Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker her først og fremst på par som er særboere, som oss.

Overnatter kjæresten din slik at dere våkner sammen på bursdgen din, får frokost på senga f.eks.? Eller kommer kjæresten til deg, evt. møtes et sted, senere på dagen eller kvelden på selve bursdagen?

Hva pleier dere å gjøre denne dagen? Eller er det bare en helt vanlig dag uten noen spesiell feiring eller oppmerksomhet?

Anonymkode: f669f...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å møtes på dagen eller kvelden. Som regel spise noe godt sammen og en gave da eller seinere. 

Jeg liker at han overnatter men jeg ble født på ettermiddagen, så jeg føler ikke egentlig at bursdagen har helt begynt om morgenen, er ihvertfall ikke et spesielt poeng at han overnatter natt til. Da vil jeg heller at han overnatter til neste dag igjen. 

Han hater smuler i senga så hadde nok aldri servert meg frokost på senga nei 😀 Kanskje litt frukt. 

Anonymkode: 9e102...ca6

Skrevet

Før vi bodde sammen kunne han sende en bursdagsmelding på dagen hvis han husket bursdagen min.

Skrevet

Sist bursdag ble jeg vekket av en blowjob. Så massasje før hun lagde hun frokost til meg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har samme greie nå som før vi flyttet sammen. Kvelden før bursdagen får jeg full kroppsmassasje frem til klokka passerer midnatt hvor han gratulerer meg med dagen. Ender som oftest i sex. Neste morgen varter han alltid opp litt ekstra, men ingen av oss liker mat i senga, så det utgår. 

Anonymkode: 1f1c4...cc2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleide/pleier å få kaffe på sengen, blomster og en liten gave, og så spanderer han lunsj eller middag på meg på restaurant 🥰 Vi var særboere tidligere, og da pleide jeg å overnatte hos ham i helger, ferier og innimellom ellers. 

• Liker 1
Skrevet

Han lager alltid en kake til meg, i tillegg får jeg gaver. Han lager også en god middag som vi nyter sammen, eventuelt går ut og spiser hvis vi har barnefri. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...