AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #21 Del Skrevet 11. mai 2024 Mekke en feit jay og ta med fiskestanga ut i skauen. Blir herlig! Anonymkode: e0cf4...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. mai 2024 #22 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ser ut som at det bare er sånn 10 stk som skal møte opp i Oslo sentrum da? Som skal holde fortet oppe. Mens kongen og dronningen smiler tappert. Blir trangt på fjellet da. Guri Malla. Anonymkode: 30a48...cb7 Oi oi oi, provoserer det så mye at folk står fritt til å velge hva de selv gjør på 17 .mai altså? PS) ikke alle bor i Oslo 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #23 Del Skrevet 11. mai 2024 Skal møte gjengen og ha champagnefrokost. Så drar vi ut å spiser og fortsetter til slutt på byen 🍾🎉 Ser sikkert på russetoget i mellom dette Anonymkode: 21e02...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #24 Del Skrevet 11. mai 2024 Dobbelvakt på jobb fra 0730-22230👍🏻 Anonymkode: 2d0d7...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #25 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser ut som at det bare er sånn 10 stk som skal møte opp i Oslo sentrum da? Som skal holde fortet oppe. Mens kongen og dronningen smiler tappert. Blir trangt på fjellet da. Guri Malla. Anonymkode: 30a48...cb7 Bitter for at andre gjør som de vil eller😅 Her blir det fest med venner 🥳 Skal ikke ut i noe tog eller på noe skole for å løpe sekkeløp nei. Anonymkode: 4d369...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #26 Del Skrevet 11. mai 2024 18 hours ago, Acer said: Da ein tråkket i sine barnesko såg ein forventningsfult fremtil nasjonaldagen, og det tradisjonelle toget , og det var eit høgdepunkt i år på lik linje med julaften. Sånn var det aldri for meg, 17. mai kunne aldri måle seg med julen, og sånn er det fortsatt som voksen. Jeg har aldri likt folkemengder og korps. Ikke begeistret for barn, heller ikke da jeg selv var et. Og 17. mai-toget i Oslo besto jo stort sett av venting på Youngstorget, noen ganger i det som i hvert fall føltes som timesvis før man endelig fikk gå de få meterne opp mot slottet. Selve sekundene foran kong Olav var jo litt stas. Men ingenting kunne måle seg med julaften Anonymkode: 74de6...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #27 Del Skrevet 11. mai 2024 Kan hende jeg møter familien, men savner mer planer. Har ingen jeg kan feire dagen med, har aldri feiret med venner. Å være alene på 17. mai er litt som å være alene på nyttårsaften. Anonymkode: 34b74...4b3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #28 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg elsker 17 mai og gleder meg! Fikk baby ifjor, så det blir hennes første 17.mai, det blir stas. Vi skal spise frokost med venner og så se på tog osv i sentrum. Det skal bli så bra vær også! Hipp hipp hurra! Anonymkode: 4d91f...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #29 Del Skrevet 11. mai 2024 sikkert sitte her på Kvinneguiden. elle spille dataspill.. Anonymkode: 598f3...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #30 Del Skrevet 11. mai 2024 Blir frokost hos et vennepar med et annet vennepar og 2 små babyer, utover dagen blir det at vi møter andre vennepar ute i byen, og så blir det muligens grilling hos et av venneparene som vi hadde frokost med. Anonymkode: 1e741...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #31 Del Skrevet 11. mai 2024 Skal jobbe som lydtekniker. Det er jo en del arrangementer med taler og variert underholdning rundt omkring i landet som trenger et lydanlegg på en slik dag..... På kvelden, når alle taler er overstått, blir det litt tid hjemme med familien, vil jeg tro. Anonymkode: b5bdd...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 11. mai 2024 #32 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg og sønnen min (20 mnd) feirer alene i år. Vi skal kose oss vi altså! Pynter oss og går opp på skolen. Møter sikkert en del kjentfolk fra nærmiljøet der. På vei hjem tenker jeg stikke innom en lokal delikatessebutikk som har åpent for is og pølse 🥰 MEN, med en liten en tar vi det akkurat som det kommer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #33 Del Skrevet 11. mai 2024 Jeg har ikke så mange gode barndomsminner....men noen få av de er fra 17 mai....is, nye klær, gå i tog osv. Jeg er veldig glad i den men skal dessverre jobbe dag i år...men litt vin og festligheter og borgertog på ettermiddagen blir det...hvis jeg orker. Anonymkode: 1cae6...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #34 Del Skrevet 11. mai 2024 Lunsj her hjemme med familie, og så bort på skolen til kid'n, gå i tog og la kidsa leke. Så hjem igjen med hele familien og feire bursdagen til min far med middag og kake i solskinnet på terrassen 😁 Anonymkode: 436a9...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #35 Del Skrevet 11. mai 2024 Med min mor og mine barn. De er over alderen for å gå i skoletog så tror vi blir hjemme. Satser på sol så blir terrassen og antagelig litt 17 mai på tv. God mat og kake. Anonymkode: b2a04...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #36 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn var det aldri for meg, 17. mai kunne aldri måle seg med julen, og sånn er det fortsatt som voksen. Jeg har aldri likt folkemengder og korps. Ikke begeistret for barn, heller ikke da jeg selv var et. Og 17. mai-toget i Oslo besto jo stort sett av venting på Youngstorget, noen ganger i det som i hvert fall føltes som timesvis før man endelig fikk gå de få meterne opp mot slottet. Selve sekundene foran kong Olav var jo litt stas. Men ingenting kunne måle seg med julaften Anonymkode: 74de6...809 Har ein sosialangst er nok ikkje 17 mai eit høgdepunkt. Tilbrakte 17 mai på slottsplassen for mange år fra skyfri himmel og fantastisk ver. Problemet var bare ay når ein står bakerste i folkemengden så såg ein ikkje snurten av togekortesjen,men fekk heldigvis sjå det nygifte kongeparet saman med Kong Olav. på balkongen. Synes 17 mai feiringen i Norge er fantastisk, og kunne sjå musikkanter m/ flotte uniformer, o vitner om at 17 mai i Norge er ikkje en militærparada som i mange andre land. Anonymkode: 56ed7...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #37 Del Skrevet 11. mai 2024 En litt kjip dag for oss som er enslige og ikke har nære venner som det passer å feire sammen med. De siste 20 årene har jeg brukt dagen til å feriere i utlandet - denne gangen blir de en ukes tid i Spania - reiser 16. mai. Spesielt for barnløse (og etter hvert barnebarnløse) kan 17. mai være en litt sår dag. Omtalt i en dokumentarserie om Kjell Aukrust - han og kona hadde ikke barn, et sårt punkt, så de pleide å reise bort 17. mai. Anonymkode: 2e877...4b4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. mai 2024 #38 Del Skrevet 11. mai 2024 Vi har ikke snakket om det enda. Men antagelig drar vi inn til Trondheim sentrum og ser på barnetoget. Kjøper softis og sjokoladekake. Etterpå blir det antagelig grilling med slektninger (invitasjonen har ikke dukket opp enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #39 Del Skrevet 11. mai 2024 Elsker 17mai men har ingen å ferie med.. ser sikkert barnetoget fra terrassen, og lager meg noe ekstra godt til middag. det er slike dager en føler seg ensom når alt som blir vist på some er «lykkelige familier og venne gjenger» den voksne meg forstår at det er fasade men kjenner på en tristhet og utenforskap likevel.. Anonymkode: 2c0a8...08c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. mai 2024 #40 Del Skrevet 11. mai 2024 Jobber kveld. Skal lese til eksamen og sikkert trene på dagen. Vanlig dag for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå