Gå til innhold

Hvor er det billigst å reise i september?

Diana

Anbefalte innlegg

I år skal jeg spandere på meg selv en langhelg. Tenker torsdag - søndag fra/til Gardermoen. Jeg er alene med 3 barn og har akkuratt kjøpt meg hus, så det kan ikke være den dyreste turen. Det er så sykt mange plasser å velge i mellom. Hvor anbefales det å reise en langhelg? Ikke noe fan av mange timer på en strand eller festing. Ønsker å oppleve byen jeg reiser til. Kanskje noe som ikke er ett typisk turist reisemål

Endret av Diana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For å gjøre det billigst: direktefly destinasjoner til lavkostnads land. Warszawa, Praha, Budapest, Tallin, Vilnius feks

Anonymkode: 31567...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk at Europa har fellesferie i september. Dra heller i oktober. 

Anonymkode: 410a8...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana skrev (På 11.5.2024 den 7.25):

I år skal jeg spandere på meg selv en langhelg. Tenker torsdag - søndag fra/til Gardermoen. Jeg er alene med 3 barn og har akkuratt kjøpt meg hus, så det kan ikke være den dyreste turen. Det er så sykt mange plasser å velge i mellom. Hvor anbefales det å reise en langhelg? Ikke noe fan av mange timer på en strand eller festing. Ønsker å oppleve byen jeg reiser til. Kanskje noe som ikke er ett typisk turist reisemål

Krakow.

https://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/netherlands/amsterdam/europes-most-expensive-city-amsterdam/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Diana skrev (På 11.5.2024 den 7.25):

Edinburg er perfekt på den tiden året🥰

Anonymkode: 84525...7ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Edinburg er perfekt på den tiden året🥰

Dyr overnatting der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dyr overnatting der

Man kan gjøre det dyrt og man kan gjøre det billig. Vi bruker Booking.com og velger å leie hos privatperson i stedet for hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan gjøre det dyrt og man kan gjøre det billig. Vi bruker Booking.com og velger å leie hos privatperson i stedet for hotell.

Helt enig i at Edinburg er spennende og vakkert, men de er ikke stedet å dra for billig ferie. Hverken overnatting eller kostnader der for øvrig er billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt enig i at Edinburg er spennende og vakkert, men de er ikke stedet å dra for billig ferie. Hverken overnatting eller kostnader der for øvrig er billig

Min opplevelse var at Edinburgh er langt billigere enn resten av England og vi fikk booke billig sted å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...