Diana Skrevet 11. mai 2024 #1 Del Skrevet 11. mai 2024 (endret) I år skal jeg spandere på meg selv en langhelg. Tenker torsdag - søndag fra/til Gardermoen. Jeg er alene med 3 barn og har akkuratt kjøpt meg hus, så det kan ikke være den dyreste turen. Det er så sykt mange plasser å velge i mellom. Hvor anbefales det å reise en langhelg? Ikke noe fan av mange timer på en strand eller festing. Ønsker å oppleve byen jeg reiser til. Kanskje noe som ikke er ett typisk turist reisemål Endret 11. mai 2024 av Diana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #2 Del Skrevet 13. mai 2024 For å gjøre det billigst: direktefly destinasjoner til lavkostnads land. Warszawa, Praha, Budapest, Tallin, Vilnius feks Anonymkode: 31567...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 Husk at Europa har fellesferie i september. Dra heller i oktober. Anonymkode: 410a8...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 13. mai 2024 #4 Del Skrevet 13. mai 2024 Diana skrev (På 11.5.2024 den 7.25): I år skal jeg spandere på meg selv en langhelg. Tenker torsdag - søndag fra/til Gardermoen. Jeg er alene med 3 barn og har akkuratt kjøpt meg hus, så det kan ikke være den dyreste turen. Det er så sykt mange plasser å velge i mellom. Hvor anbefales det å reise en langhelg? Ikke noe fan av mange timer på en strand eller festing. Ønsker å oppleve byen jeg reiser til. Kanskje noe som ikke er ett typisk turist reisemål Krakow. https://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/netherlands/amsterdam/europes-most-expensive-city-amsterdam/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #5 Del Skrevet 13. mai 2024 Diana skrev (På 11.5.2024 den 7.25): I år skal jeg spandere på meg selv en langhelg. Tenker torsdag - søndag fra/til Gardermoen. Jeg er alene med 3 barn og har akkuratt kjøpt meg hus, så det kan ikke være den dyreste turen. Det er så sykt mange plasser å velge i mellom. Hvor anbefales det å reise en langhelg? Ikke noe fan av mange timer på en strand eller festing. Ønsker å oppleve byen jeg reiser til. Kanskje noe som ikke er ett typisk turist reisemål Edinburg er perfekt på den tiden året🥰 Anonymkode: 84525...7ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #6 Del Skrevet 14. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Edinburg er perfekt på den tiden året🥰 Anonymkode: 84525...7ab Dyr overnatting der Anonymkode: 31567...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #7 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dyr overnatting der Anonymkode: 31567...6e7 Man kan gjøre det dyrt og man kan gjøre det billig. Vi bruker Booking.com og velger å leie hos privatperson i stedet for hotell. Anonymkode: 84525...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #8 Del Skrevet 15. mai 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Man kan gjøre det dyrt og man kan gjøre det billig. Vi bruker Booking.com og velger å leie hos privatperson i stedet for hotell. Anonymkode: 84525...7ab Helt enig i at Edinburg er spennende og vakkert, men de er ikke stedet å dra for billig ferie. Hverken overnatting eller kostnader der for øvrig er billig Anonymkode: 31567...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #9 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt enig i at Edinburg er spennende og vakkert, men de er ikke stedet å dra for billig ferie. Hverken overnatting eller kostnader der for øvrig er billig Anonymkode: 31567...6e7 Min opplevelse var at Edinburgh er langt billigere enn resten av England og vi fikk booke billig sted å bo. Anonymkode: 84525...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå