AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Hei, leter etter en veldig gammel film. Tror den er fra 90 tallet. Husker ikke hva den handler om men husker en del klipp fra den filmen. Tror det var en sånn type erotisk thriller hvis jeg ikke husker feil. Trodde jeg hadde funnet den da jeg letet den ene gangen men var visst feil film (Body Lanuage), men tror kanskje det er noe lignende. Utifra det jeg husker fra filmen så var det ei blond dame som alltid hadde på seg hvitt sexy undertøy også låg hun alltid med en gammel mann noe hun mistrivdes med. Hun hadde også et sidesprang med en annen litt yngre mann som kom og spionerte mens hun og han gamle mannen hadde sex. Helt på slutten av filmen så husker jeg at det var en slags biljakt fordi det viste seg at hun blonde damen var den "slemme" om man kan si det sånn, og til slutt så kræsjer bilen hennes og hun overlever så vidt før bilen sprenger. Hvis noen vet hvilken film jeg snakker om så setter jeg pris på det ☺️ Anonymkode: d0788...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai KI foreslår: * Basic Instinct (1992) * Silver (1993) * Fatal Attraction (1987) * Body Double (1984) * Jade (1995) Noen av disse? Anonymkode: 00803...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): KI foreslår: * Basic Instinct (1992) * Silver (1993) * Fatal Attraction (1987) * Body Double (1984) * Jade (1995) Noen av disse? Anonymkode: 00803...6c5 Ingen av de dessverre. Anonymkode: d0788...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er meg Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai 9 1/2 weeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 10. mai #5 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, leter etter en veldig gammel film. Tror den er fra 90 tallet. Veldig gammel film, lol... 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå