Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ei venninne. Hun baksnakket barnet mitt og sa stygge ting om hen. 
Dette såret meg veldig. Jeg tok det opp med henne, og først nektet hun og etterpå unnskyldte hun seg med at hun får lov å si hva hun vil om hvem. 
Deretter kuttet hun meg helt ut av livet sitt. 
Det er jo selvsagt trist, samtidig tenker jeg at det er helt greit. 
Hvis en venninne ikke tåler at man sier fra om dette så er det ikke mye vennskap. 
dette er nå et halvt år siden. 
Hvis mine venninner snakker dritt om mitt barn til andre barn, da kan det bare være 

Anonymkode: 1ee40...582

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

man snakker vel ikke dritt om ett barn i utgangspuktet eller... hvor gamle er dere? hennes tap tenker jeg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
fenrir skrev (Akkurat nå):

man snakker vel ikke dritt om ett barn i utgangspuktet eller... hvor gamle er dere? hennes tap tenker jeg..

Ungene er tenåringer.. vi 40 

Skrevet

trpor jeg hadde spurt denne dama hva som greia her, superteit og disse noen under atten, og ikke mye til venninne heller spør du meg,

AnonymBruker
Skrevet
fenrir skrev (30 minutter siden):

trpor jeg hadde spurt denne dama hva som greia her, superteit og disse noen under atten, og ikke mye til venninne heller spør du meg,

Hun snakker dritt om alle, både kollegaene sine, venner, bekjente og barn/ ungdom.. 

Hun er snill også, men har en helt annen tankegang enn de fleste. Da hun har psykisk diagnose. 
mange som har den diagnosen men som ikke er slik, men for henne påvirker den slik. 
enten er du sjelevenn eler fiende 

Skrevet

Det ble sikkert vanskelig for henne å stå i konflikten. Spesielt om hun innså at hun egentlig hadde tråkket over streken. For mange er dey da lettere å velge unnvikelsestaktikk enn å ta konfrontasjonen, be om forlatelse og gå videre. 

Skrevet

da tror jeg du bare må jatte med om du ønsker henne som vennine, du er nå kjent med fackts

AnonymBruker
Skrevet

Og et halvt år senere skriver du innlegg om det…? ok

Anonymkode: ec38c...82e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og et halvt år senere skriver du innlegg om det…? ok

Anonymkode: ec38c...82e

Fordi jeg er ny her inne.. for en kommentar å skrive 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med du med "snakke dritt" om dattera di? Påpekte hun noe ubehagelig eller var det fri fantasi det hun sladra om? 

Anonymkode: dfd61...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte i dag tåler jo ingen kritikk, og mener det er "å slenge dritt". meget mulig du er en av disse, det kan ikke vi vite noe om. 

Anonymkode: c4b03...a27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Løy hun om barnet ditt eller var det sannheten?

Anonymkode: 9b99b...ef8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun liker ikke barnet mitt, og nekter sitt barn å være venn med vårt barn. 
disse har vært bestevenner i lang tid. 
Grunn? 
mitt barn ble mobbet på skolen og fikk etterhvert skolevegring og vi har jobbet hardt for å få barnet vårt tilbake på skolen. 
Hun ønsker ikke at hennes barn skal omgås folk som er blitt mobbet.. hun søker veldig etter at barna hennes skal være sammen med de som er flinke og flinke i fotball. 
barnet hennes hater moren sin. 
Hen skakker aldri med moren om ting, og hun er en person barna ikke kan komme til om det er noe. 

Hun tvang barnet sitt til å blokke mitt barn på sosiale medier og får ikke lov å snakke sammen. 
dette etter jeg konfronterte henne med dette. 
Barna er 16 år… 

hadde det vært alkohol, rus eller kriminalitet i bildet forstår jeg at en må beskytte barna sine. Men fordi hen har slitt med mobbing så er hen liksom en taper. 
Hun selv ble mobbet, og vil ikke relatere barna sine med mobbeoffer. Sikkert en frykt for at eget barn skal bli mobbet.. vet ikke. 
Venninne er hun ikke hvertfall. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enkelte i dag tåler jo ingen kritikk, og mener det er "å slenge dritt". meget mulig du er en av disse, det kan ikke vi vite noe om. 

Du kan jo tolke det i verste mening slik som det er på KG 

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er enten det, eller at ex-venninna faktisk er giftig og spyr eder og galle om alt og alle. Derfor er det aldri lett å ta parti i slike saker på et forum hvor vi for det første ikke vet hvordan interaksjonene gikk for seg, ei får vi den andre partens versjon av hendelsene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen av delene. Hennes personlige meninger om min ungdom. At hen er rar, at hun ikke liker hen.. og også uttalt seg om mye hun ikke vet noe om 

AnonymBruker
Skrevet
Grevling skrev (1 minutt siden):

Det er enten det, eller at ex-venninna faktisk er giftig og spyr eder og galle om alt og alle. Derfor er det aldri lett å ta parti i slike saker på et forum hvor vi for det første ikke vet hvordan interaksjonene gikk for seg, ei får vi den andre partens versjon av hendelsene.

Se innlegget jeg nettopp skrev for 10 min siden ca 

AnonymBruker
Skrevet
Grevling skrev (2 minutter siden):

Kan absolutt si hun er giftig. 
hun har holdt på å miste jobben 2 ganger grunnet drama og styr hun steller i stand. 
Hun har lett for å misforstå. Hun fikser ikke helseplattformen og klarer ikke sette seg inn i det. Jobben hennes har satt opp ei liste med navn på de ansatte som trenger mer oppfølging ang helseplattformen. Dette forstår hun ikke, og går rundt å sier hun er satt på svarteliste. 
Da det handler om de som mestrer det og de som trenger mer opplæring. 
verdens er svart hvitt i hennes øyne 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun liker ikke barnet mitt, og nekter sitt barn å være venn med vårt barn. 
disse har vært bestevenner i lang tid. 
Grunn? 
mitt barn ble mobbet på skolen og fikk etterhvert skolevegring og vi har jobbet hardt for å få barnet vårt tilbake på skolen. 
Hun ønsker ikke at hennes barn skal omgås folk som er blitt mobbet.. hun søker veldig etter at barna hennes skal være sammen med de som er flinke og flinke i fotball. 
barnet hennes hater moren sin. 
Hen skakker aldri med moren om ting, og hun er en person barna ikke kan komme til om det er noe. 

Hun tvang barnet sitt til å blokke mitt barn på sosiale medier og får ikke lov å snakke sammen. 
dette etter jeg konfronterte henne med dette. 
Barna er 16 år… 

hadde det vært alkohol, rus eller kriminalitet i bildet forstår jeg at en må beskytte barna sine. Men fordi hen har slitt med mobbing så er hen liksom en taper. 
Hun selv ble mobbet, og vil ikke relatere barna sine med mobbeoffer. Sikkert en frykt for at eget barn skal bli mobbet.. vet ikke. 
Venninne er hun ikke hvertfall. 

Det der er jo ingen venn for deg! Hun som voksen burde jo i utganspunktet si til sitt barn at «jeg ser bestevennen din har det vanskelig, vær der for han/ henne» din venninne er jo med på å mobbe! Nei, usj! Ikke greit. Hvis vi som voksne ikke kan være gode forbilder, så er det ikke så rart at barna blir like🥹 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...