Gå til innhold

Hvordan endre fra 8 til 4 sifret kode på Samsung?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle laste ned Teams + Outlook på jobb-tlf i dag og fikk da beskjed om at jeg måtte bytte til en 8-sifret pin-kode. Men dette er jo sjukt upraktisk, er det noen måte å bytte tilbake? Jeg får ikke opp muligheten til å bytte til noe annet lenger, kun 8 sifret kode :( 

Noen som er gode på sånt? Jeg slipper å nullstille hele tlf håper jeg? 

Anonymkode: 263cd...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som har peiling? Jeg har sendt mail til IT-avd på jobb men nå er det jo helg så tar tid å få svar. 

Anonymkode: 263cd...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du får opp at du ha 8 sifret kode på telefonen, så er det fordi JOBBEN DIN har lagt inn ett krav på det når Outlook og/eller Teams skal brukes.

Sånn er det bare. Hør med sjefen din eller IT-avdelingen. 

Anonymkode: 3ef21...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav om lengde på koden når du legger til jobbkontoen din kommer av et krav IT-avdelingen har satt til lengden på koden din. Tvilsomt at du får gjort noe med det, men skal det endres må du enten droppe å legge inn Teams og Outlook eller så må du snakke med de.

Men som @newman01 sier, bruk biometri i stede for. Selv om du da har en lang kode vil du i de fleste tilfeller slippe å legge inn noen kode i det hele tatt da du logger på med biometri. De gangene biometri ikke virker så må du inn med koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...