AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Første date: fantastisk, men beundrer meg, veldig hyggelig, de sender meldinger etterpå, de vil møtes igjen Andre date: Jeg oppfører meg fortsatt på samme måte, ser fortsatt bra ut, fortsatt hyggelig, men ingen kontakt fra deres side etterpå. Hvorfor det? (nei, ingen sex på de to møtene) Vi er rundt 30
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 De ombestemte seg vel da, fant noen andre de liker bedre feks. Men altså, det du nevner er helt vanlig, at noen bruker 2 dater i stedet for 1 til å finne ut om de vil fortsette er vel ikke noe å henge seg opp i. Selv avsluttet etter 2 dater flere ganger, da har grunnen vært enten at noen andre trigget min nysgjerrighet mye mer, eller at jeg trengte litt tenketid før jeg fant ut at hun ikke var noe å satse på. Du vil nok uansett ikke fått ærlig svar på hvorfor fra de mennene, så hvorfor gidde bruke energi på det Anonymkode: ed5f0...ffe 1
fenrir Skrevet 10. mai 2024 #3 Skrevet 10. mai 2024 Du igjenn, du vet hvorfor tror jeg, ser du etter ekte kjærlighet ts? jeg mener der du tar kula uten spørsmål... du må tone ned alt,
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Skrevet 10. mai 2024 Eneste grunnen til at jeg hadde giddet date nr 3 med en dame jeg ikke er så interessert i, måtte vært pga sex. Sorry not sorry Anonymkode: 3b39d...7a5 1
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De ombestemte seg vel da, fant noen andre de liker bedre feks. Men altså, det du nevner er helt vanlig, at noen bruker 2 dater i stedet for 1 til å finne ut om de vil fortsette er vel ikke noe å henge seg opp i. Selv avsluttet etter 2 dater flere ganger, da har grunnen vært enten at noen andre trigget min nysgjerrighet mye mer, eller at jeg trengte litt tenketid før jeg fant ut at hun ikke var noe å satse på. Du vil nok uansett ikke fått ærlig svar på hvorfor fra de mennene, så hvorfor gidde bruke energi på det Anonymkode: ed5f0...ffe jeg ville ha svar men jeg fikk det ikke.... nei, de fant ingen andre
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2024 fenrir skrev (5 minutter siden): Du igjenn, du vet hvorfor tror jeg, ser du etter ekte kjærlighet ts? jeg mener der du tar kula uten spørsmål... du må tone ned alt, tone ned? hva mener du?
Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #7 Skrevet 10. mai 2024 Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #8 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (7 minutter siden): jeg ville ha svar men jeg fikk det ikke.... nei, de fant ingen andre Med mindre han er autist uten filter, så vil du aldri få et helt ærlig svar om noe slikt. Men fatter ikke hvorfor det er så stor krise å bli avvist at du må lage 2 tråder om det, er det virkelig så vanskelig å svelge at de ønsket noe annet enn det du kunne tilby? Anonymkode: ed5f0...ffe 1
fenrir Skrevet 10. mai 2024 #9 Skrevet 10. mai 2024 5 minutter siden, AlexandraX said: tone ned? hva mener du? enten har du veldig bastante meninger eller så er din look, og ligge i toppen i fruktfatet skaper utfordringer serru. er redd du bare omgås dem som er etter ute etter en tømmestasjon...ikke bra
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med mindre han er autist uten filter, så vil du aldri få et helt ærlig svar om noe slikt. Men fatter ikke hvorfor det er så stor krise å bli avvist at du må lage 2 tråder om det, er det virkelig så vanskelig å svelge at de ønsket noe annet enn det du kunne tilby? Anonymkode: ed5f0...ffe jeg gir alltid ærlig svar til de jeg avviser. Aner ikke hvorfor folk må være så falske og ikke direkte. jeg vil bare vite hav jeg gjør galt
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2024 fenrir skrev (1 minutt siden): enten har du veldig bastante meninger eller så er din look, og ligge i toppen i fruktfatet skaper utfordringer serru. er redd du bare omgås dem som er etter ute etter en tømmestasjon...ikke bra kanskje det, men problemet er at de ser ikke sånn ut så det er umulig å vite hvem man egentlig møter
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (13 minutter siden): Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg mhmmm jeg får kjeft fra venner når jeg har sex ''allerede'' på andre date, og nå får jeg kjeft fordi jeg ikke hadde sex på andre date Umulig å vite hva jeg gjør galt.
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (14 minutter siden): Sjansen er nok stor for at de gikk videre pga det ikke ble sex etter to dater, da vil mange tenke du ikke er særlig interessert. Selv har grensen min vært på 3 dater, har hun ikke lyst på meg innen da, så er det for dårlig seksuell kjemi. Eller så var det noen mer interessante damer som tok vekk oppmerksomhet fra deg mhmm og hvis jeg hadde ligget med dem og det ble slutt i kontakt så hadde du sagt ''oi det er fordi du hadde sex med dem for tidlig''. Alltid kvinnens skyld... 1
fenrir Skrevet 10. mai 2024 #14 Skrevet 10. mai 2024 1 minutt siden, AlexandraX said: kanskje det, men problemet er at de ser ikke sånn ut så det er umulig å vite hvem man egentlig møter ser den, litt usikker på hva jeg skal komme med her men følg magefølelsen din, og ikke rot deg bort i de superoverflatiske..
Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #15 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (Akkurat nå): mhmmm jeg får kjeft fra venner når jeg har sex ''allerede'' på andre date, og nå får jeg kjeft fordi jeg ikke hadde sex på andre date Umulig å vite hva jeg gjør galt. Du gjør noe galt om du gjør som andre forventer, i stedet for å lytte til deg selv, du må følge hva dine lyster sier, og hva du ønsker, ikke bry deg om hva andre sier
Arild37 Skrevet 10. mai 2024 #16 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (4 minutter siden): mhmm og hvis jeg hadde ligget med dem og det ble slutt i kontakt så hadde du sagt ''oi det er fordi du hadde sex med dem for tidlig''. Alltid kvinnens skyld... Nei, det er det kvinner sier, at det er pga dere har sex for fort, istedetfor å innse at de rett og slett ikke var så fornøyd som dere trodde. Hadde du blitt avvist etter en date hvor dere hadde sex, så ville jeg sagt det er pga sexen eller kjemien ikke var som håpet
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #17 Skrevet 10. mai 2024 Blir du ikke lei av å snakke om deg selv i alle disse trådene du lager? Anonymkode: fa2d3...29a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #18 Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (16 minutter siden): jeg gir alltid ærlig svar til de jeg avviser. Aner ikke hvorfor folk må være så falske og ikke direkte. jeg vil bare vite hav jeg gjør galt Så spør de da, og si at du ønsker ærlig svar. Anonymkode: bc839...152
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #19 Skrevet 10. mai 2024 Arild37 skrev (5 minutter siden): Nei, det er det kvinner sier, at det er pga dere har sex for fort, istedetfor å innse at de rett og slett ikke var så fornøyd som dere trodde. Hadde du blitt avvist etter en date hvor dere hadde sex, så ville jeg sagt det er pga sexen eller kjemien ikke var som håpet hvordan kan sex være dårlig? jeg er alltid engasjert og sånt, og gjør alt at mannen skal ha det bra
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #20 Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så spør de da, og si at du ønsker ærlig svar. Anonymkode: bc839...152 jeg gjorde det og de sa ''jeg vet ikke. jeg kan ikke gi deg svar fordi jeg vet ikke selv'', jeg tror de lyver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå