AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #1 Skrevet 10. mai 2024 Jeg skulle laste ned Teams + Outlook på jobb-tlf i dag og fikk da beskjed om at jeg måtte bytte til en 8-sifret pin-kode. Men dette er jo sjukt upraktisk, er det noen måte å bytte tilbake? Jeg får ikke opp muligheten til å bytte til noe annet lenger, kun 8 sifret kode Noen som er gode på sånt? Jeg slipper å nullstille hele tlf håper jeg? Anonymkode: 263cd...faf
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Skrevet 10. mai 2024 Noen som har peiling? Jeg har sendt mail til IT-avd på jobb men nå er det jo helg så tar tid å få svar. Anonymkode: 263cd...faf
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2024 #4 Skrevet 14. mai 2024 Om du får opp at du MÅ ha 8 sifret kode på telefonen, så er det fordi JOBBEN DIN har lagt inn ett krav på det når Outlook og/eller Teams skal brukes. Sånn er det bare. Hør med sjefen din eller IT-avdelingen. Anonymkode: 3ef21...0de
Snublefot62 Skrevet 14. mai 2024 #5 Skrevet 14. mai 2024 Krav om lengde på koden når du legger til jobbkontoen din kommer av et krav IT-avdelingen har satt til lengden på koden din. Tvilsomt at du får gjort noe med det, men skal det endres må du enten droppe å legge inn Teams og Outlook eller så må du snakke med de. Men som @newman01 sier, bruk biometri i stede for. Selv om du da har en lang kode vil du i de fleste tilfeller slippe å legge inn noen kode i det hele tatt da du logger på med biometri. De gangene biometri ikke virker så må du inn med koden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå