AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg skulle laste ned Teams + Outlook på jobb-tlf i dag og fikk da beskjed om at jeg måtte bytte til en 8-sifret pin-kode. Men dette er jo sjukt upraktisk, er det noen måte å bytte tilbake? Jeg får ikke opp muligheten til å bytte til noe annet lenger, kun 8 sifret kode Noen som er gode på sånt? Jeg slipper å nullstille hele tlf håper jeg? Anonymkode: 263cd...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Del Skrevet 10. mai 2024 Noen som har peiling? Jeg har sendt mail til IT-avd på jobb men nå er det jo helg så tar tid å få svar. Anonymkode: 263cd...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. mai 2024 #3 Del Skrevet 13. mai 2024 Kan du ikke aktivere biometri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Del Skrevet 14. mai 2024 Om du får opp at du MÅ ha 8 sifret kode på telefonen, så er det fordi JOBBEN DIN har lagt inn ett krav på det når Outlook og/eller Teams skal brukes. Sånn er det bare. Hør med sjefen din eller IT-avdelingen. Anonymkode: 3ef21...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. mai 2024 #5 Del Skrevet 14. mai 2024 Krav om lengde på koden når du legger til jobbkontoen din kommer av et krav IT-avdelingen har satt til lengden på koden din. Tvilsomt at du får gjort noe med det, men skal det endres må du enten droppe å legge inn Teams og Outlook eller så må du snakke med de. Men som @newman01 sier, bruk biometri i stede for. Selv om du da har en lang kode vil du i de fleste tilfeller slippe å legge inn noen kode i det hele tatt da du logger på med biometri. De gangene biometri ikke virker så må du inn med koden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå