Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Når fekk barna dykkar trehjulsykkel? Har så lyst å kjøpe trehjulsykkel til nevøen vår til eittårsdagen hans, er det for tidleg? Kor mykje kostar det for ein kul trehjulsykkel, forresten?
Gjest inka Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes det høres helt supert ut! Mitt barn fikk en bitteliten trehjulsykkel til 1-årsdagen sin og lærte seg å "sykle" på den samme kvelden! Han syklet rundt og rundt gjennom kjøkkenet -stua-gangen og kjøkkenet ...men jeg aner ikke hva de koster!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes det høres helt supert ut! Mitt barn fikk en bitteliten trehjulsykkel til 1-årsdagen sin og lærte seg å "sykle" på den samme kvelden! Han syklet rundt og rundt gjennom kjøkkenet -stua-gangen og kjøkkenet ...men jeg aner ikke hva de koster! ← Då får eg ta meg ein kikkerunde!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Vår fikk også trehjulssykkel til ettårsdagen. Kjempesuksess. Det var på vinteren, så det ble sykla inne i starten. Til sommeren ble den raskt tatt daglig i bruk. Tror de kuule koster 400-500,- Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Det var meg over: Glemte å si at det er veldig kjekt med "stav" som man kan sette på og ta av etter behov. De trenger gjerne litt "dyttehjelp" i starten, og skal man på "lengre tur" er det greit å kunne holde igjen i nedoverbakke..
Klips Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Min var to da hun fikk trehjulsykkel, og da rakk hun akkurat ned til pedalene. Det finnes kanskje mindre utgaver?
Cilla Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Min datter er snart to år og da får hun trehjulsykkel i gave, hun får dbs bambo, da mange jeg kjenner har denne og skryter av denne. Hun når omtrent ned til trøene nå, og når sykkelen kommer ut til våren blir den nok bra!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Kor får eg tak i mini-syklar som passar småungar då? Er litt kjipt om han ikkje når ned til trøene før om eitt år liksom.. Hehe..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Ekstraleker hadde ihvertfall noen fine. Vet ikke om de har butikk i nærheten av deg. Men de fleste litt større lekebutikkene har slike sykler.
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Ekstraleker hadde ihvertfall noen fine. Vet ikke om de har butikk i nærheten av deg. Men de fleste litt større lekebutikkene har slike sykler. ← Takk for tips.. Trur eg skal ta ein kikk på sportsbutikkane vi har her eg kanskje.. Syns dei leikebutikksyklane såg litt ustabile ut...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Takk for tips.. Trur eg skal ta ein kikk på sportsbutikkane vi har her eg kanskje.. Syns dei leikebutikksyklane såg litt ustabile ut... ← Det er jeg helt enig i. Men en slik "liten" sykkel blir kun brukt i kort tid. Synes det er lurere å invistere i en ordentlig sykkel når de blir litt større. De DBS-syklene varer jo i årevis og er like fine om de ikke blir stående ute i regnet å ruste. Men selvsagt opp til deg
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Vi får sjå kva vi gjer... Syns han har nok plast-leiker liksom.. Hmm..
Cilla Skrevet 10. februar 2006 #13 Skrevet 10. februar 2006 Vi kjøpte dbs trehjulsykkelen på Obs. Kostet 4-500 kroner. Ida fikk en plastmotorsykkel når hun var året, den var uten trøer, og hun sparket fra med beina. Da kunne hun "sykle" frem og tilbake sammen med de eldre barna som nådde ned til trøene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå