Gå til innhold

Smerter i høyre side av magen, sånn midt på, der det ikke er noe annet enn tarmer?🤷‍♀️

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt det en stund nå(mnd), en slags øm, verkende vondt. Det er ikke der hele tiden, kommer og går stort sett daglig. De siste to uker ca har det kommet sinnsyke smerter der, kommer plutselig, og varer i under et minutt, men det er så vondt at jeg mister pusten og lager noen slags lyder. Og anatomisk sett er det ingenting annet enn tarm i det området. 

Jeg har plutselig begynt å bli redd for at det er kreft🙈🙈

Anonymkode: 2aabf...afa

Fortsetter under...

AnonymBruker

Galleblæra ligger der, så kan godt være gallestein, som nevnt over. Gå til legen, så kan h*n bestille blodprøve og ultralyd/CT.

Anonymkode: dd378...fef

AnonymBruker

Hadde noe slikt for noen år siden og var også veldig redd det var kreft. Men det var gluten intoleranse. 

Snakk med legen, selvfølgelig, men ta det med ro 😊 

Anonymkode: ba39a...836

AnonymBruker

Hvis du tror du har kreft så bestiller du selvfølgelig en legetime. Men siden det bare er tarmer der så er vel luft en god del mer sannsynlig.

Anonymkode: daedd...f89

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt det en stund nå(mnd), en slags øm, verkende vondt. Det er ikke der hele tiden, kommer og går stort sett daglig. De siste to uker ca har det kommet sinnsyke smerter der, kommer plutselig, og varer i under et minutt, men det er så vondt at jeg mister pusten og lager noen slags lyder. Og anatomisk sett er det ingenting annet enn tarm i det området. 

Jeg har plutselig begynt å bli redd for at det er kreft🙈🙈

Anonymkode: 2aabf...afa

Det er nok sannsynligvis luft. Luft kan gjøre ganske vondt! Merker du at du er mer oppblåst eller fiser mer? Kan uansett sikkert være lurt å ta en tur til legen ☺️

Anonymkode: f013c...6aa

• Liker 1
AnonymBruker

Høyst sannsynlig luft! Jar samme type smerter selv over mange år, MEN; gå til legen uansett for avklaring! Som sagt, sannsynligvis ingenting, men ikke la være å undersøke!

Anonymkode: c0616...1e4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok sannsynligvis luft. Luft kan gjøre ganske vondt! Merker du at du er mer oppblåst eller fiser mer? Kan uansett sikkert være lurt å ta en tur til legen ☺️

Anonymkode: f013c...6aa

Enig! Har samme smerter/symptomer ved luftsmerter. 

Anonymkode: c0616...1e4

AnonymBruker

For det første er det vanskelig å so om det er galle eller ei, for du sier ikke HVOR på magen det er vondt. 
For det andre, snakk med fastlegen din som kan ta de tester som trengs.

Hjelper ikke hva slags utdannelse vi alle her inne har

Anonymkode: 45093...958

AnonymBruker

De som tror galleblæresmerter kan kan sammenlignes med luftsmerter... 🤣🤣 For en tragisk vits.

Anonymkode: 4ccd5...7f8

• Liker 1
AnonymBruker

+1 på luft. Har akkurat de smertene du beskriver helt til jeg får sluppet en fjert og fem. Har hatt det sånn i årevis, tydeligvis en skavank hos meg.

Anonymkode: bfbee...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...