå med det? Anonymkode: 9e563...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #9 Skrevet 11. mai 2024 Satansopp skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig skal du ikke si det. Du er vel ikke fjorten år? Hun må jo si fra at hun er på utkikk etter en annen. Anonymkode: 6cf32...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #10 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun må jo si fra at hun er på utkikk etter en annen. Anonymkode: 6cf32...b5e Alt hun trenger å si er "Hei! Takk for tiden vår til nå, det har vært en fin opplevelse, jeg har kommet frem til at jeg ikke har de rette følelsene for å gå videre, ønsker deg alt godt. " eller noe annet pjatt som dette. Anonymkode: 9e563...0f1 2 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #11 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt hun trenger å si er "Hei! Takk for tiden vår til nå, det har vært en fin opplevelse, jeg har kommet frem til at jeg ikke har de rette følelsene for å gå videre, ønsker deg alt godt. " eller noe annet pjatt som dette. Anonymkode: 9e563...0f1 Ja, for eksempel. Anonymkode: 6cf32...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #12 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Spørsmålet er egentlig ikke om jeg skal på date med fyren men om jeg skal si det til han jeg dater pr nå.? Anonymkode: 492fd...3f4 Hva skulle hensikten med det være? Gjøre han sjalu? Dere dater og er ikke kjærester. Dvs. at du kan gjøre hva du vil. Anonymkode: 0a50b...e97 3 2
Satansopp Skrevet 11. mai 2024 #13 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun må jo si fra at hun er på utkikk etter en annen. Anonymkode: 6cf32...b5e Nei. Se forslaget under: AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt hun trenger å si er "Hei! Takk for tiden vår til nå, det har vært en fin opplevelse, jeg har kommet frem til at jeg ikke har de rette følelsene for å gå videre, ønsker deg alt godt. " eller noe annet pjatt som dette. Anonymkode: 9e563...0f1 Hvis noen dumper meg fordi de ikke føler ting fungerer, så antar jeg jo at de er på utkikk etter noe nytt. Det er uvesentlig om de allerede har en bestemt person i kikkerten eller ei. Jeg er ikke interessert i slike detaljer, og ville syntes det var snålt om de skulle fortelle meg at de har møtt noen. Det angår jo ikke meg. 3
TomKrus Skrevet 11. mai 2024 #14 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): De siste ukene har jeg vært litt lei meg fordi han jeg dater (eksklusive) er litt tilbakelent og avskrudd. Jeg vet hvorfor han er det og det har ikke med meg å gjøre men likevel tøft at han ikke tar så mye initiativ, ikke så oppmerksom. I går fikk jeg en henvendelse på messenger. En mann jeg vet hvem er som ber meg på date. Han er en skikkelig flott og fin fyr og jeg ville takket ja om jeg var singel. Skal jeg fortelle dette til han jeg dater? Ja eller nei? Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: 492fd...3f4 Vær ærlig er begrunnelsen ! Avslutte det du holder på med ovenfor den andre nå. Bare si det rett ut " vi passer ikke sammen, og derfor avslutter jeg det forholdet vi har nå". Så står du helt fritt til å date hvem pokker du vil Verre er det ikke. Du gjør det til et problem noe som ikke er et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #15 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skulle hensikten med det være? Gjøre han sjalu? Dere dater og er ikke kjærester. Dvs. at du kan gjøre hva du vil. Anonymkode: 0a50b...e97 Hensikten er vel å være ærlig. Kjipt om den ene parten går rundt og gleder seg over endelig å ha funnet noen, og håper de skal bli ordentlige kjærester, og så går den andre parten på date og flørter med andre. Anonymkode: 6cf32...b5e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #16 Skrevet 11. mai 2024 Satansopp skrev (Akkurat nå): Nei. Se forslaget under: Hvis noen dumper meg fordi de ikke føler ting fungerer, så antar jeg jo at de er på utkikk etter noe nytt. Det er uvesentlig om de allerede har en bestemt person i kikkerten eller ei. Jeg er ikke interessert i slike detaljer, og ville syntes det var snålt om de skulle fortelle meg at de har møtt noen. Det angår jo ikke meg. Du siterte mitt innlegg først og et eksempel jeg var helt enig i under. Ser ikke noen motsetning der. Poenget er å være åpen og ærlig, ikke late som ingenting. Anonymkode: 6cf32...b5e
Tussemor47 Skrevet 11. mai 2024 #17 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): De siste ukene har jeg vært litt lei meg fordi han jeg dater (eksklusive) er litt tilbakelent og avskrudd. Jeg vet hvorfor han er det og det har ikke med meg å gjøre men likevel tøft at han ikke tar så mye initiativ, ikke så oppmerksom. I går fikk jeg en henvendelse på messenger. En mann jeg vet hvem er som ber meg på date. Han er en skikkelig flott og fin fyr og jeg ville takket ja om jeg var singel. Skal jeg fortelle dette til han jeg dater? Ja eller nei? Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: 492fd...3f4 I min snevre verden er man sammen når man er eksklusive… det at han nå er avskrudd ville jeg tolket som at han har mistet interessen men ikke tør å fortelle det til deg. Ville sendt han en melding om at du anser forholdet som avsluttet og ønsket han en fin dag. Sett deg selv i respekt! Hadde han ønsket å være sammen med deg hadde du merket det😊 man finner alltid tid til den man er gla i! Takk ja til ny date med ny mann🥰lykke til🥰 2
TomKrus Skrevet 11. mai 2024 #18 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde gått på date med han nye uansett. Er vel uansett bare snakk om å møtes for en kaffe eller en øl sammen sånn i første omgang? Uskyldig, med andre ord. Du kunne vel møtt en kompis for kaffe, og dette blir lignende. Åpne et potensielt nytt forhold når du faktisk holder på med noen andre på en annen front ? Det er å be om trøbbel, om den nye eventuelt oppdager dette så vil det garantert bli sett på som uærlighet, og han vil i verste fall miste all tillit til deg. Så TS skygge unna dette ! Avslutt det du holder på med nå, direkte og helt rett frem. Fokuser på det, og ikke fortell om andre du skal date. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #19 Skrevet 11. mai 2024 TomKrus skrev (5 minutter siden): Åpne et potensielt nytt forhold når du faktisk holder på med noen andre på en annen front ? Det er å be om trøbbel, om den nye eventuelt oppdager dette så vil det garantert bli sett på som uærlighet, og han vil i verste fall miste all tillit til deg. Så TS skygge unna dette ! Avslutt det du holder på med nå, direkte og helt rett frem. Fokuser på det, og ikke fortell om andre du skal date. Jeg hadde sett på det som en diger turn off hvis jeg hadde gått på date med noen som var så langt på datern med noen andre at de var eksklusive ja, jeg hadde tenkt at dette er et menneske som ikke kan ta egne valg, være alene, ha sunne grenser, og er konfliktsky, og bare ser etter en partner. Anonymkode: 9e563...0f1 4
Satansopp Skrevet 11. mai 2024 #20 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du siterte mitt innlegg først og et eksempel jeg var helt enig i under. Ser ikke noen motsetning der. Poenget er å være åpen og ærlig, ikke late som ingenting. Anonymkode: 6cf32...b5e Poenget er at hun absolutt IKKE behøver å si noe om at hun er på utkikk etter en annen/har blitt bedt på date av en annen. Hun skal bare si til daten at det ikke fungerer mellom dem, og ønske ham lykke til videre. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå